;
coinex

ایلان ماسک با این توییت بیل گیتس را مسخره کرد و یک میلیون لایک گرفت

ایلان ماسک توییتی به اشراک گذاشت که جنجال به پا کرده است. در این توییت ایلان ماسک عکس بیل گیتس را به  همراه تصویر ایموجی مرد باردار منتشر کرد و کپشن عجیبی برای آن نوشت. با این خبر همراه ما باشید تا ماجرای تمسخر بیل گیتس توسط ایلان ماسک را بدانیم.

به ادعای یکی از کابران توییتر به نام Whole Mars Catalog، بنیانگذار مایکروسافت (بیل گیتس) ظاهراً در پیامی، رئیس شرکت تسلا (ایلان ماسک) را به صحبت در مورد مباحث بشر دوستانه و تغییرات آب و هوایی دعوت می‌کند اما ایلان ماسک بنابر دلایلی این دعوت را نمی‌پذیرد. در ادامه این موضوع به گزارش opindia، ایلان ماسک با توییت کردن یک پست ساده در توییتر، بیل گیتس را به سخره گرفته است.

تمسخر بیل گیتس توسط ایلان ماسک

توییتی که ایلان ماسک صبح روز شنبه به اشتراک گذاشت تصویر ایموجی مرد باردار در کنار عکس بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت بود. کاربران فضای مجازی، توییت مسخره کردن بیل گیتس توسط ایلان ماسک را به سرعت به اشتراک گذاشتند و همچنان نیز دست به دست می‌چرخد.

شوخی ایلان ماسک در مورد بیل گیتس

توییت ایلان ماسک نشان می‌دهد که او از بیل گیتس، دلخوری دارد. هرچند که نمی‌توان به طور دقیق در مورد این موضوع صحبت کرد، اما احتمال داده می‌شود توییت اخیر ایلان ماسک، به موضوع جدایی همسر بیل گیتس به دلیل رابطه او با یکی از کارمندان مایکروسافت ربط داشته باشد. یکی دیگر از دلایلی که باعث عصبانیت ایلان ماسک شده است، احتمالا مربوط به پوزیشن شورت نیم میلیارد دلاری گیتس علیه تسلا باشد.

اسکرین‌شات‌های فاش شده از صحبت ایلان ماسک و بیل گیتس

 

اسکرین شات‌هایی از پیام‌های متنی این دو نفر منتشر شده که نشان می‌دهد بنیانگذار مایکروسافت به ماسک، در مورد موفقیت او برای اسپیس ایکس تبریک می‌گوید اما ایلان ماسک در جواب، همچنان از او می‌پرسد که آیا همان پوزیشن شورت نیم میلیارد دلاری را حفظ کرده است؟ بیل گیتس نیز در جواب می‌گوید که هنوز آن را نبسته و قصد دارد درباره مسائل بشردوستانه صحبت کند.

در این مکالمه فاش شده، گیتس بر روی صحبت در مورد تغییرات آب و هوا اصرار دارد، اما ایلان ماسک جواب بیل گیتس را با عصبانیت می‌دهد و می‌گوید که نمی‌تواند صحبت‌های بشر دوستانه او را در مورد تغییرات آب و هوا جدی بگیرد، درحالی که سعی می‌کند تأثیر منفی در قیمت سهام شرکت تسلا بگذارذ، زیرا شرکت تسلا بیشترین تلاش را برای حل موضوع تغییرات آب و هوا در جهان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تمسخر بیل گیتس توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ماسک شخصیت یک آدم بزرگ و موفق رو نداره، هنوز هم مث بچه ها رفتار می‌کنه. به دست گرفتن شبکه اجتماعی توییتر توسط همچین آدمی خطرناک هست.
    مث ترامپ در نقش سیاستمدار بی عقل هست.

    پاسخ