;
coinex

تحلیلگر معروف: رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 جذاب خواهد بود

راس یانگ، تحلیلگر معروف زنجیره تامین قطعات با انتشار یک توییت از رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 خبر داد. این گوشی‌ها رنگ‌بندی مشابهی نخواهند داشت.

راس یانگ مدعی شده که رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 در گزینه رنگی طلایی جذاب خواهد بود. او همچنین از گزینه‌های رنگی بیشتر خبر داد. برای اطلاع از جزییات رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 با تکراتو همراه شوید.

رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4

راس یانگ در توییت خود اعلام کرد گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های گولد (طلایی)، خاکستری، آبی کمرنگ و بنفش ملایم به بازار می‌آید. او درباره رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 هم گفت که این دستگاه در رنگ‌های مشکی،‌ بژ و خاکستری عرضه می‌شود. اگر این خبر درست باشد، پس تنوع رنگی گلکسی Z Flip 4 بیشتر و جذاب‌تر است. رنگ‌های بنفش و آبی قطعا طرفدارن خاص خود را دارند.

انتظار می‌رود که سامسونگ در تابستان آینده از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند. نسل قبلی این گوشی‌ها در آگوست سال گذشته راه‌اندازی شد و پیش‌بینی می‌شود که زد فلیپ 4 و زد فولد 4 نیز در آگوست (مرداد تا اوایل شهریور) امسال رونمایی شوند.

تحلیلگر معروف: رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 جذاب خواهد بود

رویداد تابستان سامسونگ معمولا در ماه آگوست برگزار می‌شود و در این رویداد‌ها از یک گوشی سری Note نیز رونمایی می‌شود. اما امسال از گوشی جدید سری نوت خبری نیست و گوشی‌های تاشو، جایگزین آن شده‌اند.

آنچه از گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 می‌دانیم

گفته می‌شود که این گوشی‌ها شباهت‌هایی به نسل قبلی خود خواهند داشت. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی زد فلیپ 4 از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر برخوردار می‌شود. علاوه‌براین، هر دو گوشی تاشوی سامسونگ به لولای بهتر و پیشرفته‌تری مجهز خواهند شد.

تاخوردگی نمایشگر در گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 یکی از نقاط ضعف این گوشی‌ها محسوب می‌شد. امسال بسیاری از شرکت‌های تولید کننده، از لولاهای بهینه‌تری استفاده کرده‌اند تا تجربه ناموفق سامسونگ را تکرار نکنند. سامسونگ نیز قصد دارد با استفاده از پنل نمایشگر بهینه، این مشکل را برطرف کند.

هر دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ بسیار قدرتمند خواهند بود و برخی گزارش‌ها از قیمت پایین‌تر آن نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی POCO F4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر