;
coinex

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 معرفی شدند. اگر قصد خرید یکی از این مدل‌ها یا آشنایی با تلویزیون های جدید سامسونگ 2022 را دارید، همراه ما باشید.

سامسونگ یکی از کمپانی‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی است که تا امروز توانسته به خوبی عمل کند. افراد بسیاری از طرفداران محصولات این کمپانی هستند و تمایل به خرید آنها دارند.

تلویزیون‌های سامسونگ نیز از جمله محصولات پرطرفدار این برند هستند. از این رو در ادامه، به بررسی بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 می‌پردازیم. تلویزیون‌هایی جدید با قابلیت‌هایی متفاوت و منحصر به فرد که می‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برآورده کنند.

در ادامه لیستی از تلویزیون های جدید سامسونگ 2022 آمده است. شما می‌توانید با بررسی محصولات معرفی شده در این لیست با بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 آشنا شوید.

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022

اگر مایل هستید با بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 و تلویزیون های جدید سامسونگ 2022 آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید. مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام از این تلویزیون‌ها در ادامه آمده است و می‌توان با خواندن این ویژگی‌ها بیشتر با این تلویزیون‌ها آشنا شد.

Samsung QN900B Neo QLED

  • اندازه صفحه نمایش: 65، 75 و 85 اینچ
  • رزولوشن: 8k

یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 ، تلویزیون QN900B است. این محصول با طراحی بی نظیر و مدرنی که دارد نگاه هر خریداری را به خود جلب می‌کند. حاشیه‌های بسیار باریک که می‌توان گفت اصلا دیده نمی‌شوند و تلویزیون بدون قاب در دید قرار می‌گیرد.

کیفیت تصویری که سامسونگ در این مدل از تلویزیون هوشمند خود به کار برده است از سطح بالایی برخوردار است و محتوا را با نهایت کیفیت و دقت به نمایش خواهد گذاشت.

کیفیت تصویر 8K از وضوحی بالا با رزولوشن زیادی بهره‌مند شده است که محتوا را با کیفیت و جزئیات ریز در دید بیننده قرار خواهد داد. سامسونگ از فناوری‌های تصویری بسیاری بهره گرفته که همگی به صورت پیشرفته عمل می‌کنند و بهترین‌ها را برای نمایش در دسترس قرار خواهند داد.

با پردازنده Neo Quantum Processor 8K تجربه‌ای متفاوت‌تر از تماشای محتوای 8K خواهید داشت. Quantum HDR 64x، Quantum Dot و ارتقاء محتوای تصویری به 8K از قابلیت‌های تصویری بوده‌اند که بر رنگ، وضوح و کیفیت تصویر تاثیر می‌گذارند.

توان 90 وات را سامسونگ برای تلویزیون اسمارت QN900B در نظر گرفته است. صدای هماهنگ Q-Symphony با صدای که از تصویر می‌آید OTS Pro، برای پخش محتوا عالی عمل می‌کنند. سیستم عامل تایزن از امکاناتی در تلویزیون سامسونگ QN900B بهره گرفته که به شما امکان می‌دهد تا از تلویزیون برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید.

تلویزیون 8K سامسونگ QN900B از قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از تلویزیون برای کارهای دیگری هم به غیر از فیلم دیدن و موسیقی گوش دادن استفاده کنید. بازی کنید، مسابقات را دنبال کنید، همزمان چند برنامه را تماشا کنید و بسیاری از کارهای دیگر که جذابیت تلویزیون را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2022 [راهنمای خرید و مشخصات]

Samsung QN95A Neo QLED

  • اندازه صفحه نمایش: 55، 65 و 75 اینچ
  • رزولوشن: 4K

نمایشگر نئو کیولد 2021 تلویزیون سامسونگ QN95A از سری تلویزیون‌های بالا رده با امکانات پسندیده روانه بازار شده است. نمایش محتوای غنی شده به جزئیات در رزولوشن مطلوب را می‌توان اصلی ترین ویژگی این محصول عنوان کرد که از امکانات عالی برای ارائه تجربه تماشایی خیره کننده پشتیبانی کرده است.

وضوح تصویر 4K در این محصول که از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 است، به نمایش محتوای با کیفیت کمک شایانی کرده و فناوری‌های کارآمد نیز جزئیات را بهتر قابل رویت می‌سازند. استفاده از هزاران مینی LED کوچک در صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ منجر به نمایش واقعی‌ترین صحنه‌ها با روشنایی بالا شده است.

پردازشگر Neo Quantum 4K با الگوریتم‌های یادگیری عمیق، رزولوشن هر تصویر را ارتقا بخشیده و با کنتراست واضح تر و در وضوح 4K به معرض نمایش می‌گذارد. زاویه دید فوق‌العاده با نمایشگر ضد انعکاس منجر شده که در هر زاویه از نمایشگر، مشاهده دقیق‌ترین کیفیت تصویر از فیلم و سریال برای شما میسر باشد.

سامسونگ ضمن تکمیل تجربه تلویزیونی عالی شما در تلویزیون QN95A، از بلندگوهای توانمند با توان 70 وات بهره گرفته است که جزئیات دقیق از صدای خیره کننده را به خوبی به گوش شما خواهند رساند.

انتشار صدایی که صحنه را دنبال می‌کند به صورت سه بعدی فراهم شده است تا تجربه شنیداری تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان آورد. ارائه تجربه گیمینگ عالی به وسیله این تلویزیون از ویژگی‌های ممتاز آن بوده که تجربه بازی بدون لرزش و پرش تصویر را به گیمرها وعده داده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های مختلف

Samsung QN900A Neo QLED

  • اندازه صفحه نمایش: 65، 75 و 85 اینچ
  • رزولوشن: 8K

تلویزیون سامسونگ QN900A Neo QLED 8K Mini که از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 است، با بهره گیری از دوره جدیدی در فناوری تلویزیون، کیفیت تصویر خیره کننده، رنگ و روشنایی غیرمعمول، صدای غیرمعمول و سیاهی‌های غیرمعمول را ارائه می‌دهد و همه در یک بسته قرار دارند که از نظر طراحی بی نظیرند.

برای افراد ناآشنا، مینی ال‌ای‌دی‌های کوانتومی سامسونگ 1/40 ضخامت یک دیود معمولی انتقال نور هستند، به این معنی که هزاران هزار ال‌ای‌دی کوچک‌تر را می‌توان به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر کرد، که باعث می‌شود نواحی درجه‌بندی و سطوح سیاهی بسیار دقیق‌تر شوند.

از نظر منطقی ، این بدان معنا نیست که Neo QLED سامسونگ قادر به تولید نور و رنگ در سطح پیکسل‌های جداگانه همانند تلویزیون OLED است، فقط در مقایسه با کنتراست یک کار مشابه را انجام می‌دهد.

گذشته از فناوری جدید نورپردازی، QN900A از نظر کیفیت تصویر نیز ممتاز است، با یک صفحه نمایش خیره کننده با وضوح 8K که به لطف پردازنده Neo Quantum 1080K مبتنی بر هوش مصنوعی، کار درخشان در مقیاس بندی 4p و 8K را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نحوه اتصال سینما خانگی به تلویزیون

Samsung The Frame

  • اندازه صفحه نمایش: 32، 40، 50، 55، 65 و 75 اینچ
  • رزولوشن: 4K

تلویزیون فریم یکی از چند مدل تلویزیون‌های سامسونگ بوده که بر سبک و کیفیتی متفاوت متمرکز شده است. طراحی تلویزیون فریم سامسونگ الهام گرفته از قاب عکس است. این بدان معناست که دارای یک پوشش ضخیم و فلزی است و کاملا بر خلاف ظاهر تلویزیون‌های بدون حاشیه سامسونگ روی اتاق نشیمن شما تاثیر زیادی می‌گذارد.

قاب‌های اطراف صفحه نمایش در رنگ‌های مختلف سفید، سیاه، قهوه ای، بژ، قرمز و سفالی وجود دارند. همچنین می‌توانید از حالت هنری سامسونگ استفاده کنید، تنظیماتی برای تلویزیون وجود دارد که آثار هنری؛ عکس‌ها یا نقاشی‌ها را نمایش می‌دهد.

البته در این حالت شما مقدار کمی انرژی مصرف می‌کنید اما این بدان معناست که خرید تلویزیون جدید شما می‌تواند برای سازگاری بهتر با دکوراسیون منزل شما کالیبره شود. حالت هنری یا Art Mode می‌تواند از صدها اثر هنری از مجموعه‌های مشهور جهانی هم بهره ببرد.

تلویزیون سامسونگ The Frame محصولی است که می تواند متناسب با وضعیت زندگی خاص شما باشد. آیا می‌خواهید یک صفحه نمایش گسترده داشته باشید؟ یا یک صفحه نمایش کوچک که می‌تواند روی قفسه قرار بگیرد و به راحتی مرتب شود؟ تلویزیون فریم سامسونگ می‌تواند همه کارها را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ ؛ معرفی و راهنمای خرید

Samsung The Terrace

  • اندازه صفحه نمایش: 55، 65 و 75 اینچ
  • رزولوشن: 4K

این محصول به طور خاص برای فضای بیرون ساخته شده است و رزولوشن 4K دارد. این تلویزیون از فناوری QLED برای وفاداری دقیق رنگ استفاده می‌کند. از نظر قرار گرفتن در طبیعت، سامسونگ تراس دارای درجه مقاومت در برابر آب و خاک IP55 و روشنایی ۲۰۰۰ نیت و یک پوشش ضد تابش نور است.

سامسونگ همچنین Terrace Soundbar را ارائه می‌دهد که می‌توان آن را روی دیوار یا به طور مستقیم روی تلویزیون Terrace نصب کرد. این ساندبار هم مقاومت تلویزیون در برابر آب و خاک با گواهی IP55 را داراست، بنابراین لازم نیست نگران باران باشید.

سامسونگ می‌گوید که این ساندبار دارای فناوری لغو اعوجاج است، به این معنی که می‌توانید بدون فرکانس‌های باس، حجم را زیاد کنید.

تلویزیون تراس در مدل‌های 55 ، 65 و 75 اینچی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

هنگام خرید تلویزیون هوشمند باید به چه مواردی دقت کرد؟

اگر قصد خرید تلویزیون هوسمند و یکی از تلویزیون‌های جدید سامسونگ را دارید بهتر است به موارد زیر دقت کنید.

سیستم CLEAR MOTION RATE

این سیستم کمک می‌کند که برخی تصاویری که مربوط به صحنه‌های سریع هستند مانند صحنه‌های بازی‌های جنگی و یا پر زد و خورد بازی‌های کنسول‌ها، رقابت‌های ورزشی از جمله فوتبال و یا مسابقات اتومبیل رانی و غیره بهتر و هر چه طبیعی‌تر به نمایش درآیند.

این تکنولوژی جدید به تلویزیون‌های سامسونگ این امکان را می‌دهد که خریداران جوان خود را کاملا راضی نگه دارد و موجب شود آنها هنگام تماشای بازی‌های فوتبال و یا اجرای بازی‌های اکشن پرزدوخورد بر روی کنسول‌های بازی، با استفاده از تلویزیون‌های سامسونگ، از کیفیت تصویر لذت ببرند.

الگوریتم‌های پردازش تصاویر

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از الگوریتم‌های مختلفی جهت پردازش تصاویر استفاده می‌کنند. یکی از این الگوریتم‌ها WIDE COLOR ENHANCER PLUS است که کمک زیادی به پخش رنگ تصاویر و وضوح آنها می‌کند.

موتور پردازشگر

موتورهای پردازشگر HyperReal سامسونگ امکان پخش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست مناسب را می‌دهند و به این ترتیب امکان پخش فیلم، انیمیشن‌ها و همچنین موسیقی بر روی دستگاه را به کاربران می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی ؛ راهنمای خرید بهترین برند تلویزیون ایران

کیفیت تصویر

خوشبختانه بیشتر مدل‌های تلویزیون‌های این شرکت از نوع FULL HD، UHD 4k و یا 4k هستند. بنابراین کسانی که تمایل دارند در درجه اول محصولات این شرکت را خریداری کنند، اقدام به خرید تلویزیون‌های جدید سامسونگ از نوع تخت و یا منحنی می‌کنند.

همچنین بهره گیری از برخی سیستم‌ها در تلویزیون‌های ساخت این شرکت، مانند سیستم PUR COLOUR که کمک زیادی به نمایش تصاویر طبیعی و زیبا می‌کند و یا تکنولوژی HDR موجب می‌شود که نور پس زمینه تصاویر روشن‌تر نشان داده شود و در نهایت تصاویر واضح‌تر باشند. البته برخی از سیستم‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای هم در تلویزیون‌های منحنی سامسونگ وجود دارند که موجب افزایش کیفیت و بازدهی بسیار عالی آنها می شوند از جمله تکنولوژی UHD DIMMING که با استفاده از آن نرم افزار مربوطه صفحه نمایش تلویزیون را به صدها بخش تقسیم بندی می‌کند و متناسب با اینکه هر منطقه چه میزان رنگ، نور و عناصر مختلف تصویری را باید به نمایش بگذارد، آن بخش از قاب تلویزیون آن عناصر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 پرداختیم و  بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 را معرفی کردیم. تلویزیون‌ها معرفی شده در این لیست همگی جدید هستند و کیفیت و قدرت بالایی دارند. شما می‌توانید از طریق این مطلب با بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 آشنا شوید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 کدام‌ها هستند؟

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 مواردی بودند که در این لیست معرفی شدند. هر کدام از تلویزیون‌های جدیدی که در این لیست معرفی شدند، همگی باکیفیت و منحصر به فرد هستند و قابلیت‌هایی برتر و متفاوت دارند. شما می‌توانید از طریق خواندن این لیست با مدل‌هایی مناسب آشنا شوید و نسبت به انتخاب و خرید مدل مد نظر خود اقدام کنید. اکنون انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر