;
coinex

تنظیمات دوربین شیائومی 12 اولترا کاربران را ناامید می‌کند

افشاگر معروف، جزییاتی از مشخصات دوربین شیائومی 12 اولترا را فاش کرده و مدعی شده که تنظیمات دوربین این گوشی، تفاوتی با گوشی نسل قبلی، یعنی Xiaomi Mi 11 Ultra ندارد.

دیجیتال چت استیشن با انتشار پستی در ویبو، چنین ادعایی را مطرح کرده است. علاوه‌براین، تصویری از قاب این گوشی منتشر شده که بریدگی جایگاه لنزها را نشان می‌دهد.

تنظیمات دوربین شیائومی 12 اولترا

دیجیتال چت استیشن در پست خود به این نکته اشاره کرده که شیائومی 12 اولترا از تنظیمات دوربین 120x, 12-120mm, f/1.95-4.1 برخوردار می‌شود. منظور از 12-120mm فاصله اپتیکالی است که توسط دوربین 48 مگاپیکسلی 12 میلی‌متری اولترا واید تا دوربین 48 مگاپیکسلی 120 میلی‌متری تله‌فوتو پشتیبانی می‌شود. اعداد دیگر هم به اندازه دریچه دیافراگم مربوط هستند؛ دیافراگم f/1.95 برای دوربین اصلی است و f/4.1 هم دیافراگم دوربین پیرسکوپ تله‌فوتو را نشان می‌دهد.

تنظیمات دوربین شیائومی 12 اولترا کاربران را ناامید می‌کند

گزارش‌ها و شایعات زیادی منتشر شده که همگی، این ادعای جدید دیجیتال چت استیشن را تایید کرده و پیش‌بینی می‌کنند که دوربین شیائومی 12 اولترا از تنظیمات نسل قبلی خود برخوردار می‌شود؛ هرچند که برخی افراد امیدوارند که بهینه‌سازی‌هایی در گوشی نسل جدید قرار بگیرد. البته باید این نکته را در نظر داشت که شیائومی 12 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود که نسبت به شیائومی می 11 اولترا، سرعت بالاتر و پردازش تصویر بهینه‌تری دارد.

گفته می‌شود که گوشی Xiaomi 12 Ultra به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و احتمالا از بدنه چرمی، شیشه‌ای یا سرامیکی برخوردار خواهد شد؛ درست مثل شیائومی می 11 اولترا.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با عرض معذرت،،،اپدیت اندروید۱۱،،،۱۷آوریل سال۲۰۲۱ بوده،،وچرا اندروید۱۲ برای رام عراق هنوز نیومده،،،تشکر

    پاسخ