;
coinex

جنیفر آنیستون در The Ellen Show با طلاقش با برد پیت شوخی کرد

شوخی جنیفر آنیستون با برد پیت یکی از بخش‌های جذاب آخرین قسمت برنامه The Ellen Show با اجرای الن دی جنرس بود. اتفاقی که خنده‌های حضار را در پی داشت.

الن دی جنرس اولین مجری زن برنامه‌های گفتگو محور شبانه بود. او که به عنوان بازیگر در چند سیتکام بازی کرد، به خاطر افشای گرایش جنسی‌اش از هالیوود حذف شد. با این حال در سال 2003 توانست به عنوان مجری به دنیای تلویزیون بازگردد. برنامه الن، یکی از برنامه‌های پر مخاطب تلویزیون بود؛ اما وقتی یکی دوسال پیش، چند کارمند الن درباره بدرفتاری‌های او در پشت صحنه با رسانه‌های مختلف مصاحبه کردند، برنامه الن وارد حاشیه شد. از همین رو، مدتی برنامه تعطیل شد. اما بالاخره شبکه تصمیم گرفت به احترام سال‌ها فعالیت الن در این برنامه گفتگو محور، اجازه دهد برنامه پایانی داشته باشد.

جنیفر آنیستون مهمان آخرین قسمت برنامه الن دی جنرس (پخش در 26 می) در برنامه حضور پیدا کرد. وقتی در سال 2003، اولین قسمت رئالیتی شو الن دی جنرس پخش شد، مهمانش آنیستون بود. به همین خاطر نیز در قسمت آخر به برنامه الن آمد.

شوخی جنیفر آنیستون با برد پیت چه بود؟

در طول این سال‌ها، آنیستون 20 بار در این برنامه حضور داشته است. این دو ستاره به وضوح با یکدیگر رابطه صمیمی‌ای دارند؛ زیرا آنیستون در طول مصاحبه با الن، در مورد چگونگی از سر گذراندن پایانی مهم در مورد چیزهای بسیار شخصی شوخی کرد و به پایان رابطه‌اش با بردپیت اشاره کرد و به شوخی گفت:

«بلافاصله بعدش فیلم The Break-Up رو بازی کردم و تجربیات طلاقم حسابی به کارم بود.»

شوخی جنیفر آنیستون با برد پیت

این شوخی جنیفر آنیستون با برد پیت و رابطه‌شان شاید یکی از بهترین قسمت‌های برنامه محسوب می‌شد. یکی از چیزهای جالبی که در طول گفتگوی الن و آنیستون رخ داد، پرسش الن از مهمانش درباره اینکه بعد از پایان سریال محبوب Friends بود که چه احساسی داشته است.

در قسمت پایانی که مخاطبین شاهد اشک‌های الن بودند، او درباره تلاشش برای شاد کردن مردم گفت و اینکه در تمام این سال‌‌ها سعی کرده به کسی آزاری نرساند. با این از تمام کسانی که به هر نحوی آنها را آزرده، عذرخواهی کرد. او در پایان گفت:

«امیدوارم کارهایی که در نوزده سال گذشته کردم، باعث خوشحالی‌تون شده باشه و حداقل برای مدتی کوتاه دردها و مشکلات زندگیتون رو فراموش کرده باشین. همچنین امیدوارم باعث شده باشم شما هم دیگران رو خوشحال کنین و لبخند روی لبشون بیارین. در تمام این سال‌ها چندین و چند بار تأکید کردم که خود واقعیتون باشین و اگه کسی خود واقعیش رو بهتون نشون داد، حتی اگه توان درک چهره حقیقی اون آدم رو ندارین، حمایتش کنین، دریچه قلبتون رو به روش باز کنین، چرا که همین کار ساده دنیا رو جای بهتری می‌کنه.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شوخی شوخی جنیفر آنیستون با برد پیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر