;
coinex

مشخصات Surface Laptop Go 2 مایکروسافت فاش شد

مشخصات Surface Laptop Go 2 مایکروسافت فاش شد. منبع این اطلاعات،‌ یک وب‌سایت خرده‌فروشی کره‌ای است که جزئیات این محصول را منتشر کرده است.

بنابر اطلاعاتی که توسط وب‌سایت متعلق به یک خرده‌فروشی در کره جنوبی فاش شده، مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید سرفیس لپ تاپ G0 را معرفی کند.

به نظر می‌رسد بزرگترین پیشرفت در سری جدید لپ‌تاپ‌های مایکروسافت، مربوط به تعبیه پردازنده نسل یازدهمی اینتل i5-1135G7 باشد که جایگزینی برای پردازنده نسل دهمی به کار رفته در نسل اولیه مربوط به سال 2020 است.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

مشخصات Surface Laptop Go 2 مایکروسافت

سرفیس Go 2 در سری جدید خود با ویندوز 11 عرضه می‌شود و بنابر اطلاعاتی که در وب‌سایت کره‌ای رویت شده‌ است، عملکرد دوربین وب‌کم آن بهبود محسوسی دارد. قرار است پیش‌سفارش‌ این محصول از 2 ژوئن باز شود و در نتیجه ممکن است در رونمایی رسمی از این لپ‌تاپ در چند روز آینده انجام شود. از سویی پیش از این وین‌فیوچر گزارش داده بود که این لپ‌تاپ ممکن است قیمتی حدود 650 دلار داشته باشد.

مشخصات Surface Laptop Go 2 مایکروسافت

فارغ از تفاوت‌هایی که گفته شد، انتظار می‌رود در دیگر موارد نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ شباهت زیادی به نسل پیشین داشته باشد. این دستگاه همچنان به نمایشگری 12.4 اینچی با نسبت تصویر 3:2، پورت‌های USB-A و USB-C، ورودی جک 3.5 میلیمتری هدفون و یک پورت برای شارژر اختصاصی مایکروسافت مجهز خواهد بود. حسگر اثر انگشت این لپ تاپ نیز همچنان با دکمه پاور به طور یکپارچه‌شده ارائه می‌شود.

گرچه مشخص نیست وضعیت رم و حافظه داخل در نسخه پایه چگونه خواهد بود اما اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

برای مقایسه باید گفت نسخه اولیه سرفیس لپ‌تاپ Go با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شد و شاید همین الگو برای مدل جدید نیز تکرار شود. البته وین فیوچر پیش از این مدعی شده که ممکن است سرفیس لپ تاپ Go 2 در نسخه پایه خود با 128 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شود.

بخش دیگری از اطلاعات به شارژدهی دستگاه اشاره دارد، جایی که به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ در هر بار شارژ تا 13.5 ساعت کارایی و دوام داشته باشد.

هدف از طراحی و عرضه سرفیس لپ‌تاپ Go، عرضه محصولی مقرون به صرفه و اقتصادی برای رقابت با کروم‌بوک‌هایی است که بین دانشجویان بسیار محبوب هستند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که اولین مدل این سری، با ویژگی‌های محدود و البته قیمت نسبتا بالایی که داشت کمتر توانسته رقابت در این دسته را گرم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات Surface Laptop Go 2 مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر