;
coinex

منتقدان جشنواره کن چه امتیازی به فیلم برادران لیلا دادند؟

برادران لیلا، فیلم تحسین شده سعید روستایی، روز چهارم خرداد در جشنواره کن به نمایش درآمد و در آخر، با تشویق 7 دقیقه‌ای حاضران در سالن مواجه شد. اکنون امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اواخر فروردین ماه بود که متوجه شدیم، فیلم جدید سعید روستایی به نام «برادران لیلا» در بخش اصلی جشنواره کن 2022 به نمایش درمی‌آید. این خبر علاوه‌بر نمایش درخشش سعید روستایی، از یک زاویه دیگر نیز اهمیت دارد؛ چراکه یک فیلم ایرانی دیگر به بخش اصلی جشنواره راه پیدا کرده که برخلاف همیشه، فیلم اصغر فرهادی نیست.

بعد از نمایش این فیلم در روز چهارشنبه، امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن منتشر شده که از عملکرد خوب این فیلم خبر می‌دهد.

امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

در جدول زیر، امتیاز منتقدان به فیلم‌‌های بخش مسابقه جشنواره کن 2022 را مشاهده می‌کنید که تاکنون به نمایش درآمده‌اند. در حال حاضر، فیلم Decision to Leave به کارگردانی پارک چان ووک با امتیاز 3.2 در این بخش جشنواره، پیشتاز است. فیلم برادران لیلا در این جشنواره توانسته امتیاز 2.3 را از منتقدان دریافت کند.

امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

خلاصه داستان برادران لیلا

این فیلم درباره زنی چهل ساله است که تمام زندگی خود را برای مراقبت از والدین و برادران خود صرف کرده؛ او چهار برادر دارد که به‌سختی تلاش می‌کنند در شرایط تحریم ایران، خرج زندگی را تامین کنند. در همین حال، لیلا تصمیم می‌گیرد کسب‌وکاری راه‌اندازی کند و فکرهایی برای تامین سرمایه آن در سر دارد…..

ایم فیلم به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده و ستاره‌هایی همچون ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و سعید پورصمیمی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

سعید روستایی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که پس از پایان جشنواره،‌ فیلم خود را به‌زودی در ایران اکران می‌کند؛ اما حاضر نیست حتی یک فریم از فیلم را سانسور کند. او ترجیح می‌دهد از اکران فیلم صرف‌نظر کند تا اینکه بخواهد آن را با سانسور در سینماهای ایران به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امتیاز برادران لیلا در جشنواره کن 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر