;
coinex

معرفی Huawei Mate 50 باز هم به تعویق افتاد

سری Huawei Mate 50 از جمله گوشی‌های مورد انتظار طرفداران این برند چینی هستند که تاریخ رونمایی آنها به تعویق افتاده است. پیش از این گفته می‌شد که سری هواوی میت 50 در تیر ماه تا اوایل مرداد رسما معرفی می‌شود.

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که به دلیل چالش‌هایی که در زمینه تامین قطعات به وجود آمده، تاریخ معرفی Huawei Mate 50 به ماه آگوست (مرداد تا اوایل شهریور) موکول شده است.

هواوی امسال از راه‌اندازی سری P60 صرف‌نظر کرده و تنها یک گوشی پرچمدار را روانه بازار می‌کند. این کمپانی سال گذشته در تیر ماه از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد و تاخیر در راه‌اندازی آن، به دلیل مشکلات تامین قطعات بود. اینطور که به نظر می‌رسد،‌ این مشکلات امسال هم ادامه دارند و تاریخ معرفی Huawei Mate 50 را به تعویق انداخته‌اند.

آنچه از مشخصات Huawei Mate 50 می‌دانیم

تاکنون اخبار و گزارش‌هایی از مشخصات احتمالی Huawei Mate 50 منتشر شده است. گفته می‌شود که این گوشی از پنل نمایشگر LTPO برخوردار خواهد شد که در بسیاری از گوشی‌های رده‌بالای 2022 هم وجود دارد. برخی گزارش‌‌ها هم از وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در این گوشی خبر می‌دهند.

معرفی Huawei Mate 50 باز هم به تعویق افتاد

هواوی میت 50 تنها در یک نسخه 4G راه‌اندازی می‌شود؛ اما هواوی می‌تواند با کاور 5G، اتصال به شبکه 5G را در دسترس کاربران قرار دهد.

انتظار داریم که هواوی میت 50،‌ اولین گوشی باشد که به‌صورت پیش‌فرض از HarmonyOS 3.0 برخوردار می‌شود. این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی HarmonyOS 2.0،‌ در بخش عملکرد کلی و ثبات عملکرد، بهینه‌سازی شده که ویژگی‌های مهمی برای پردازش کلی و اجرای روان برنامه‌ها به شمار می‌روند.

هواوی همچنین قصد دارد تکنولوژی‌های جدیدی را در بخش دوربین به کار بگیرد؛ اما متاسفانه همکاری این شرکت با لایکا تمام شده و از تنظیمات پیشرفته و تخصصی لایکا خبری نیست.

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی هواوی میت 50 مشخص نشده؛ اما این احتمال وجود دارد که بعد از رونمایی سری هواوی نوا 10، رویدادی هم برای سری میت 50 برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لیست رسیدن آبله میمون به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر