;
coinex

ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران 1401 آغاز شد

ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران 1401 از روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه شروع شد. برای دانستن نحوه ثبت نام بن کتاب در ادامه همراه ما باشید.

نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه امسال هم به صورت حضوری در تهران و هم به صورت مجازی برگزار می‌شود. مثل همیشه، در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بن تخفیفی را برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور در نظر گرفته است.

هدف از این بن‌های تخفیف، ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور بوده که با توجه به استقبال هرساله مردم از خرید کتاب‌ها در نمایشگاه‌ها، به نظر می‌رسد معاونت امور فرهنگی راه درستی را در پیش گرفته است.

اگر شما عضو یکی از گروه‌های هیئت علمی، طلاب و دانشجویان هستید، در ادامه همراه ما باشید تا از نحوه ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران 1401 و میزان بن تخفیف مطلع شوید.

ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران 1401

برای ثبت نام بن کتاب نمایشگاه اردیبهشت 1401 به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران رفته و ثبت نام خود را تا مرحله دریافت پیامک «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» پیش ببرید. البته این بن تخفیف تنها در بخش مجازی نمایشگاه قابل استفاده است.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۷ درصد، معادل دویست‌ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۳ درصد معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران 1401

به علاوه، سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

بن کتاب به‌صورت اعتبار خرید در کد ملی افراد شارژ می‌شود و هنگام خرید، سهم خریدار از کل مبلغ خرید وی کسر می‌شود. اگر هنوز برای بن تخفیف ثبت نام نکرده‌اید، بهتر است تا قبل از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، زودتر دست به کار شوید.

هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب است. هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت‌نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

این نمایشگاه از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت ماه 1401 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره بن تخفیف نمایشگاه کتاب چیست؟ با توجه به قیمت بالای کتاب‌ها، به نظر شما این مقدار بن تخفیف برای خرید کتاب کفایت می‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر