;
coinex

قیمت بیت کوین پس از انتشار این خبر به 40 هزار دلار رسید

پس از انتشار خبری مهم قیمت بیت کوین به حوالی 40 هزار دلار رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خبر با ما همراه باشید.

جلسه سیاست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در ماه می (اردیبهشت) نتایج مهمی دربرداشت. در این جلسه میزان نرخ بهره 0.5 درصد افزایش یافت. این بزرگترین میزان افزایش نرخ بهره در 20 سال اخیر به شمار می‌رود. قیمت بیت کوین نیز در پی اعلام افزایش نرخ بهره به حوالی 40 هزار دلار رسید.

افزایش قیمت بیت کوین پس از خبر فدرال رزرو

بر خلاف انتظارات، بیت‌کوین روی خوشی به خبر فدرال رزرو نشان داد. این رمزارز محبوب برای دومین فصل متوالی در پنجشنبه شاهد افزایش قیمت بود. در زمان نگارش این مقاله قیمت بیت کوین 39.902.95 دلار است که نسبت به پنج‌شنبه گذشته عملکرد مثبتی ثبت نموده است.

رالی حرکتی امروز در حوالی مقاومت کلیدی 39800 دلار متوقف شد. این مقاومت تاریخی مانع اصلی حرکت قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار بوده است. در نمودار زیر مقاومت 39800 دلار با سقف اندیکاتور RSI همپوشانی ایجاد کرده است. قیمت نتوانسته سقف RSI را رد کند. این سطح مقاومتی محل جنگ بین خرس‌ها و گاوهای بازار است. تا به این لحظه خرس‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته‌اند.

افزایش قیمت بیت کوین پس از خبر فدرال رزرو

تحلیل قیمت اتریوم پس از انتشار خبر افزایش نرخ بهره

اتریوم نیز پس از فروکش شدن عدم قطعیت در پی اخبار فدرال رزرو شاهد رشد قیمتی بود. گاوها به صورت موقتی موفق شده‌اند اتریوم را به بالاترین قیمت هفتگی آن برسانند. اوایل امروز اتریوم محدوده 2956.69 دلاری را به دست آورد و پس از آن تا 2829.99 دلار اصلاح نمود.

حرکت روز پنج‌شنبه باعث شد که اتریوم به میزان اندکی از سطح مقاومتی 2950 دلاری خود عبور کند. این سطح یکی از سطوح مهم بلندمدتی اتریوم به شمار می‌رود. در پی حرکات قیمتی روز پنج‌شنبه، اتریوم 2 درصد از پایین‌ترین قیمت روز گذشته خود رشد کرده است.

تحلیل قیمت اتریوم پس از انتشار خبر افزایش نرخ بهره

با نگاه به چارت متوجه می‌شویم که برخی از گاوها با برخورد قیمت به مقاومت، سیو سود انجام دادند. با بسته شدن موقعیت‌های خرید، قیمت اتریوم عقب نشینی کرد. با تمام این تفاسیر، مومنتوم حرکتی اتریوم همچنان صعودی است. اندیکاتور RSI چهارده روزه در بالاترین سطح خود (48.50) قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد تغییرات قیمت بیت کوین و اتریوم چیست؟ به نظر شما خبر فدرال رزرو در دراز مدت بر قیمت دو رمزارز برتر بازار تأثیر می‌گذارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام با اخبار ساختگی نمی تونی مردم رو تحریک به خرید بیت کوین و بالا بردن قیمتش کنید .و بعد خودتون بیت هاتون رو بفروشید و خارج بشید .این کلک رو همه استادش هستن .

    پاسخ

    کدوم ۴۰ هزار دلار؟ چرا گزارش خلاف واقعیت نشر میکنید؟زمان انتشار این دل نوشته ! قیمت بیت کوین ۳۵هزارو۶۵۰ دلار بوده به چه دلیل واقعیت‌ها را نمیگید؟ خیلی‌ها به خاطر همین گزارش‌های نادرست شما ضررهای هنگفتی را متحمل میشن و نا خواسته شمارا مورد عنایت و(دعا)قرار می‌دهند.

    پاسخ