;
coinex

ماجرای حضور فقیهه سلطانی در هالیوود چیست؟

فقیهه سلطانی، بازیگر تلویزیون و تئاتر با انتشار یک ویدیو در شبکه اجتماعی خود خبرساز شد. برخی می‌گویند که او با انتشار این ویدیو، از حضور خود در هالیوود خبر داده است. اما ماجرای حضور فقیهه سلطانی در هالیوود چیست؟

فقیهه سلطانی، دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی است و در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شده است. او دوره آموزشی بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه گذراند و در نهایت پس از پایان دوره هنرستان، برای تحصیل در رشته ادبیات نمایشی، وارد دانشگاه شد. اخیرا شایعاتی از حضور فقیهه سلطانی در هالیوود به گوش می‌رسد که خودش با انتشار یک ویدیو، به این شایعات دامن زده است.

ماجرای حضور فقیهه سلطانی در هالیوود

فقیهه سلطانی ویدیویی را به شوخی در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که دست‌مایه‌ای شد برای انتشار شایعات. در حال حاضر هیچ‌ اطلاعاتی از حضور فقیهه سلطانی در هالیوود در دست نیست و هیچ قراردادی امضا نشده است. این ویدیو تنها یک شوخی بود که خانم سلطانی با هواداران خود به اشتراک گذاشت.

ماجرای حضور فقیهه سلطانی در هالیوود

در این ویدیو، لوگوی Reface App به‌خوبی دیده می‌شود. اپلیکیشن Reface برای تعویض چهره طراحی شده و یکی از پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌هاست که چهره مورد نظر را روی تصاویر و ویدیوهای دیگر قرار می‌دهد. تنها با یک سلفی می‌توانید صورت خود را به جای چهره‌های معروف در ویدیو‌ها قرار دهید، گیف بسازید و با دوستان خود شوخی کنید.

او با انتشار پست خود نوشته است: «باز از این فیلما که دوست دارم بازی کرده بوده باشم. فکر کنم اگه آقا بودم بهتر بود.»

او قبلا هم ویدیویی را منتشر کرده بود؛‌ در ویدیوی قبلی، چهره او را به جای «جانی دپ» در نقش جک گنجشکه در فیلم دزدان دریایی کارائیب دیده بودیم.

در ادامه ویدیوی شوخی او را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نقش آفرینی فقیهه سلطانی در فیلم هالیوودی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر