;
coinex

کارمندان ناراضی توییتر از خرید ایلان ماسک دست به خرابکاری خواهند زد

توییتر، ایجاد تغییرات بر روی پلتفرم اجتماعی خود را مسدود کرده است. این اتفاق در پی خرید توییتر توسط ایلان ماسک اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد کارمندان ناراضی توییتر در پی انتشار این خبر دست به خرابکاری خواهند زد.

به گفته برخی افراد معتبر، شرکت توییتر پس از پذیرفتن پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک، تغییرات در پلتفرم شبکه اجتماعی خود را تا روز جمعه قفل کرده است. این مسدودسازی از اعمال تغییرات غیر مجاز بر روی پلتفرم توسط کارمندان جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از خرابکاری کارمندان ناراضی توییتر با مسدودسازی

افرادی که خواهان پخش نشدن نامشان هستند، می‌گویند در حال حاضر توییتر اجازه به‌روزرسانی محصولات خود را نمی‌دهد. اعمال بروزرسانی‌ها بر روی این پلتفرم تنها در موارد حیاتی ممکن است.

کارمندان ناراضی توییتر از خرید ایلان ماسک دست به خرابکاری خواهند زد

توییتر پیشنهاد 54.20 دلاری ایلان ماسک برای خرید هر سهم این شرکت را پذیرفت. ایلان ماسک قبل از مطرح کردن پیشنهاد خرید توییتر، با خرید 9 درصد از سهام این پلتفرم، به یکی از سهام‌داران توییتر تبدیل شده بود؛ اما او به سهامداری راضی نبود و قصد داشت مالک توییتر شود.

در حال حاضر، ایجاد تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در توییتر، به تاییدیه مقامات بالایی این پلتفرم اجتماعی نیاز دارد. برخی اعتقاد دارند این ممنوعیت موقت برای جلوگیری از سرکشی کارمندان ناراضی توییتر انجام شده است.

ایجاد تغییرات احتمالی بر روی پلتفرم توییتر توسط ایلان ماسک

توییتر در سفری پر فراز و نشیب، از یک شرکت عمومی به شرکتی خصوصی تبدیل شد که تحت اختیار یک میلیاردر معروف (ایلان ماسک) قرار دارد. بسیاری از کارمندان این شرکت از ریاست ایلان ماسک و تغییراتی که ممکن است بر روی پلتفرم توییتر ایجاد کند، برانگیخته شده‌اند.

ایلان ماسک در توییتر فعالیت زیادی دارد و تاکنون ایده‌‌هایی را برای بهبود این پلتفرم به اشتراک گذاشته است؛ ایده‌هایی مثل اضافه کردن دکمه ویرایش و تبدیل دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو به یک پناهگاه‌ برای بی‌خانمان‌ها.

توییتر از گذشته تاکنون، قبل از برگزاری رویدادهای مهم نظیر Super Bowl کدهای خود را به منظور جلوگیری از اشتباهات کارمندان مسدود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کارمندان ناراضی توییتر از خرید ایلان ماسک چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر