;
coinex

گوشی LeTV Y1 Pro رونمایی شد؛ آیفون 13 با قیمت 3 میلیون تومان

کمپانی چینی LeTV که چندسالی کم فعالیت شده بود، روز گذشته رسما از گوشی LeTV Y1 Pro با طراحی آشنایی رونمایی کرد.

شرکت چینی LeTV بدون اعلام قبلی از یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت با ظاهری خاص رونمایی کرده که Y1 پرو نام دارد. اصلی‌ترین بخش گوشی که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند،‌ شباهت بی‌نظیر طراحی این گوشی با آیفون 13 است در حالی که نسخه پایه این گوشی تنها 75 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های چینی 2021

گوشی LeTV Y1 Pro رونمایی شد

پنل پشتی گوشی LeTV Y1 پرو کاملا تحت است و لبه‌های آن منحنی است. ماژول دوربین دوگانه دستگاه نیز دو دایره است که با حالت مورب دوربین آیفون 13 قرار گرفته‌اند. در مرکز لبه بالایی دستگاه نیز حفره پانچ جهت تعبیه دوربین سلفی قرار گرفته است.

کمپانی چینی LeTV مدعی است که محصولی اقتصادی و پرچمدار با کیفیت ساخت بالا روانه بازار کرده است و اگر نگاهی به مشخصات دستگاه داشته باشید، ادعایی چندان دور از ذهن نیست.

گوشی LeTV Y1 Pro

این گوشی نمایشگری 6.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1560 در 720 دارد و به تراشه UNISOC Tiger T310 مجهز شده و تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در نسخه‌هایی با حداکثر 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از دیگر مشخصات مهم این گوشی باید به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد که از شارژ استاندارد 10 واتی از طریق پورت USB-Type-C شارژ می‌شود. گوشی Y1 Pro همچنین از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و ضخامت 9.5 میلی‌متری و وزنی 208 گرمی دارد.

این البته اولین باری نیست که یک کمپانی چینی اقدام به ساخت گوشی با طراحی شبیه به آیفون 13 می‌کند و اواخر سال گذشته بود که گوشی Gionee 13 Pro با سیستم عامل هارمونی و طراحی کاملا شبیه به آیفون 13 روانه بازار شد.

گوشی LeTV Y1 Pro

نکته جالب توجه توجه درباره این گوشی اینکه در پیکربندی‌های متفاوتی روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه پایه آن در مدلی با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تنها 75 دلار خواهد بود.

مدل‌ 4/128 این گوشی 105 دلار و مدل 4/256 آن 135 دلار به فروش خواهند رسید. پیش فروش این گوشی از هم‌اکنون آغاز شده و مشتریان می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی LeTV Y1 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر