;
coinex

تصاویر واقعی جدید از رنگ بندی پوکو M4 5G را تماشا کنید

به‌تازگی تصاویری منتشر شده که طراحی و رنگ بندی پوکو M4 5G را به نمایش می‌گذارد. این گوشی تا دو روز آینده رسما رونمایی می‌شود و بازار اخبار پیرامون آن همچنان داغ است.

کمپانی پوکو ایندیا قصد دارد در 29 آوریل (9 اردیبهتش) رویدادی را برای رونمایی رسمی از پوکو ام 4 5 جی برگزار کند. پوکو در روزهای گذشته، تیزری از این گوشی را منتشر کرد که تصویر پنل پشتی را به نمایش می‌گذاشت.

امروز هم یکی از مدیران ارشد اجرایی پوکو با انتشار تصاویری در توییتر خود، طراحی و رنگ بندی پوکو M4 5G را با طرفداران این گوشی به اشتراک گذاشته است.

طراحی و رنگ بندی پوکو M4 5G

تصاویر فاش شده از Poco M4 5G، این دستگاه را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد نشان می‌دهند. طراحی پنل پشتی این گوشی هم در عکس‌ها به خوبی قابل مشاهده است.

تصاویر واقعی جدید از رنگ بندی پوکو M4 5G را تماشا کنید

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، پوکو ام 4 5 جی هم از همان سبک طراحی برند پوکو پیروی کرده و یک ماژول دوربین بزرگ در پنل پشتی گوشی دیده می‌شود. این ماژول از دو طرف، تا لبه گوشی امتداد پیدا کرده است. روی این ماژول، دو لنز دوربین و یک فلش LED قرار دارد. برند POCO نیز روی همین ماژول خودنمایی می‌کند.

این تصاویر، رنگ بندی پوکو M4 5G را تایید می‌کنند و رنگ محبوب زرد پوکویی هم در میان گزینه‌ها وجود دارد. گفته می‌شود که این دستگاه، ری‌برند شده از Redmi Note 11E 5G است که چند ماه قبل در چین راه‌اندازی شده بود. اگر این خبر درست باشد، پس می‌توان بسیاری از مشخصات پوکو M4 5G  را پیش‌بینی کرد.

تصاویر واقعی جدید از رنگ بندی پوکو M4 5G را تماشا کنید

ردمی نوت 11 ای از نمایشگر 6.58 اینچی LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی هم در قسمت ناچ قطره‌ای دستگاه قرار دارد.

قدرت پردازش این دستگاه را یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی 700 به همراه واحد پردازش گرافیکی Mali G57 بر عهده دارد. گوشی ردمی نوت 11 ای به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی ردمی نوت 11 ای، دو لنز دوربین قرار گرفته؛ یکی لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و دیگری یک لنز 2 مگاپیکسلی پرتره. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسلی است و اسکنر اثر انگشت هم در لبه گوشی قرار دارد.

اگر پوکو M4 5G نسخه ری‌برند شده از ردمی نوت 11 ای باشد، پس می‌توان نتیجه گرفت که در بسیاری مشخصات با هم برابرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی و رنگ بندی پوکو M4 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر