;
coinex

فیلمبرداری Oppenheimer کریستوفر نولان به پایان رسید [+ تاریخ اکران]

جدیدترین گزارش‌ها از پایان فیلمبرداری Oppenheimer کریستوفر نولان خبر می‌دهند. جدیدترین ساخته کارگردان سه گانه بتمن، در مکزیک به پایان رسیده تا طرفداران این کارگردان برای اکرانش لحظه شماری کنند.

کرستوفر نولان که پس از فیلم Tenet از کمپانی برادران وارنر جدا شده، جدیدترین فیلمش را با همکاری کمپانی فیلمسازی یونیورسال ساخته است. پس از پایان فیلمبرداری Oppenheimer ، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان در مکزیک، این فیلم روی میز تدوین قرار گرفت. کریستوفر نولان که با سه گانه بتمن به شهرت رسید، در سال‌های گذشته تلاش کرده است به روند فیلمسازی مختص خودش ادامه دهد. شاید افراطی‌ترین نوع نگرش نولان و بازی با زمانش در فیلم Tenet باشد؛ فیلمی که حتی طرفداران را به دو دسته تقسیم کرد. حال در سال 2022، کریستوفر نولان در جدیدترین اثرش به سراغ پدر بمب اتم جی. رابرت اوپنهایمر رفته است.

پایان فیلمبرداری Oppenheimer و آنچه که انتظار داریم

هنوز اطلاعات زیادی درباره خط داستان فیلم و اینکه آیا نولان دوباره با زمان بازی خواهد کرد (ترفندی که عاشقش است) در دست نیست. با این حال، مشخص است که منبع داستان فیلم Oppenheimer کتاب برنده جایزه پولیتزر American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer است. اوپنهایمر، سازنده بمب اتم که محصولش نقطه پایانی بر جنگ جهانی دوم بود (امتحان بمب اتم روی ناکازاکی و هیروشیما).

پایان فیلمبرداری Oppenheimer 

همچنین این فیلم، پرستاره‌ترین فیلم نولان است. کیلین مورفی‌، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، مت دیمون، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌ها، جک کواید، کنت برانا، آلدن ارنرایک، متیو موداین، دیوید دستمالچیان، گوستاو اسکاشگورد، الکس وولف، گری اولدمن و کیسی افلک، تیم بازیگری فیلم Oppenheimer  را تشکیل می‌دهند.

فیلم Oppenheimer اولین همکاری نولان با کمپانی فیلمسازی به غیر از برادران وارنر است. باید دید این کارگردان صاحب سبک، در همکاری با یونیورسال، همچون سابق می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

فیلم Oppenheimer در تاریخ 21 جولای 2023 (30 تیر 1402) در سینماها اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پایان فیلمبرداری Oppenheimer چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر