;
coinex

تاریخ اکران فیلم برادران لیلا چه زمانی است؟

جزییاتی از تاریخ اکران فیلم برادران لیلا منتشر شده است. این فیلم به‌تازگی در جشنواره کن 2022 به نمایش درآمده که با استقبال خوب منتقدان روبرو بود.

جشنواره کن 2022 در حال برگزاری است و عوامل فیلم «برادران لیلا» در رویدادهای مختلف آن شرکت می‌کنند. در همین حال، رئیس هیئت مدیره دفتر پخش خانه فیلم اطلاعاتی را از تاریخ اکران فیلم برادران لیلا منتشر کرد.

تاریخ اکران فیلم برادران لیلا

سید جمال ساداتیان، رئیس هیئت مدیره دفتر پخش خانه فیلم در گفتگو با برنامه رادیویی سینما معیار گفت: «در تلاش هستیم فیلم برادران لیلا را در مرداد ماه اکران کنیم.» او در توضیح پروانه نمایش فیلم برادران لیلا گفت برای ارائه فیلم به جشنواره کن، محدودیت زمانی وجود داشته و به همین دلیل،‌ فیلم نتوانسته پروانه نمایش را دریافت کند. علاوه‌براین، مسئولان وزارت ارشاد هم نظرات مختلفی درباره فیلم دارند.

تاریخ اکران فیلم برادران لیلا چه زمانی است؟

او همچنین توضیح داد: «اما با توجه به موقعیت جهانی فیلم و شانس خوبی که برای رقابت در اسکار دارد، بعید می‌دانم مشکلی برای دریافت پروانه نمایش فیلم به وجود بیاید و به نطرم مسئولان ارشاد با سعه صدر بیشتری با این فیلم برخورد خواهند کرد.»

جمال ساداتیان گفته است که یکی از مشکلات احتمالی که در روند اکران فیلم برادران لیلا وجود دارد،‌ مدت زمان طولانی فیلم است. مدت زمان فیلم برادران لیلا نزدیک به 3 ساعت است که چالش‌هایی مثل قیمت بلیت و تعداد سانس را به وجود می‌آورد.

برادران لیلا، به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی ساخته شده و بازیگران ستاره‌ای همچون ترانه علیدوستی، نوید محمد زاده، سعید پورصمیمی و پیمان معادی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سعید روستایی درباره اکران این فیلم گفته که حاضر نیست حتی یک فریم از فیلم را سانسور کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ اکران فیلم برادران لیلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر