;
coinex

اجرای احسان یاسین نیمه نهایی عصر جدید [+فیلم]

اجرای بی‌نظیر احسان یاسین، استودیوی عصر جدید را به وجد آورد. ویدیوی اجرای احسان یاسین نیمه نهایی عصر جدید را در این مطلب از تکراتو تماشا کنید.

بسیاری از طرفداران برنامه استعدادیابی عصر جدید معتقدند که صدا و سبک احسان یاسین، همان‌ چیزی است که جایش در موسیقی داخلی امروز ما خالی‌ست. عصر جدید این فصل هم استعدادهای خوبی را کشف کرد و یاسین یکی از آن‌هاست. احسان که در حوزه ساخت آثار موسیقی عرفانی و اسلامی فعال است، آثاری چندزبانه‌ را می‌خواند. اکثر آثار او تلفیقی از زبان فارسی، انگلیسی و عربی هستند.

اجرای احسان یاسین نیمه نهایی عصر جدید

این هنرمند جوان بر روی صحنه‌ی عصر جدید از عارضه‌ای که برای صدایش پیش آمده بود، صحبت کرد. او تاکید کرد که سبک هنری‌اش را ادای نذری به پرودگار می‌داند. طبق صبحت‌های احسان یاسین، این نوجوان که صدایش را طی پیشامدی از دست داده بود، حالا می‌خواهد صدایش را در راه خواندن مناجات و اجرای آثار عرفانی و اسلامی به خدمت بگیرد. او افزود از کودکی علاقه به حفظ قرآن کریم داشته و با آثار عرفانی عجین بوده‌ است. به نظر می‌رسد اجرای احسان یاسین مخاطبین زیادی را به این سبک هنری جذب کرده باشد. کارن همایونفر نیز به الزام وجود این گونه آثار موسیقی اشاره کرد و ترویج رویکرد عرفانی موسیقی را یکی از ویژگی‌های جذاب آن دانست.

سبک این خواننده به دلیل تازگی، جذابیت‌های بسیاری برای مخاطبان داشت و واکنش‌های خوبی را دریافت کرد. با آرزوی موفقیت برای این هنرمند 23 ساله، شما را به تماشای اجرای احسان یاسین دعوت می‌کنیم.

ویدیوی اجرای احسان یاسین نیمه نهایی عصر جدید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اجرای احسان یاسین نیمه نهایی عصر جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر