;
coinex

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) ؛ بررسی، معرفی توکن، نحوه خرید و بهترین کیف پول آن

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) ارزی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. با تکراتو همراه باشید و ارز دیجیتال REDPANDA را بیشتر بشناسید.

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) از ارزهای دیجیتال برتر است که قصد داریم در مقاله امروز آن را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم. ارز ردپاندا ارت در حقیقت نوعی توکن جامعه‌محور است که جامعه و انجمن، در آن حرف اول را می‌زند و می‌تواند مهم‌ترین تغییرات را کنترل کند.

حوزه‌ها و زمینه‌های مختلفی وجود دارد که از سوی اعضای انجمنی شکل گرفته است که اهداف شبکه را تحسین می‌کنند و می‌خواهند به آن کمک برسانند. در چنین شرایطی، هر عضوی می‌تواند به‌صورت فعالانه قدم برداشته و در هر زمینه‌ای که گمان می‌کند می‌تواند مفید باشد، کمک کند.

هیئت مدیره ردپاندا نیز با رهبری پروژه و داشتن نفوذ و تأثیر بر روی گسترش ممتد پلتفرم، به نظارت بر آن کمک می‌کند. بدین ترتیب نیز هیئت مدیره اطمینان می‌یابد که این پروژه به‌عنوان یک پروژه جهانی، در مسیر درستی قرار دارد. آن‌ها بر روی حوزه‌های ضروری تمرکز دارند که برای تضمین رشد ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) مفید هستند.

همچنین هیئت مدیره بر گسترش مواردی همچون: روابط رسانه‌ای، کمک‌های خیریه، بازاریابی، تماس و ارتباط با انجمن، برقراری ارتباطات منطقه‌ای و جهانی، مشارکت‌ها، همکاری‌ها و بسیاری جنبه‌های مربوطه دیگر نیز تمرکز دارد.

این هیئت شامل رهبران و مدیران فناوری و تجاری از سرتاسر جهان است. همه و همه آن‌ها تنها یک هدف را در ذهن دارند؛ ارز دیجیتال REDPANDA ارت را به معیار غیرقابل نفوذی برای خیریه‌ها و کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال، تبدیل کنند.

خود ردپاندا ارت و توکن آن، نوعی توکن تورم‌زای تصاعدی است. کاربرد این توکن بیشتر برای موارد کمک به خیریه‌های حیوانات است. هدف اصلی ردپاندا آن است که بتواند گونه‌های در معرض خطر و انقراض را نجات دهد و تاکنون در همین راه نیز اقدامات بسیاری انجام داده است.

باید گفت که 5% از عرضه در گردش این ارز دیجیتال نیز در یک کیف پول چندامضایی به نام Gnosis Safe ذخیره شده است. این مقدار نیز برای کمک‌های ایمن به کیف پول خیریه خود ماست. به‌غیر از این، دیگر درآمد‌های توزیع مجدد بعد از 5%، کاملا برای کمک به خیریه‌ها در دسترس است.

بیشتر معاملات و همکاری‌های کیف پول خیریه نیز تحت نظر هیئت مدیره است. اگر شما نیز می‌خواهید ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید تا این ارز، نحوه خرید توکن ردپاندا ارت و همچنین بهترین کیف پول REDPANDA را با جزئیات کامل به شما معرفی کنیم.

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز ردپاندا ارت (REDPANDA) همان طور که در مقدمه نیز توضیح دادیم، در وهله اول نوعی پروژه خیریه و کمک به خیریه است. این ارز دیجیتال به‌علاوه یک توکن تورم‌زایی نیز است. این توکن به وجود آمده است تا بتواند به چندین شیوه مختلف به شما پس داده شود و سود داشته باشد.

تیم این ارز دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت و موفقیت آن هستند. این تیم بسیار فعال، محیطی را برای تلاش‌های بازریابی بسیار خوب، پرورش می‌دهد. به‌علاوه این محیط، دستاوردهای بسیار خوبی همچون مشارکت‌ها و همچنین توسعه خواه برنامه‌ریزی شده و یا اخیرا اجراشده‌ای را نیز به‌دست می‌آورد.

از طریق همین تلاش و دستاوردهای بسیار خوب و موفقیت‌آمیز، ردپاندا ارت، افزایش حقیقی و قابل درک ارزش را به دارندگان توکن هدیه می‌دهد.

دیگر روشی که ارز دیجیتال REDPANDA پول شما را به‌همراه سود آن بازمی‌گرداند، روشی است که اتفاقا عملکرد اصلی این توکن نیز به‌حساب می‌آید. این روش نیز آن است که ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) به‌عنوان وسیله‌ای برای مشارکت پول در کمک‌های خیرخواهانه عمل می‌کند.

این ارز دیجیتال، پول‌های شما را برای کمک به حیوانات و همچنین اکوسیستم‌های طبیعی که در سرتاسر دنیا در معرض خطر هستند، مورداستفاده قرار می‌دهد. ما خوشحال می‌شویم از آنکه به‌دلیل مهم و خاصی همچون کمک کردن به حیوانات بیچاره و زیستگاه آن‌ها، قهرمان باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

سرمایه ارز دیجیتال ردپاندا ارت و موارد استفاده از آن

ارز دیجیتال ردپاندا ارت
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ردپاندا ارت / ارز ردپاندا ارت

حالا می‌رسیم به این سوال مهم که بودجه لازم برای آنکه بتوانیم چنین اعمال مهم و شگفت‌انگیزی را انجام دهیم از کجا تأمین می‌شود؟ همان طور که پیش‌تر در مقدمه نیز خدمت شما توضیح دادیم، این بودجه از مردمی تأمین می‌شود که توکن‌های ما را از طریق صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال، خریداری می‌کنند.

در این قسمت، به زبانی ساده خدمت شما شرح می‌دهیم که چطور خزانه ما از طریق اقتصاد توکنی و به کمک خریدهای شما عزیزان، از نظر مالی تأمین می‌شود.

ابتدا و پیش از هرچیز، زمانی که توکن ردپاندا را در شبکه اتریوم معامله و خریداری می‌کنید، یک هزینه 4 درصدی به‌دلیل مجموع پول و توکن کلی که معامله شده است،‌ از شما دریافت می‌شود. این هزینه نیز یک هزینه ساده و معمولی نیست؛ هزینه 4 درصدی برای ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) بسیار خاص است از آنجایی که چندین و چند مزیت فوق‌العاده دارد.

از این هزینه 4 درصدی، 2 درصد برای همیشه سوزانده می‌شود. شاید در اولین نگاه این عمل ترسناک به‌نظر برسد اما باید گفت که عملکردی بسیار مفید و ضروری است. چراکه توکن‌ها را کمیاب کرده و موجب افزایش ارزش طبیعی هر توکنی در گردش می‌شود.

دیگر 2 درصد نیز مجددا در میان دارندگان این توکن، توزیع می‌شود. میزان داده‌شده به هر دارنده‌ای نیز بر اساس درصد توکن‌های آن‌ها در خارج از کل عرضه در گردش است. ما به لطف اقتصاد توکنی غیرقابل تغییر خود، می‌توانیم سود پول‌ها را به بسیاری از سازمان‌ها در سرتاسر جهان، برسانیم.

بدون شک، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قسمت توزیع مجدد بازپرداخت هزینه ما نیز این مکانیسم است که همچنین کیف پول خیریه چندامضاییه ما را نیز بهبود می‌بخشد. این کیف پول برای دسترسی به منابع، به بیش از یک امضاکننده نیاز دارد. کیف پول خیریه که بهترین کیف پول REDPANDA نیز به‌حساب می‌آید، به‌طور کلی تقریبا 2.5% از کل عرضه در گردش را نگه می‌دارد.

ما با این کیف پول، به‌دنبال اهدافی ارزشمند هستیم. همچنین بزرگ‌ترین هدف ما از این کیف پول نیز کمک‌های مالی بزرگ به خیریه‌هاست. این کیف پول همچنین از افزایش قیمت توکن نیز سود می‌برد. بدین ترتیب، کیف پول خیریه ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) به خط مقدم جنگی برای مبارزه با مشکلات در معرض خطر بودن حیوانات و قطع درختان جنگلی، تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

هدف ارزشمند ارز دیجیتال ردپاندا ارت

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)
کیف پول ارز دیجیتال ردپاندا ارت / ارز ردپاندا ارت

ارز ردپاندا ارت بیش از هرچیز از این نظر به خود می‌بالد که عاشق کمک کردن است. ما در این ارز دیجیتال احساس می‌کنیم که این وظیفه و تعهد اخلاقی ماست که به آن‌هایی که نیاز دارند، کمک کنیم. برای ما نیز بیشترین چیزهایی که نیازمند کمک هستند، حیوانات و زیست‌کره گیاهی، به‌حساب می‌آید.

ما باور داریم که همه ما تنها مهمان‌هایی بر روی این کره هستیم و این کره متعلق به تمام موجودات زنده است. تنها یک نژاد از انسان و یک کره زمین برای آن‌ها وجود دارد. گاها ما انسان‌ها اجازه می‌دهیم که گرایشات بدون فکر ما، بهترین افکار و عملکرد را از ما بگیرند و سپس عواقب بی‌فکر کارهای خود را نادیده می‌گیریم.

باید چنین چیزی را از طریق آموزش، عمل، سرپرستی و پیش از هرچیز، درک آنکه کارهای ما چطور بر کوچک‌ترین موجودات زنده نیز تأثیر می‌گذارند، کاهش دهیم. چنین تأثیری را نیز همان تأثیر پروانه‌ای می‌دانند که در شبکه ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) کاملا به آن معتقد هستیم.

شاید شما هم تابه‌حال درباره آن شنیده باشید، اثر پروانه‌ای به‌معنای آن است که یک حرکت کوچک می‌تواند منجر به عواقب فاجعه‌آمیز و غیرقابل پیش‌بینی شود. به‌خصوص تأثیر اعمال بی‌فکر و بی‌قید و بند ما، هر روزه خود را در سرتاسر جهان، نمایان می‌سازند.

رودخانه‌های کثیف، با ماهی‌های مرده و فاضلاب کارخانجات پر می‌شود. جنگل‌هایی که روزی میزبان گونه‌های مختلف حیوانات بودند، حالا به‌دلیل جنگل‌زدایی بی‌وقفه، کاملا خالی از پوشش گیاهی شده‌اند. زباله‌های پلاستیکی نیز بر روی هم جمع‌شده و جزیره‌های زباله‌ای در میانه اقیانوس آرام، تشکیل داده‌اند که همین نیز مخلوقات بی‌شماری همچون نهنگ‌ها را کشته است.

ما اینجاییم تا این خسارتی که هم‌اکنون وارد شده است را جبران کنیم. اینجاییم تا برخی از جنبه‌های جبرانی را آسان‌تر کرده و تسهیل بخشیم. شاید باور چنین چیزی سخت باشد اما ما اینجا هستیم تا تنها با استفاده از یک کیف پول خیریه و مکانیسم‌های مربوطه، از خسارت‌های احتمالی بعدی به زیستگاه‌ها و اکوسیستم‌های طبیعی کره زمین، جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

نحوه کارکرد ارز دیجیتال ردپاندا ارت

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)
پروژه ارز دیجیتال ردپاندا ارت / بهترین کیف پول REDPANDA

در این قسمت قصد داریم نحوه کار این ارز دیجیتال را خدمت شما شرح دهیم. تا به اینجا، اهداف و ویژگی‌های مهم این ارز را بررسی کردیم، اما در این قسمت می‌خواهیم به امکانات ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) و چگونگی کارکرد آن، بپردازیم.

نقدینگی قفل‌شده: از جمله امکانات جالب این ارز دیجیتال، نقدینگی قفل‌شده آن است. برای این منظور نیز از نوعی رمزگذاری استفاده می‌کنند. این تک‌رمز موجب حفظ ارزش و همچنین محافظت از انجمن این ارز دیجیتال می‌شود.

درآمد مجهول: کسب درآمد مجهول، یکی از امکاناتی است که ارزهای دیجیتال برتر به شما ارائه می‌دهند. ارز دیجیتال ردپاندا نیز به‌راحتی چنین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در شبکه این ارز دیجیتال می‌توانید درآمد مجهولی را با نزدیک به 2% از معامله‌ای که به دارندگان آن توزیع می‌شود، به‌دست آورید.

کمک به حیوانات: از اهداف برجسته این ارز دیجیتال که پیش‌تر نیز به آن پرداختیم، کمک به حیوانات در معرض خطر است. 5% از کل عرضه در گردش توکن‌های این ارز دیجیتال در کیف پول خیریه آن ذخیره می‌شود. ما در این ارز دیجیتال تمام حیوانات را دوست داریم و به‌دنبال فرصت‌های ارزشمند برای تأمین بودجه و پشتیبانی از آنان هستیم.

محوریت جامعه: ما در ردپاندا ارت، به رویکردی صادقانه و شفاف، اعتقاد داریم. شما می‌توانید به‌راحتی نقشه راه زنده ما را در کانال تلگرامی ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) دیده و تمام شک و شبهات خود را به‌راحتی برطرف کنید.

خیریه 365: خیریه 365، یک سفر هدفمند به قلمرویی ناشناخته است که می‌توانید آن را نیز به‌راحتی از طریق وبسایت ما و یا تلگرام این ارز دیجیتال، بررسی کنید.

کمیابی توکن: پیش از این نیز به کمیاب شدن توکن ردپاندا و نحوه انجام این کار صحبت کردیم. همان طور که گفتیم، 50% از عرضه این توکن در آغاز کار، سوزانده شد و همچنان نیز حداقل 2% از هر معامله سوزانده می‌شود. همین موضوع، ارزش طبیعی هر توکن در گردش را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

نحوه خرید ارز دیجیتال ردپاندا ارت

ارز دیجیتال ردپاندا ارت
رمز ارز ردپاندا ارت / نحوه خرید توکن ردپاندا ارت / رمز ارز ردپاندا ارت

در این بخش می‌خواهیم نحوه خرید توکن ردپاندا ارت را خدمت شما شرح دهیم. قیمت کنونی ارز دیجیتال ردپاندا 0.00 دلار است و در جایگاه 1007ام Coinmarketcap رتبه‌بندی می‌شود. این قیمت اخیرا نیز 80.00 درصد در زمان نگارش این مقاله افزایش یافته است.

ردپاندا تاکنون در تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال درج شده است چراکه توکنی معتبر و پربازده است. اما باید گفت که این ارز دیجیتال با دیگر ارزهای بزرگ موجود در این زمینه، یک تفاوت بزرگ دارد.

ردپاندا را برخلاف توکن‌های بزرگ،‌ نمی‌توان با ارز فیات خریداری کرد. اگرچه که این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی‌توانید ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) را بخرید؛ شما می‌توانید این ارز دیجیتال را به‌راحتی از روش غیرمستقیم، خریداری کنید.

برای این منظور، باید ابتدا ارز دیجیتال عمده‌ای همچون اتریوم را از صرافی‌های فیات به ارز دیجیتال خریداری کرده و سپس آن را به یک صرافی انتقال دهید که معامله ردپاندا را به شما ارائه دهد. اگر نمی‌دانید چطور می‌توانید این کار را انجام دهید، با ما همراه باشید تا در ادامه، نحوه خرید توکن ردپاندا ارت را خدمت شما شرح دهیم.

قدم اول: ثبت نام در صرافی مخصوص تبدیل فیات به ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال ردپاندا، باید ابتدا یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ همچون بیت کوین و یا اتریوم را خریداری نمایید. برای این منظور نیز یکی از برترین صرافی‌ها، صرافی کوین بیس (Coinbase) است. کوین بیس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سپرده‌های فیات را می‌پذیرد.

جالب است بدانید که این صرافی نسبت به صرافی‌های دیگر یک برتری نیز دارد. آن هم اینکه پس از خرید ارزهای دیجیتال به ارزش 100 دلار، شما بیت کوین‌هایی به ارزش 10 دلار را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید.

قدم دوم: خرید ارز دیجیتال بزرگی با پول فیات

زمانی که روند احراز هویت یا همان KYC را تکمیل کردید، سپس برای خرید ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) در این مرحله باید روش پرداختی خود را در صرافی،‌ درج کنید. در این قسمت نیز می‌توانید از کارت‌های اعتباری و یا روش انتقال بانکی استفاده کنید که در این قسمت، مزایای هر یک را به شما می‌گوییم.

هزینه پرداخت با کارت اعتباری بالاتر است اما امکان خرید فوری با آن وجود دارد. انتقال بانکی از سوی دیگر، ارزان‌تر است اما پرداخت را کمی آرام‌تر انجام می‌دهد. البته سرعت آن کاملا به کشور محل سکونت شما نیز بستگی دارد.

زمانی که همه‌چیز را تنظیم کردید، بر روی گزینه «معامله» در قسمت بالا سمت چپ، کلیک کنید. سپس اتریوم را انتخاب و معامله را تأیید کنید. تبریک می‌گوییم. شما همین حالا اولین خرید ارز دیجیتال خود را انجام دادید.

قدم سوم: انتقال ارز دیجیتال به یک صرافی مخصوص آلت کوین

در مرحله آخر نیز از آنجایی که ردپاندا یک آلت کوین است پس باید اتریوم خود را به صرافی انتقال دهیم که ارز ردپاندا نیز در آن معامله شود. در این قسمت نیز لیست صرافی‌هایی که معامله ردپاندا در آن امکان‌پذیر است را به شما ارائه می‌دهیم.

زمانی که اتریوم خود را منتقل کردید و سپرده شما نیز تأیید شد، می‌توانید ارز ردپاندا را به‌راحتی از صرافی‌های موجود در لیست زیر، خریداری نمایید. لیست صرافی‌های دارای ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) عبارتند از:

  • صرافی گیت io
  • صرافی MEXC Global
  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی LATOKEN که جفت معاملاتی REDPANDA/TRX را به شما ارائه می‌دهد
  • صرافی IndoEx که جفت‌های معاملاتی REDPANDA/USDT و REDPANDA/ETH را به شما ارائه می‌دهد
  • صرافی یونی سواپ Uniswap (V2) که جفت معاملاتی REDPANDA/WETH را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

بهرین کیف پول برای ذخیره ردپاندا ارت

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)
ردپاندا ارت / نحوه خرید توکن ردپاندا ارت / رمز ارز ردپاندا ارت

در این بخش نیز می‌خواهیم مهم‌ترین قسمت خریداری و استفاده از این ارز دیجیتال، یعنی بهترین کیف پول REDPANDA را به شما معرفی کنیم. برای ذخیره ارز دیجیتال ردپاندا، راه‌های بسیاری وجود دارد. معمولا ارزهای دیجیتال را در کیف پول‌های مخصوص آن‌ها ذخیره می‌کنند.

اما کیف پول‌های بسیاری در این زمینه وجود دارند، اعم از کیف پول آنلاین، آفلاین، نرم‌افزار و… که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، هرکدام را انتخاب کنید. ما در این قسمت سعی داریم چند گزینه از بهترین کیف پول REDPANDA را برای شما بررسی کنیم.

کیف پول لجر نانو اس: لجر نانو اس (Ledger Nano S) یکی از کیف پول‌های سخت‌افزار ارزهای دیجیتال است که ایمن‌ترین نوع کیف پول‌ها به‌شمار می‌رود. این کیف پول، بهترین کیف پول REDPANDA شناخته می‌شود، چرا که از مزایای فوق‌العاده‌ای برای این ارز دیجیتال برخوردار است.

شما می‌توانید ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) خود را به‌راحتی در این کیف پول ذخیره کنید. چراکه کاربرد آن بسیار آسان است و رابطی کاربرپسند دارد. به‌علاوه شما می‌توانید از این کیف پول بر روی دسکتاپ و لپ‌تاپ خود نیز استفاده کنید.

این کیف پول سخت‌افزار بسیار سبک و قابل جابه‌جایی است. کیف لجر نانو اس، طراحی شده است تا از بیشتر بلاک چین‌ها و طیف گسترده‌ای از توکن‌ها پشتیبانی کند. به‌علاوه این پلتفرم از زبان‌های معامله بسیاری، پشتیبانی می‌کند.

کیف پول لجر نانو اکس: لجر نانو اکس نیز دیگر کیف پول برتر برای ارز دیجیتال ردپاندا ارت است. این کیف پول همچنین نسخه پیشرفته‌تری از لجر نانو اس است. به همین دلیل نیز لجر نانو اکس دارای چیپ‌های ایمن‌تر و پیشرفته‌تر است. این کیف پول علاوه بر لپ‌تاپ، بر روی گوشی تلفن همراه نیز قابل استفاده است.

علاوه بر سبکی، لجر نانو اکس از باتری قابل شارژ نیز برخوردار بوده و همچنین صفحه آن نیز از لجر نانو اس بزرگ‌تر است. این کیف پول همچنین حافظه بیشتری از کیف پول قبلی دارد و همچنین زبان‌های بیشتری در آن پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

جمع‌بندی

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)
خرید ارز دیجیتال ردپاندا ارت / نحوه خرید توکن ردپاندا ارت / رمز ارز ردپاندا ارت

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) از ارزهای مهمی است که در مقاله امروز آن را به‌طور کامل به شما معرفی نمودیم. این ارز دیجیتال از معدود ارزهای این زمینه است که اهداف خیرخواهانه دارد. در حقیقت، این ارز در پی آن است که کمک‌های مالی برای خیریه‌های حیوانات، جمع‌آوری کند.

ردپاندا ارت قصد دارد تا به حیوانات در معرض خطر و زیستگاه‌های آن‌ها کمک کند و در این همین راه، بهترین امکانات را به کاربران خود ارائه می‌دهد. ما در مقاله امروز این ارز دیجیتال، امکانات، نحوه خرید و بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره آن را به شما معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptobuyingtips.com, redpanda.earth

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر