;
coinex

اپلیکیشن Wallet گوگل از شناسه‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند

گوگل طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O، جدیدترین اپلیکیشن خود به نام Google Wallet (کیف پول گوگل) را معرفی کرد. با این خبر همراه ما باشید تا با اپلیکیشن Wallet گوگل بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن Wallet گوگل طی چند هفته آینده در بیش از 40 کشور ارائه شده است و بر روی دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید 5 و Wear OS قابل دسترسی خواهد بود.

اپلیکیشن Wallet گوگل

با وجود اپلیکیشن Wallet گوگل ، کاربران همچنان به استفاده از اپلیکیشن Google Pay ادامه خواهند داد. در حالی که از Google Pay برای پرداخت‌های سریع و ایمن استفاده می‌شود، این اپلیکیشن بیشتر بر روی ذخیره اطلاعات کارت‌های بانکی و دیگر کارت‌ها تمرکز دارد. اما کاربران با استفاده از اپلیکیشن Wallet گوگل قادر خواهند بود مواردی مانند کارت‌های حمل و نقل عمومی، شناسه‌های دیجیتال، کارت‌های شناسایی، گواهینامه، بلیط‌های کنسرت، کارت‌های واکسن و موارد دیگری را در آن ذخیره کنند.اپلیکیشن Wallet گوگل

این اپلیکیشن امکان پشتیبانی از کلیدهای دیجیتال دفتر و هتل را دارد و سازندگان برنامه‌ها می‌توانند همه گزینه‌ها را به کلیدهای دیجیتالی تبدیل نمایند. به عنوان مثال برای افزودن بلیت کنسرت، می‌توان از آن اسکرین شات گرفت و به برنامه وارد کرد. پس از آن اعلانی برای یادآوری آن به شما فرستاده می‌شود و یا اگر کارت حمل‌و‌نقل عمومی خود را وارد کرده باشید، مشخصات کارت و موجودی آن به شما نمایش داده خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن کیف پول گوگل، به اشتراک گذاری کارت دیجیتال از طریق NFC یا کد QR است. با کمک این ویژگی، سرعت به اشتراک گذاری کارت‌های کاربران بسیار بیشتر خواهد بود.

 

بر اساس وعده‌های گوگل این برنامه از امنیت بالایی برخوردار است و و داده‌های آن با سرویس‌های گوگل به اشتراک گذاشته نمی‌شود و کاربران می‌توانند به آسودگی همه اطلاعات خود را ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اپلیکیشن Wallet گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر