;
coinex

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain) [25 عنوان برتر]

بهترین فیلم های جسیکا چستین موضوعی بوده که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است. اگر شما هم به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید فیلم‌های این بازیگر موفق و محبوب را از دست ندهید.

جسیکا چستین یکی از هیجان انگیزترین و قدرتمندترین بازیگرانی است که امروز در فیلم‌های مختلف به ایفای نقش می‌پردازد. او قبل از اینکه فرصتی پیدا کند تا مهارت‌های بازیگر نقش اصلی خود را در برخی از پروژه‌های بزرگ به نمایش بگذارد، به سرعت در نقش‌های فرعی برجسته، برای خود نامی دست و پا کرد.

جسیکا چستین نیروی بازیگری گسترده‌ای دارد و ابن موضوع در طول حرفه‌اش انعکاس یافته است. وی در دهه گذشته در صنعت فیلم، پیشرفت درخشانی داشته است.

او خیلی سریع از نقش مکمل به نقش اصلی تبدیل شده، و به یکی از بازیگران هالیوودی تبدیل شد. با استعداد سرشاری که او دارد تعجبی ندارد که به این موفقیت‌ها رسیده است.

لیست فیلم های برتر جسیکا چستین در ادامه آمده است پس با بررسی و معرفی بهترین فیلم های جسیکا چستین با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های جسیکا چستین

جسیکا چستین بازیگری آمریکایی بوده که در سینما، تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی کرده‌است. زمانی که او در مدرسه جولیارد دانشجوی سال آخر بود، با جان ولز، تهیه‌کننده تلویزیون، قرارداد حفظ استعداد بست.

وی تاکنون در فیلم‌های بسیاری حضور داشته و توانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند. اگر شما هم به این بازیگر علاقه دارید و فیلم‌های وی را دنبال می‌کنید با معرفی لیست فیلم های برتر جسیکا چستین در ادامه با ما همراه باشید.

من جین دو هستم – I AM JANE DOE

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: مری مازیو

من جین دو هستم یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین و یک فیلم مستند است که به مجادله حقوقی بین چند مادر و سایتی به نام Backpage.com می‌پردازد که به قاچاق دختران نوجوانشان به عنوان برده جنسی اقدام می‌کرده‌ است. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های بیوگرافی دانست.

قله‌ای به رنگ خون – Crimson Peak

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2015
  • کارگردان: گیرمو دل تورو

قله‌ای به رنگ خون فیلمی در ژانر ترسناک و فانتزی و یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین است. داستان فیلم در انگلستان دوره ویکتوریایی اتفاق می‌‌افتد. یک نویسنده مشتاق با شوهر جدیدش و خواهرشوهرش به قصری گوتیک و متروکه در انگلستان نقل مکان می‌کند. او باید راز ارواح خانه جدیدش را کشف کند. اگر از طرفداران این ژانر هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین فیلم های ترسناک جهان را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

دوشیزه جولی – Miss Julie

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: لیو اولمان

دوشیزه جولی یکی از فیلم‌هایی است که در لیست فیلم های برتر جسیکا چستین قرار دارد. دوشیزه جولی فیلمی در ژانر درام به کارگردانی لیو اولمان است.

از بازیگران آن می‌توان به جسیکا چستین، کالین فارل و سامانتا مورتون اشاره کرد. این فیلم اقتباسی است از نمایشنامه مشهور دوشیزه جولی اثر آگوست استرینبرگ است و می‌توان آن را در فهرست بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ قرار داد.

ایوا – Ava

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: تیت تیلور

در این فیلم بازیگران به نامی چون جسیکا چستین، جان مالکویچ، کامن، جینا دیویس  به ایفای نقش پرداخته اند. ایوا یک قاتل حرفه‌ای است که برای سازمان سیا کار می‌کند.

او برای کشتن افراد مشهور به شهرهای مختلف سفر می‌کند اما در یکی از این ماموریت‌ها به مشکل بزرگی برمی‌خورد. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

زن به پیش می‌رود – Woman Walks Ahead

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2017

کاترین ولدون که یک نقاش پرتره در دهه 1890 از بروکلین است به داکوتا می‌رود تا نقاشی یک گاو نشسته را بکشد و آنجا مورد توجه مردم سرخ پوست لاکوتا قرار می‌گیرد و بعد از آن برای حقوق آن‌ها تلاش می‌کند.

فیلم زن به پیش می رود به کارگردانی سوزانا وایت و عباس امینی و محمدحسین جبلی جوان و مرتضی علی عباس میرزایی و بابک کلانتری در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین است، محصول کشور آمریکا و در ژانر تاریخی، مذهبی است.

چشمان تامی فی – The Eyes of Tammy Faye

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2021

«چشمان تامی فی»، فیلمی در ژانر تاریخی مذهبی، درام و بیوگرافی، به کارگردانی «مایکل شوالتر» و محصول مشترک کشورهای کانادا و آمریکا در سال 2021 است.

این فیلم با حضور در جشنواره‌های متعدد فیلم، موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم، نگاهی نزدیک به ظهور، سقوط و رستگاری خارق العاده مبلغ مذهبی تلویزیونی، «تامی فای باکر» می‌اندازد.

میان‌ستاره‌ای – Interstellar

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2014

تماشای فیلم میان ستاره‌ای علاوه بر داستان پرکشش و بازی‌های حرفه‌ای تیم قوی بازیگرانش، می‌تواند موجب شود که تماشاگران اطلاعات علمی زیادی نیز راجع به فناوری‌های فضایی و فیزیک کوانتوم بیاموزند. میان ستاره‌ای ما را می‌ترساند، اشکمان را جاری می‌کند و در پایان در زیباترین حالت قلب تماشاگر را سرشار از امید می‌کند.

بدهی -The Debt

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2011

نقش جوانی هلن میرن را بازی کردن کار سختی خواهد بود، اما چستین آماده پذیرش چالشی جدید بود. در بدهی چستین نقش یک مأمور سازمان موساد را بر عهده دارد که در سال ۱۹۶۵ یک مجرم نازی را به سزای عملش می‌رساند، همچنین میرن نقش ۳۰ سالگی این شخصیت را بازی می‌کند، زمانی که رازهای این مأموریت سعی می‌کنند او را تسخیر کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بخشیده ‌شده – The Forgiven

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: جان مایکل مک‌دونا

در لیست فیلم های برتر جسیکا چستین بخشیده شده قرار دارد. این فیلم بسیار زیبا و جذاب بود. بازیگران این فیلم ریف فاینز، جسیکا چستین، کلب لندری جونز، سعید تغماوی و مت اسمیت هستند. اولین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر ۲۰۲۱ برگزار شد.

ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا – Madagascar3:Europes Most Wanted

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2012

چستین بیشتر برای فیلم‌های بزرگسالانه‌اش شناخته می‌شود، اما او هم می‌تواند در انیمیشن‌های خانوادگی کمی خوش بگذراند.

منتقدان اعتقاد دارند محیط جذاب و رنگارنگ انیمیشن نقطه قوت فروش آن بوده است. در حالیکه این فیلم مشخصاً برای بینندگان جوان ساخته شده، اما توانست طرفداران بزرگتر خود را نیز بخنداند و سرگرمشان کند.

بازی مالی – Molly’s Game

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2017

آرون سورکین یکی از نویسندگانی است که همه آرزو دارند دیالوگ‌هایش را ادا کنند. چستین نه تنها این فرصت را به دست آورد، بلکه در اولین پروژه کارگردانی او نیز به عنوان شخصیت اصلی به نقش آفرینی پرداخت.

بازی مالی داستان واقعی زندگی مالی بلوم است. امید مسابقات المپیک که با برپایی بازی کارتی غیرقانونی برای مشتریان سطح بالا رسوا شد.

درخت زندگی – The Tree Of Life

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2011

ترنس مالیک فیلمسازی شناخته شده است که با استعدادش باعث شد برخی از بزرگترین ستاره‌ها، حتی در نقش‌های کوچک در فیلم‌هایش به نقش آفرینی بپردازند.

درخت زندگی که یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین است، درباره یک خانواده اهل تگزاس است که با فقدان و پیچیدگی‌های بزرگ کردن فرزندانشان درگیر هستند.

بینندگان درباره این فیلم نظرات متفاوتی داشتند، اما منتقدان در این داستان بلندپروازانه و چند لایه‌ای زاویه دید مالیک را تحسین کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

بهترین فیلم های بقا

خلافکاران – Lawless

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2012

در دوره افسردگی زمان فرانکلین یک گروه 3 نفره از قاچاقچیان توسط گروه‌های دیگر و افرادی خاص برای دادن قسمتی از درآمدشان تهدید می‌شود.

فیلم خلافکاران به کارگردانی جان هیلکات در سال 2012 ساخته شده است. این فیلم یکی از  بهترین فیلم های اکشن جهان است.

یک سال بسیار خشن – A Most Violent Year

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2015

یک سال بسیار خشن که یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین بوده، فیلمی جنایی است. نام فیلم ممکن است باعث شود این فیلم بسیار خشن و پر از خون و خونریزی به نظر برسد که درست نیست.

داستان در دهه ۸۰ رخ می‌دهد که در آن یک تاجر (اسکار آیزاک) در یکی از سخت‌ترین سال‌های نیویورک، قصد دارد اداره شرکت خود را ادامه دهد. چستین نقش همسر او را بر عهده دارد، زنی اهل عمل که با مشکلاتی روبرو شده است. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما دانست.

مریخی – The Martian

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2015

چستین ثابت کرد که در نقش‌های گروهی که در آن شخصیت اصلی داستان است، نیز متقاعد کننده است. مریخی فیلمی علمی تخیلی با بازی مت دمون بوده که می‌توان آن را در زمره بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما قرار داد.

او فضانوردی است که طی ماموریتی به مریخ تنها رها شده، و حالا باید تا زمانی که کمک از راه برسد، سعی کند زنده بماند. چستین به عنوان رهبر گروه مأموریت مریخ، مصمم است سرگروه خود را نجات دهد.

منتقدان به طور خاص داستان هوشمندانه و پیامی که در خود داشت را مورد ستایش قرار دادند.

فیلم ماسه های مابین – The Sands Between

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: آیدان تانر

«ماسه های مابین» درباره زنی است که با کسی که دوستش دارد مکالمه‌ای تلفنی دارد که به مرور مکالمه آنها بدتر می‌شود، چرا که او متوجه می‌شود ممکن است دنیای اطرافش واقعی نباشد.

فیلم ماسه های مابین به کارگردانی آیدان تانر در سال 2021 و در ژانر فیلم کوتاه و داستانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

سی دقیقه پس از نیمه شب – Zero Dark Thirty

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2013
  • کارگردان: کاترین بیگلو

سی دقیقه پس از نیمه شب که یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستین است، داستانی جدال آمیز سازمان جاسوسی در جستجویش برای پیدا کردن اوسامه بن لادن، تروریستی که مسئول حمله‌های ۱۱ سپتامبر بوده است. چستین در نقش مسئول این جستجو بازی می‌کند.

کارگردان، کاترین بیگلو برای ساخت افسانه‌ای تعلیقی و پیچیده از زندگی واقعی، مورد ستایش قرار گرفت. این فیلم در بیشتر اوقات به جای تمرکز بر داستان اصلی، صحنه‌های دراماتیک زیادی دارد.

پناهگاه – Take Shelter

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2010

پناهگاه فیلمی درباره پایان دنیاست، اما با دیگر ماجراهای فاجعه بار تفاوت دارد. مایکل شانون پدری است که کم کم درباره وقوع یک طوفان وحشتناک که پس از آمدن بشر را نابود خواهد کرد الهاماتی دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد خانواده‌اش را از این مخمصه نجات دهد.

کوریولانوس – Coriolanus

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2012

از زمان آغاز این صنعت، شکسپیر منبع بی نهایت بسیاری از فیلم‌ها بوده است. کوریولانوس هم یک بازسازی برجسته دیگر از کار اوست، اما در عوض این داستان در روزگار مدرن رخ می‌دهد. در این فیلم یک سرباز مشهور برای انتقام گیری، با دشمن خود همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های دی سی

دارک فینکس – Dark Phoenix

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: سیمون کینبرگ

دارک فینکس فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است.

جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین ستارگان فیلم هستند. اگر از طرفداران فیلم‌های سوپرهیرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما را در تکراتو مطالعه کنید.

سالومه – Salomé

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2013

سالومه فیلمی بلندپروازانه است که داستان زنی را روایت می‌کند، که برای پادشاه اجرایی انجام می‌دهد، تا فرصت کشتن جان تعمید دهنده را بدست آورد.

پاچینو این فیلم را کارگردانی کرده و دیدی برجسته به آن داد که حتی تا به امروز قابل درک است. چستین برای بازی قدرتمند خود در این پروژه تاثیرگذار و عالی تحسین شد.

شکارچی: جنگ زمستان – The Huntsman: Winter’s War

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

  • سال انتشار: 2016
  • کارگردان: سدریک نیکولاس-ترویان

شکارچی: جنگ زمستان از بهترین فیلم های جسیکا چستین و یک فیلم اکشن ماجراجویی و خیال‌پردازی حماسی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم سفیدبرفی و شکارچی در سال ۲۰۱۲ به شمار می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی همچون کریس همسورث، شارلیز ترون، امیلی بلانت، جسیکا چستین و نیک فراست ایفای نقش می‌کنند.

خدمتکار – The Help

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2011

چستین برای نقش آفرینی و اولین نامزدی اسکار برای بازی در صحنه سرقت در این فیلم انتخاب شد. این فیلم نویسنده‌ای مشتاق را در دهه ۱۹۶۰ دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرد زندگی کارمندان خانه آمریکایی آفریقایی تبار را که به خانواده‌های سفیدپوست ثروتمند در جنوب خدمت می‌کنند، شرح دهد.

فیلم داستانی خنده دار و تأثیرگذار با بازیگران باورنکردنی دارد. ویولا دیویس یک اجرای اصلی قدرتمند را ارائه می‌دهد، اکتاویا اسپنسر در یک نقش برنده اسکار عالی است و چستین در یک نقش مکمل خنده دار و جذاب بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های هندی بالیوود

بهترین فیلم های عاشقانه هندی‌

خانم اسلون – Miss Sloane

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2017

چستین در درام سیاسی خانم اسلون بازی کرد که به برخی از موضوعات دکمه داغ می‌پردازد. Chastain اجرای برنده دیگری را ارائه می‌دهد که بیشتر فیلم را حمل می‌کند.

این فیلم خود نگاهی سرگرم کننده و هوشمندانه به دنیای پرمخاطره درگیری‌های قدرت در واشنگتن است. این باعث می‌شود که شما یک تجربه لبه از مجموعه خود را داشته باشید.

همسر نگهبان باغ وحش – The Zookeeper’s Wife

بهترین فیلم های جسیکا چستین

  • سال انتشار: 2017

این فیلم یکی از بهترین فیلم های جسیکا چستون است. چستین نقش اصلی را بازی کرده است. این فیلم در سال ۱۹۳۹ و با شروع جنگ در لهستان اتفاق می‌افتد.

چستین نقش زنی را بازی می‌کند که یک باغ وحش را در لهستان اداره می‌کند و از آن برای نجات هزاران انسان و حیوان از دست نازی‌ها استفاده می‌کند.

این فیلم داستانی قدرتمند و فریبنده در مورد یکی از تاریک‌ترین زمان‌های تاریخ اخیر و قهرمانی است که در میان همه شرور وجود داشته است.

در این مطلب لیست فیلم های برتر جسیکا چستین معرفی شدند. این بازیگر موفق و خوش چهره تاکنون توانسته بسیار موفق عمل کند و نظر همه را به خود جلب کند. پیشنهاد ما به شما مشاهده بهترین فیلم های جسیکا چستین است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های جسیکا چستین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر