;
coinex

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X3 Pro)

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو موضوعی است که تکراتو در این مطلب به آن پرداخته است. این نبرد جنجالی میان این دو گوشی محبوب را از دست ندهید.

پوکو یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی است که در حال حاضر به شکلی مستقل فعالیت کرده و گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا و قیمت مناسب روانه‌ی بازار می‌کند.

در دو سال اخیر گوشی‌های جذاب زیادی از شرکت پوکو شاهد بودیم که در سایت تکراتو نیز به بررسی و معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنها پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم دو گوشی از محصولات مهم این کمپانی یعنی پوکو اف 4 جی تی و پوکو ایکس 3 پرو را بررسی و مقایسه کنیم.

در ادامه به جنبه‌های مختلف این گوشی‌ها خواهیم پرداخت و نکات مثبت و منفی آنها را به طور کامل بیان خواهیم کرد؛ با مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو همراه ما باشید.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

در ادامه این مطلب که جدال دو محصول حرفه‌ای و زیبا از کمپانی چینی پوکو است، ما را همراهی کنید تا به اطلاعات کاملی دست یابید. با مقایسه پوکو X3 Pro با پوکو F4 GT می‌توان متوجه شد که کدام گوشی بهتر بوده و مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها کدام است.

مقایسه POCO X3 Pro با POCO F4 GT از نظر ساخت و کیفیت ظاهری

کیفیت ساخت گوشی پوکو f4 gt بسیار بالاست و پنل پشت از جنس شیشه و فریم آلومینیومی ساخته شده تا حس پرمیوم و لوکس بودن را به کاربران القاء کند.

همچنین با استفاده از خطوط مختلف سعی شده قاب پشتی از سادگی درآید. در کل ظاهر گوشی شیائومی poco f4 gt در نگاه اول شما را مجذوب خود می‌کند و با اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی متفاوت است.

وزن تقریبی این مدل نزدیک به 210 گرم بوده و سنسور اثرانگشت نیز روی کلید پاور طراحی شده و عملکردی بسیار سریع دارد. همچنین در گوشی پوکو اف 4 gt با همکاری شرکت معروف JBL چهار اسپیکر تعبیه شده که کیفیت و وضوح صدایی تحسین برانگیز دارد.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

اگر بخواهیم به طراحی گوشی پوکو اف ۴ جی تی نمره دهیم، قطعاً این مدل یکی از بهترین‌هاست و ارگونومی مناسب آن، به شما کمک می‌کند تا بدون احساس خستگی ساعت‌ها با آن بازی کنید.

شاید تنها ایراد وارد به آن، پشتیبانی نکردن از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و نداشتن سنسور اثر انگشت اپتیکال باشد.

گوشی Poco X3 Pro بدنه و فریم پلاستیکی دارد، اما پلاستیک براقی که برای ساخت این گوشی استفاده شده، باعث شده شباهتی هم به محصولات پرچم‌دار و رده بالای بازار داشته باشد. گوشی پوکو ایکس 3 پرو در اندازه 9.4 در 76.8 در 165.3 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲۱۵ گرم می‌رسد.

ساختار محکم و لبه‌های خمیده پنل پشتی حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر بتوانند گوشی را به‌دست بگیرند.

طبق روال همیشگی کلید‌های کنترل حجم صدا و پاور در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته و لبه سمت چپ از خشاب سیم‎‌کارت و کارت حافظه Micro SD میزبانی می‌کند. خشاب سیم‌کارت پوکو X3 پرو می‌تواند از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان یا یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه Micro SD پشتیبانی کند.

در لبه پایینی این دستگاه نیز اسپیکر صدا، درگاه USB-C، میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده خواهید کرد. مادون‌قرمز، میکروفون ثانویه نیز در لبه بالایی دیده می‌شوند.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

صفحه نمایش Poco X3 Pro هم از قسمت‌هایی به‌حساب می‌آید که خودنمایی می‌کند. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی حاشیه‌های بسیار کمی دارد و همین موضوع باعث زیبایی گوشی شده است.

صفحه نمایش پوکو X3 پرو توانسته بیش از ۸۴ درصد از قاب جلویی را به خود اختصاص بدهد که سبب می‌شود پنل جلویی برای تماشای ویدئوهای مختلف، بازی کردن و وب گردی مناسب باشد.

شرکت شیائومی دوربین سلفی را نیز به صورت حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش قرار داده. کمی بالاتر از دوربین سلفی هم اسپیکر دوم دیده می‌شود. صفحه‌نمایش پوکو ایکس 3 پرو با یک لایه گوریلا گلس ۶ هم محافظت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

مقایسه پوکو X3 Pro با پوکو F4 GT از نظر صفحه نمایش

گوشی پوکو f4 gt با یک نمایشگر فوق‌العاده 6.67 اینچی OLED با تراکم پیکسلی بسیار خوب و رزولوشن +Full HD عرضه شده است.

این صفحه نمایش قابلیت نشان دادن 1 میلیارد رنگ را دارد و روشنایی بالای آن باعث می‌شود حتی زیر نور مستقیم آفتاب، همه چیز را با وضوح کامل ببینید و مشکلی در کارکردن با گوشی خود نداشته باشید.

همچنین نرخ نوسازی عالی 120 هرتزی به شما در وب‌گردی و اجرای روان‌تر بازی‌ها کمک شایانی می‌کند.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

هرچند به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مصرف بهینه‌تر باتری، از رفرش‌ریت حداکثری صفحه، زیاد استفاده نکنید و به نرخ استاندارد 60 هرتزی بسنده کنید تا به باتری فشار کمتری وارد شود.

شیائومی برای ایمنی نمایشگر گوشی پوکو، آن را با گوریلاگلس ویکتس پوشانده و گواهی ضدآب IP53 را نیز برای آن در نظر گرفته است.

پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از HDR10! این دو ویژگی‌هایی هستند که بیشتر در گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار آن‌ها را مشاهده می‌کنیم و پوکو ایکس 3 پرو نیز از آن‌ها بهره می‌برد تا فاصله‌ی خود با محصولات رده بالا را کمتر کند.

نمایشگر این دستگاه اندازه‌ای 6.67 اینچی دارد و از نوع IPS است. برای این صفحه نمایش رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده که باعث می‌شود تراکم پیکسلی 395 را ارائه کند. بیشینه‌ی روشنایی نمایشگر این گوشی نیز 450 نیت می‌باشد که عدد چندان عالی نیست و یکی از نقاط ضعف این قسمت به حساب می‌آید.

کیفیت این صفحه نمایش کاملا رضایت بخش است و کاملا می‌تواند شما را راضی کند، به خصوص که از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و برخورداری از نرخ نوسازی 120 هرتزی باعث شده تا اسکرول کردن بین منوها و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به کاری بسیار لذت بخش بدل شود.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

این نمایشگر نرخ پاسخگویی 240 هرتزی دارد که به کمک گیمرها می‌آید و باعث می‌شود که صفحه نمایش در سریع‌ترین حالت ممکن به دستورات مختلف پاسخ دهد.

تنظیمات دیگر موجود در بخش نمایشگر انتخاب نرخ نوسازی است، که اگر 60 هرتز را گزینش کنید صفحه نمایش به طور مداوم به روی همین نرخ نوسازی 60 هرتز قرار می‌گیرد، اما در صورتی که حالت 120 هرتزی را گزینش کنید نمایشگر زمانی که نیاز به نرخ نوسازی بالا باشد آن را تا 120 هرتز افزایش می‌دهد و بعد از آن دوباره به 60 هرتز باز می‌گردد.

درکل بخش نمایشگر این گوشی کاملا مطلوب است و تنها ایراد بزرگی که می‌توان به آن وارد کرد روشنایی نه چندان زیاد آن است که شما را هنگام مشاهده محتوا در محیط باز با مشکل مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

مقایسه پوکو اف 3 با گلکسی A52 سامسونگ (POCO F3 Vs. Galaxy A52)

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو از نظر دوربین

گوشی پوکو x3 پرو ماژول دوربین چهارگانه دارد که در پنل عقب خودنمایی می‌کند. در مشخصات دوربین poco x3 pro لنز اصلی 48 مگاپیکسلی واید بوده و خبری از لنز 108مگاپیکسلی نیست. حتی لنز 64 مگاپیکسلی نسخه معمولی آن هم بکار نرفته است.

به اصطلاح شیائومی عقب گرد داشته اما در نظر داشته باشید که تراشه گوشی poco x3 pro قوی‌تر است و طبیعی است که عملکرد دوربین در کنار این تراشه بهتر خواهد شد.

لنز اولتراواید آن 8 مگاپیکسلی بوده و ماکرو و لنز عمق هم 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم رضایت‌خاطر کاربران عاشق سلفی را جلب خواهد کرد.

دوربین شیائومی پوکو x3 پرو در محیط خارجی و در صورت وجود نور کافی می‌تواند عکس‌های بدون نقضی ثبت کند و نمایش رنگ در این نسخه نسبت به نسخه قبلی نیز بهبود داشته و ارائه رنگ آن کاملاً طبیعی است و اغراق در رنگ ندارد.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

در ادامه مقایسه POCO X3 Pro با POCO F4 GT باید گفت که گوشی شیائومی پوکو f4 gt با ترکیب دوربین سه‌گانه عرضه شده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

سنسور اصلی مطابق انتظار عکس‌های شارپ و کم‌نویزی را به ثبت می‌رساند و پردازش خوبی که تراشه اسنپدراگون دارد، قطعاً موجب رضایت شما از تصاویر خروجی این دوربین خواهد شد. همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز برای این لنز در نظر گرفته شده است.

دوربین اولتراواید گوشی poco f4 gt برای گرفتن عکس‌های فوق‌عریض عملکرد قابل قبولی دارد و سنسور ماکرو نیز برای ثبت جزئیات سوژه‌های بسیار نزدیک کاربردی است، البته فراموش نکنید که برای عکاسی بهتر باید فاصله مناسب از سوژه را پیدا کنید تا با تصاویر تار و بی‌کیفیت مواجه نشوید.

دوربین سلفی این گوشی حرفه‌ای نیز، 20 مگاپیکسلی است و با پشتیبانی از قابلیت HDR، عکس‌های پرجزئیاتی را ثبت می‌کند. مشخصات گوشی پوکو اف ۴ جی تی در قسمت دوربین، شاید نسبت به هم‌کلاس‌هایش چشمگیر نباشد، اما قطعاً کاربران را ناامید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مقایسه POCO X3 Pro با POCO F4 GT از نظر باتری

در ادامه مقایسه POCO X3 Pro با POCO F4 GT باید گفت که معمولاً برای یک گوشی گیمینگ، باتری و فست شارژ خوب یکی از ملزومات است که می‌تواند گزینه تعیین‌کننده‌ای برای جذب کاربران باشد. پوکو نیز سعی کرده در باتری کم نگذارد و بهترین خود را ارائه دهد.

گوشی poco f4 gt با باتری 4560 میلی‌آمپری تغذیه می‌شود که با توجه به فناوری ساخت 4 نانومتری تراشه Snapdragon 8 Gen1، مصرفی بهینه و مناسب دارد.

پوکو اف 4 جی تی بالاترین سرعت شارژر را در بین محصولات پوکو دارا بوده و نقطه قوت اصلی این باتری پشتیبانی از فست شارژ فوق‌العاده 120 وات HyperCharge است.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

انرژی موردنیاز گوشی پوکو X3 پرو درست همانند گوشی پوکو X3 NFC توسط یک باتری با ظرفیت 5160 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت شیائومی ادعا می‌کند که ظرفیت باتری به کار گرفته شده در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو می‌تواند تا 11 ساعت برای اجرا بازی، 18 ساعت برای پخش فیلم و 153 برای ساعت پخش موسیقی شارژدهی داشته باشد و کاربران را همراهی کند.

گوشی شیائومی پوکو X3 پرو از شارژ سریع با توان 33 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت زمان 30 دقیقه به میزان شارژ ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. برای شارژ کامل باتری هم تنها به 68 دقیقه زمان نیاز است.

ظرفیت باتری قرار گرفته روی پوکو ایکس 3 پرو باعث شده که در طول روز با یک بار شارژ بتوانید از گوشی به راحتی استفاده کنید. حتی اگر استفاده زیادی هم از گوشی داشته باشید و با آن زیاد بازی کنید، باتری برای یک روز کاری مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2022 

بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مقایسه پوکو X3 Pro با پوکو F4 GT از نظر نرم افزار

شیائومی سعی کرده که حداکثر توان خود را بکار گیرد تا نرم‌افزاری روان و بدون باگ را به کاربران هدیه دهد و باید گفت در این امر تا حد زیادی نیز موفق بوده است.

گوشی پوکو f4 gt با نسخه 12 اندروید و رابط کاربری انحصاری MIUI 13 عرضه خواهد شد که البته MIUI نسبت به نسخه سال گذشته پیشرفت‌هایی داشته و چندین قابلیت جدید به آن اضافه شده است.

گوشی پوکو ایکس 3 پرو با رابط کاربری MIUI 12 عرضه شده که شما می‌توانید آن را به MIUI 12.5 آپدیت کنید. رابط کاربری MIUI تغییر خاصی نسبت به گذشته ندارد و همه ویژگی‌های جذابی که از این رابط کاربری در نقد و بررسی‌های قبلی ذکر کردیم در پوکو X3 پرو نیز تکرار شده است.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

در رابط کاربری شیائومی دو بخش اعلان و نوار اعلان متفاوت هستند، البته شما می‌توانید این نوار را به حالت نسخه قدیمی MIUI تغییر دهید اما در نسخه جدید این رابط کاربری، با کشیدن انگشت از سمت راست بالای صفحه، بخش کنترل سنتر شامل گزینه‌های اتصال به وای‌فای، دیتا موبایل، تنظیم نور صفحه و به طور کلی نوار اعلان پدید می‌آید.

زمانی که از صفحه خانه به سمت چپ می‌روید، به صفحه گوگل دیسکاور می‌رسید که در آن می‌توانید آخرین مطالب و اخبار روز دنیا را مشاهده کرده، در اینترنت جستجو کنید و به دستیار گوگل یا گوگل لنز دسترسی داشته باشید.

مقایسه POCO X3 Pro با POCO F4 GT از نظر سخت افزار

در قلمرو میان‌رده‌ها اسنپدراگون 860 یکی از بهترین تراشه‌ها محسوب می‌شود که براساس معماری 7 نانومتری تولید شده و تا اندازه‌ای مصرف بهینه‌تر شده و قدرت بسیار عالی را هم از خود به نمایش خواهد گذاشت. پوکو ایکس تری پرو از جمله اولین گوشی‌هایی است که از این تراشه استفاده کرده است.

در واقع می‌توان گفت شیائومی پوکو x3 پرو مدل ارتقاء یافته Snapdragon 855+ بوده که تاکنون در مدل‌های تراز اول بازار بکار رفته است.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

قسمت شاهکار گوشی poco f4 gt ، قطعاً سخت افزار آن است. در بطن این مدل، قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen1 قرار گرفته که در حال حاضر بهترین چیپست گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود و آن را فقط در پرچمداران می‌توان دید.

جالب است بدانید این تراشه نازک‌ترین چیپست ساخته شده تا امروز است و لیتوگرافی 4 نانومتری دارد که باعث می‌شود در پردازش‌های سنگین و به خصوص هنگام بازی کردن، گوشی کمتر داغ شود و مصرف باتری نیز بسیار بهینه‌تر باشد.

پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 در پوکو اف 4 جی تی با سیستم LiquidCool 3.0 خنک‌سازی می‌شود که متشکل از دو محفظه بخار است.

پردازنده گرافیکی بکار رفته در این تراشه نیز Adreno-730 است که هماهنگی خوبی با cpu دارد و پردازش داده‌های گرافیکی را بسیار سریع انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بررسی گوشی شیائومی ردمی 9 (Xiaomi Redmi 9)

گوشی سامسونگ گلکسی A72

مقایسه پوکو X3 Pro با پوکو F4 GT از نظر کیفیت صدا

پوکو ایکس 3 پرو به کمک اسپیکر قرار گرفته در لبه‌ی پایینی و همچنین اسپیکر مکالمه قادر است صدایی استریو تولید کند. خوشبختانه بلندی صدای خروجی از هر دو اسپیکر به یک میزان است و هر دو اسپیکر با هم در بالانس قرار دارند.

کیفیت صدای خروجی و بلندی آن برای یک گوشی میان رده مناسب و رضایت بخش است و می‌توان روی آن حساب باز کرد. در انتهای صدا نیز اسپیکرها تلاش می‌کنند تا کیفیت و شفافیت خود را حفظ کنند که تا حد خوبی نیز در این امر موفق عمل می‌کنند.

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو
مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو

در ساخت گوشی پوکو اف 4 gt با همکاری شرکت معروف JBL چهار اسپیکر تعبیه شده که کیفیت و وضوح صدایی تحسین برانگیز دارند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد کیفیت صدا هنگام بازی یا پخش موسیقی نیست و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

در این مطلب به بررسی و مقایسه پوکو X3 Pro با پوکو F4 GT پرداختیم. هر دوی این گوشی‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که شما می‌توانید از طریق خواندن این مطلب به آن پی ببرید و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

گوشی پوکو X3 Pro بهتر است یا پوکو F4 GT؟

با مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو می‌توان به این نتیجه رسید که هر دو گوشی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد هستند. هر دو گوشی بسیار محبوبند و طرفدارانی بسیار دارند و شما می‌توانید از طریق این مطلب به اطلاعات بیشتری دست یابید و انتخاب بهتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    گوشی پوکو x3 پرو واقعا عالیه من خودم دارمش خیلی عالیه از هر لحاظ یکم کار باهاش پیچیدس اما در کل عالی

    پاسخ

    F4رو ندیدم. اما از پوکو x3بی اندازه راضی ام
    از دوربین و باطریش نگم عالیه

    پاسخ

    اینم بگید که poco f4gt قیمتش دو برابر x3 pro بله ولی x3 pro هنوز هم جزو بهترین هاست من دارم بشدت راضی هستم مخصوصا دوربینش واقعا عالیه گیمینگ هم بسیار عالیه در کل خیلی راضی هستم تمام

    پاسخ

    اصلا این کار درست نیست شما دارین میگین بخاطر یک زره دوربین و گرافیک بیشتر ۵برابر پول بدیم بعدشم الان گوشی ها با هم فرق زیادی ندارن

    پاسخ

    برادر من اینو دراگون نسل یک خیلی خیلی خیلی قوی تر و بهینه تر از ۸۶۰ چی میگی بعدشم شما داری میگه فرق نداره مگه شیامی (پوکو) دیوانه بوده که قیمت بیشتر گذاشته نه برادر بخاطر ۱۲۰ وات آداپتور ،تریگر، امولد بودن نمایشگر ، اسپیکر های دالبی هارمن کاردن بخاطر اینا گرونه الکی نگید فرقی نداره والا😏

    پاسخ

    زر میزنه پوکو xتری پرو miui 13.3 رم8.300 هست گوشی عالی

    پاسخ

    سلام من پوکوایکس تری پرو دارم الان تقریبا 8ماه هست دارم خیلییییی ازش راضی ام. و اینکه چون سنگینه من میپسندمش. 🙂😎

    پاسخ

    با سلام و تشکر بابت مطلب مفید شما
    من خودم گوشی پوکو X3 Pro دارم. و همون طور که توضیح دادید ازش راضی هستم. البته من باهاش بازی نمیکنم . بلکه بیشتر اخبار مطالعه میکنم و برای پیام رسان ها و امور بانکی استفاده میکنم. ولی انصافاً عملکرد خوبی دارد. و باگی تا الان که حدود ۶ ماهه خریدمش ندیدم . اندروید به ۱۲ آپدیت شده و MIUI 13 آپدیت شده.

    پاسخ

    مقایسه خیلی مزخرفیه چون اگه نگاه به قیمتاشون کنید می تونید بفهمید که کدوم بهتره

    پاسخ

    اره درست میگی poco f4 gt از هر نظر عالیه

    پاسخ

    من نمیام بخواطر دوتا خشاب دستگاه پوکو ایکس تری رو بفروشم پوکو ایکس تری جی تی بهتر از ‌پوکوآف فور جی تی و کی چهل هست و ایکس تری پرو هم خیلی بهتر از اینا است

    پاسخ

    سلام پوکو f3 gt بنا به دلایلی تو ایران نیومدش دوست عزیز

    پاسخ

    پوکو اف ۴ جی تی فایوجی خیلی بهتره نسبت به پوکو از هر لحاظ شارژرش سریع تره ۶۷ واته صفحه نمایش هم آمولده با روشنایی خیلی بالاتر از پوکو ایکس ۳ داره 😍🤩 دوربینهای خوب و عالی داره،پردازنده و تراشه ی قدرتمندتری که داره عالیه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فایوجی 😎🔱👑 برای کارهای روزمره و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و استریم و گیمینگ و مهم تر از هرچی قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن Always On Display و چهارتا اسپیکر بلندگو استریو دالبی ویژن دالبی تکنولوژی دالبی ساند Dolby Atmos Sound System Technology داشتنش که حس سینما رو القا میکنه هنگام تماشای فیلم و یا استریم و بازی کردن و نرخ فریم صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزیش که بشدت عالیه 😍 و نرخ پاسخ به لمس ۴۸۰ هرتزی که فوق العادست بینظیره 😎🔱👑💪

    پاسخ

    اینم بگو Poco x4 قیمتش دوبرابر X3 هستش !!! اصلا مقایسه این دو گوشی که اختلاف قیمت زیادی دارند درست نیست و Poco X3 تو رنج قیمتش خودش هنوز بهترین هست…

    پاسخ

    درست میگی گوشیهای هم قیمت با هم مقایسه میشوند

    پاسخ

    داداش اینجا مقایسه ی poco f4 با poco x3 بود
    Poco x4 از کجات در اوردی:|

    پاسخ

    من الان ایکس تری پرو دارم و کاملا راضیم.ولی اگه پولشو دارین آف تری جی تی رو بگیرین.فقط شاید از نظر دوربین و نگه داشت شارژ یکم ضعیف تر باشه.با این حساب یه گوشی خیلی قدرتمند.

    پاسخ

    خیلی خوبه؟؟؟؟؟مام میدونیم.تو پولشو بده بخر عشق کن باش

    پاسخ

    خب اینا رو پوکو اف تری هم داره

    پاسخ

    عزیزم قیمت Poco f4 gt چند نگا کن بم بگو
    بعد قیمت Poco x3 pro نگا کن بعد ریاضی که بلدی؟؟؟ حساب کن اختلاف قیمت رو ببین چقدر اخه من موندم این سایت چرا این دو گوشی رو با هم مقایسه کرده خب من اگه الان ۱۹ میلیون پول داشته باشم نمیام بیم Poco f4 gt با Poco x3 pro بگم کدوم بهتر x3 پرو ۸ تومان F4 جی تی ۱۸ ۱۹ خب معلومه کدوم میگیرم رسیدگی کنید لطفا…

    پاسخ

    دقیقا 😂 ولی تو ازشون نگیر دیگه

    پاسخ