;
coinex

اوپو رینو 8 پرو اولین گوشی خواهد بود که به اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز می‌شود

کمپانی اوپو رسما اعلام کرده که گوشی اوپو رینو 8 پرو را به تراشه جدید اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز می‌کند. کوالکام در رویداد رونمایی از این تراشه مدعی شد که آن را برای عملکرد گیمینگ بهینه‌سازی کرده است.

اوپو با انتشار پوستری در وب‌سایت ویبو از راه‌اندازی OPPO Reno 8 Pro با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 خبر داد. این تراشه براساس فرایند 4 نانومتری سامسونگ تولید شده و نسبت به نسل قبلی تراشه‌ میان‌رده اسنپدراگون، 20 درصد در GPU و 30 درصد در پردازش هوش مصنوعی، بهینه‌سازی شده است.

تراشه اوپو رینو 8 پرو

اسنپدراگون 7 نسل 1 تنها پردازنده سیلیکونی موجود در OPPO Reno 8 Pro نیست. این کمپانی قبلا به وجود تراشه پردازشگر تصویر MariSilicon X که توسط اوپو توسعه یافته نیز اشاره کرده بود. این تراشه که همراه با گوشی اوپو فایند ایکس 5 پرو راه‌اندازی شد، در گوشی‌های سری اوپو رینو 8 قرار می‌گیرد.

اوپو رینو 8 پرو اولین گوشی خواهد بود که به اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز می‌شود

کمپانی اوپو مدعی شده که این پردازنده تصویر می‌تواند استانداردهای تصویربرداری را به سطح بالاتری ارتقا دهد. بهینه‌سازی تصاویر، افزایش قدرت محاسباتی سیستم و تقویت عکاسی در شرایط با نور کم، برخی از قابلیت‌های این تراشه هستند. این پردازنده همچنین از قابلیت محاسباتی هوش مصنوعی در لحظه نیز پشتیبانی می‌کند تا مصرف انرژی و ذخیره باتری بهینه‌تر شود.

مشخصات اوپو رینو 8 پرو

تاکنون گزارش‌های مختلفی از مشخصات اوپو رینو 8 پرو منتشر شده که از وجود نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD خبر می‌دهند. گفته می‌شود که این دستگاه در دو نسخه راه‌اندازی می‌شود؛ یکی با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی و دیگری با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی.

درباره رنگ بندی اوپو Reno 8 Pro نیز باید گفت که احتمالا در رنگ‌های آبی، مشکی و تنوع رنگی دیگر (که هنوز اسم دقیق آن مشخص نیست) عرضه می‌شود.

اوپو در رویداد 23 می (2 خرداد) از گوشی‌های سری اوپو رینو 8 رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تراشه اوپو رینو 8 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر