;
coinex

بهترین جی پی اس برای ماشین های ایرانی

بهترین جی پی اس برای ماشین های ایرانی؛ ردیاب خودرو رادار، دستگاهی قدرتمند در جهت حفظ امنیت ماشین‌های ایرانی است. برای آشنایی با این برند و خرید جی پی اس ماشین کارآمد این مقاله را بخوانید.

ردیاب خودرو این روزها در میان رانندگان طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخورداری از امنیت بالا، آگاهی لحظه به لحظه نسبت به ماشین و داشتن نظارت بر آن از جمله علل محبوبیت این دستگاه است. این محبوبیت سبب شده روز به روز بر مدل‌های جی پی اس افزوده شود. طوری که انتخاب برای رانندگان کمی مشکل شده است. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم با ردیاب‌ها آشنا شده و بتوانید بهترین نوع GPS را برای خودروهای ایرانی بیابید.

کاربردهای ردیاب خودرو در زندگی روزمره

بهترین راه برای شناخت ردیاب‌های مناسب برای خودروهای ایرانی، در قدم اول آشنایی با کاربردهای GPS است.

حتما برایتان پیش آمده که داستان سرقت خودرو یکی از آشنایانتان را شنیده باشید. اغلب این افراد معتقدند مدت کوتاهی از پارک کردن ماشینشان نگذشته که سارقان آن را دزدیده‌اند. بنابراین باید راهی یافت که از ابتدای پارک کردن ماشین تا لحظه سوار شدن و حتی پس از آن، اطلاعات مفیدی درباره خودرو در اختیارمان بگذارد. ردیاب ماشین به خوبی از پس این وظیفه برآمده و در هر لحظه، موقعیت، وضعیت و شرایط خودرو را به مالک اطلاع می‌دهد. این دستگاه با برقراری ارتباط با ماهواره‌ها، موقعیت ماشین را شناسایی می‌کند. سپس اطلاعات به دست آمده را از طریق شبکه‌های مخابراتی به گوشی تلفن همراه کاربر منتقل می‌نماید. از این رو می‌توان از هر نقطه‌ای در دنیا، به خودرو نظارت داشته و از وضعیت آن مطلع بود.

جالب است بدانید برخی از GPSها، قادر به تشخیص وضعیت درب‌ها، پنجره‌ها و … هستند. در نتیجه اگر شخصی قصد ورود غیرقانونی به ماشین را داشته باشد، سریعا به مالک اطلاع داده می‌شود. تمام این‌ها در جهت حفظ امنیت خودرو و برقراری آرامش برای رانندگان است.

در دنیای امروز، جی پی اس برای ماشین نقش نگهبانی همواره هوشیار و آگاه را ایفا می‌کند. طوری که با تکیه بر آن می‌توان امنیت را برای خودرو فراهم نمود.

مناسب‌ترین ردیاب برای ماشین‌های ایرانی

حال که دانستیم ردیاب خودرو می‌تواند ایمنی ماشین را بالا ببرد، به بررسی مدل‌های مختلف آن می‌پردازیم. این کار کمک می‌کند بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را برای خودروهای ایرانی شناخته و انتخابی ایده‌آل داشته باشیم.

بهترین جی پی اس برای ماشین های ایرانی؛ از نگاه رادار!

1- جی پی اس مناسب خودروهای شخصی

آمار نشان‌دهنده حجم بالای سرقت در خودروهای شخصی است. به عبارتی طعمه اصلی برای سارقان، ماشین‌های شخصی می‌باشد. به همین دلیل مالکان هوشیار، در پی یافتن راهی برای تامین امنیت خودرویشان هستند. پیشنهاد ما استفاده از جی پی اس های قدرتمند و البته ایرانی است. حتما با خود می‌گویید چرا ایرانی؟

واقعیت این است که اغلب افراد بر این باورند که نمونه خارجی هر محصولی، بهتر و کارآمدتر است. اما این مسئله در مورد ردیاب خودرو واقعیت ندارد. چند علت عمده در عدم واقعیت این موضوع به شرح زیر است:

  • ردیاب‌های خارجی فاقد خدمات پس از فروش در ایران هستند. اما GPS، دستگاهی است که بدون خدمات پس از فروش، عملا کارایی مناسبی نداشته و نمی‌تواند نیازهای رانندگان را برطرف سازد. این در حالی است که تولیدکنندگان ایرانی، خدمات پس از فروش مناسبی برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند.
  • گارانتی دستگاه، مبحث دیگری است که برای خرید جی پی اس باید مدنظر قرار داد. با توجه به شرایط تحریمی ایران، برخورداری از خدمات گارانتی محصولات خارجی، غیرممکن به نظر می‌رسد. بنابراین با خرید یک ردیاب ایرانی می‌توان در صورت نیاز از گارانتی و خدمات تعمیر دستگاه استفاده نمود.

بهترین جی پی اس برای ماشین های ایرانی؛ از نگاه رادار!

2- ردیاب مناسب ناوگان‌های حمل و نقل

گروه دومی که نصب ردیاب خودرو به آن‌ها توصیه می‌شود، صاحبان شرکت‌های حمل و نقل هستند. این شرکت‌ها روزانه سفرهای درون و برون شهری مختلفی را در لیست خود دارند، که باید همواره بر آن‌ها نظارت داشته باشند. بدیهی است عدم نظارت صحیح بر این سفرها و رفت و آمد خودروهای شرکت، هزینه‌های سنگینی بر دوش مجموعه می‌گذارد. سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل کارآمدترین راه‌کار برای حل مشکل این شرکت‌هاست. این سامانه، اطلاعات مفید و جامعی از عملکرد خودروهای شرکت در اختیار مدیران می‌گذارد. طوری که در هر لحظه از موقعیت هر یک از ماشین‌ها باخبر بوده و می‌توانند تصمیمات لازم را بگیرند.

امروزه ردیاب‌های مختلفی در بازار خودرو ایران وجود دارد که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های به خصوصی دارند. بدیهی است برای انتخاب یکی از این مدل‌ها باید با پیشینه شرکت سازنده، مزیت‌های دستگاه و قابلیت‌های آن به خوبی آشنا بود. هدف ما در ارائه این مطلب، آشنایی کاربران با مزیت‌های استفاده از ردیاب برای خودروهای ایرانی بود. طوری که افراد بتوانند با در نظر گرفتن نیازهای خود، انتخابی ایده‌آل و کارآمد داشته باشند. در ادامه یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی و ساخت جی پی اس ماشین را معرفی می‌کنیم.

با ردیاب رادار نگران هیچ‌چیز نباشید!

شرکت رادار در طول سال‌های فعالیت خود تمام تلاشش را بر ارائه سرویس‌های کاربردی و حرفه‌ای برای مشتریان گذاشته است. به طوری که امروزه آن را به عنوان بهترین برند ردیاب خودرو از نگاه مشتریان می‌شناسیم. ردیاب رادار با گارانتی 24 ماهه و با کیفیت بالا به کاربران ارائه می‌شود. در کنار این دسترسی به پشتیبانی 24 ساعته و امکان دریافت مشاوره از کارشناسان رادار در تمام ساعات شبانه روز احساس اطمینان و راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم آورده است.

با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. توصیه می کنیم در زمان خرید جی پی اس خودرو، حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر