;
coinex

شبکه ملی اطلاعات ظرف دو سال راه اندازی می شود

طبق اظهارات سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس وزیر پیشنهادی ارتباطات قول داده است که شبکه ملی اطلاعات ظرف دو سال راه اندازی می شود.

این مقام مسئول گفته در گفتگویی که اخیرا با عیسی زارع پور داشته است، قول مساعد وزیر برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مطرح شده است. با ما باشید.

شبکه ملی اطلاعات ظرف دو سال راه اندازی می شود

در این جلسه که اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع حضور داشته اند، عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات قول داده که توجه ویژه ای به مشکلات ارتباطی تلفن ها ثابت و توسعه مخابرات خواهد داشت و سعی خواهد کرد که آن ها را برطرف نماید.

او همچنین قول داد که شبکه ملی اطلاعات را طی دو سال و در هفت گام راه اندازی خواهد کرد. از طرفی در برنامه ای که اخیرا این وزیر پیشنهادی منتشر نموده، اقداماتی نظیر تشکیل کمیسیون تخصصی پیرامون فضای مجازی در مجلس، رشد اقتصاد دیجیتال، تسهیل ورود استارتاپ‌ها به بورس و برنامه‌هایی متعدد برای گسترش صنعت فضایی و پست وجود داشته است.

زارع پور نیز مانند وزیر قبلی، جوان است و در دانشگاه شریف لیسانس کامپیوتر گرفته و در دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا مدرک دکترا خود را در این زمینه در سال ۱۳۹۴ به دست آورده است . او قبلا در قوه قضاییه کار کرده و مسئول پروژه اپلیکیشن عدالت همراه بوده است.

با توجه به سابقه و مدارک علمی‌ این وزیر پیشنهادی، به احتمال زیاد از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت. امیدواریم که در صورت کسب رای اعتماد و راه اندازی اینترنت ملی، در جهت نابودی اینترنت بین المللی گام برندارد و پل ارتباطی ایران و جهان را نابود نکند چرا که اساسا اینترنت ملی باید در جهت افزایش کارایی اینترنت باشد نه به عنوان وسیله‌ای جهت محدودیت های بیشتر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شبکه ملی اطلاعات ظرف دو سال راه اندازی می شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر