;
coinex

بلندپروازی ایلان ماسک برای توییتر ؛ هدف او برای سال 2028 فاش شد

طبق ادعای ایلان ماسک تعداد کاربران توییتر تا سال 2028، چهار برابر تعداد کنونی خواهد شد! با این خبر همراه ما باشید تا با هدف ایلان ماسک برای توییتر آشنا شویم.

ایلان ماسک ادعا کرده است که تعداد کاربران توییتر را به صورت ماهانه افزایش خواهد داد. هدف‌گذاری ماسک تا پایان سال 2025، رساندن تعداد کاربران به صورت ماهانه به 600 میلیون نفر است و قصد دارد تا پایان سال 2028، این تعداد را به 931 نفر افزایش دهد.

هدف ایلان ماسک برای توییتر

از زمانی که ایلان ماسک اقدام به خرید شبکه اجتماعی توییتر کرد، سوالات و ابهامات فراوانی درباره مدیریت و نظارت وی بر این شبکه اجتماعی مطرح شده و در ذهن علاقمندان این شبکه اجتماعی، ابهاماتی ایجاد شده است.

هدف ایلان ماسک برای توییتر

طبق گزارش نیویورک تایمز، اگرچه هنوز قرارداد ایلان ماسک برای تصاحب توییتر رسمی نشده و هنوز این شبکه اجتماعی به طور کامل در اختیار وی قرار نگرفته، اما صحبت‌هایی که ایلان ماسک در رابطه با این شبکه اجتماعی بیان می‌کند، موجب پرده برداری از برنامه‌های بلند پروازانه او در رابطه با شبکه اجتماعی توییتر شده است.

او ایده‌ خود را درباره افزایش تعداد کاربران مطرح کرده و قصد دارد کاربران ماهانه توییتر را از امسال تا پایان سال 2025 از 217 میلیون‌ تعداد نفر به 600 میلیون تعداد و همچنین تا پایان سال 2028 به 931 نفر برساند.

این میزان افزایش تعداد کاربران، ما را به این نتیجه می‌رساند که هدف ایلان ماسک در 6 سال آینده، 4 برابر کردن تعداد کاربران است. از سخنان ایلان ماسک، این‌گونه برآورد می‎‌شود که او می‌خواهد تعداد مشترکان سرویسی را که از آن به عنوان کاربران x یاد کرده، به 104 میلیون کاربر برساند.

البته باید بگوییم که در رابطه با سرویس X، هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما طبق اظهارات و هدف‌هایی که او برای این شبکه اجتماعی در نظر دارد، ادعا می‌کند که درآمد این شبکه اجتماعی تا سال 2028، به 26.4 میلیارد افزایش خواهد یافت.

هدف ایلان ماسک برای توییتر

این ادعا در حالی است که درآمد موجود از توییتر در سال گذشته برابر با 5 میلیارد دلار بوده و بخش عمده (90 درصد) این درآمد از طریق تبلیغات بوده است ولی این‌گونه انتظار می‌رود که ایلان ماسک قصد ایجاد تغییر در روند درآمدزایی از توییتر را دارد.

نحوه تغییر درآمدزایی توییتر

طبق اظهارات ایلان ماسک، وی قصد دارد تا درآمدزایی توییتر از تبلیغات را به 45 درصد کاهش دهد، زیرا این‌گونه پیش‌بینی می‌کند که توییتر می‌تواند حدود 12 میلیارد دلار از محل تبلیغات و همچنین 10 میلیارد دلار از طریق خرید اشتراک کاربران به دست آورد.

برای آن که ایلان ماسک بتواند به اهداف و برنامه‌های خود برسد، بایستی تعداد کاربران پولی خود را افزایش دهد و تا سال 2025 کاربران توییتر بلو خود را به 69 میلیون نفر و تا سال 2028 به 159 میلیون نفر برساند.

در مورد سرویس و خدمات توییتر بلو که از ماه نوامبر سال گذشته در امریکا عرضه شد، هر کاربر بایستی اشتراکی خریداری کند و سه دلار در ماه را بپردازد و سپس خدماتی مانند مطالب خبری بدون وجود تبلیغات و لغو ارسال توییت‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

‌ایلان ماسک در آخر صحبت‌هایش، اشاره‌ایی به حوزه پرداخت کرد  و گفت، این شرکت در سال 2023 درآمد متوسط 15 میلیارد دلاری را به دست خواهد آورد و این رقم در سال 2028 به 1.3 میلیارد دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هدف ایلان ماسک برای توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر