;
coinex

تصاویر قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 طراحی این گوشی را لو داد

اخیرا تصاویری از قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 منتشر شده که تغییراتی را در سبک طراحی و نسبت ابعاد این گوشی در مقایسه با نسل قبلی نشان می‌دهد.

گلکسی Z Fold 3 یکی از بهترین گوشی‌های تاشوی بازار است؛ اما شاید بتوان کشیدگی نمایشگر بیرونی آن را، مهم‌ترین نقطه ضعف دستگاه دانست.

با انتشار تصاویر قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 متوجه می‌شویم که سامسونگ، این بخش از طراحی گوشی را بهینه‌سازی کرده است؛ البته اگر تصاویر صحت داشته باشند.

تصاویر قاب محافظ گلکسی Z Fold 4

در تصاویر زیر، قاب‌ محافظ گلکسی Z Fold 3 را در کنار دو قاب دیگر مشاهده می‌کنید که احتمالا مربوط به گلکسی Z Fold 4 هستند. با کمی دقت در عکس‌ها متوجه می‌شویم که قاب‌های جدید کمی عریض‌تر هستند. این نشان می‌دهد که نسبت تصویر نمایشگر گوشی کمی بهتر شده و کشیدگی آن به اندازه گلکسی Z Fold 3 نیست.

تصاویر قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 طراحی این گوشی را لو داد

البته تصاویر قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 تایید نشده‌اند؛ اما فرض می‌کنیم که تصاویر واقعی هستند و تولیدکننده، ابعاد گوشی را مستقیما از سامسونگ دریافت کرده است. در این صورت، طراحی این کمپانی کره‌ای در گوشی‌ تاشوی نسل جدید، بهینه‌سازی شده و تجربه کاربری بهتری خواهد داشت.

نکته دیگری که در عکس‌ها توجه را به خود جلب می‌‌کند، بریدگی ماژول دوربین است که شباهت زیادی به طراحی گلکسی زد فولد 3 دارد.

تصاویر قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 طراحی این گوشی را لو داد

چند روز پیش بود که خبری درباره تاخوردگی نمایشگر تاشو در Galaxy Z Fold 4 منتشر شد. گفته می‌شود که چین تاخوردگی در نمایشگر این گوشی، کمتر از گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. میزان تاخوردگی نمایشگر هم نقطه ضعف دیگری بود که کاربران گلکسی زد Fold 3 را آزار می‌‌داد.

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ در طراحی گلکسی Z Fold 4 می‌خواهد دل طرفداران خود را به بدست بیاورد و تمام بخش‌هایی که قبلا نقطه ضعف بودند را بهینه‌سازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر