;
coinex

گلکسی زد فولد 4 تنها 14 گرم سنگین‌تر از آیفون 13 پرو مکس خواهد بود

گزارش‌های اخیر از طراحی سبک وزن گوشی گلکسی زد فولد 4 خبر می‌دهند. گفته می‌شود وزن این دستگاه تنها 254 گرم خواهد بود. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات وزن این گوشی تاشو آشنا شویم.

آیس یونیورس به تازگی وزن دقیق Samsung Galaxy Z Fold 4 را افشا کرده است. شایعات قبلی مدعی بودند که وزن گلکسی زد فولد 4 بین 258 تا 260 گرم خواهد بود. اما اخبار جدید از وزن 254 گرمی خبر می‌دهند که تنها 14 گرم سنگین‌تر از آیفون 13 پرو مکس است.

طراحی گلکسی زد فولد 4

دوران گوشی‌های هوشمند تاشو، هم‌اکنون وارد چهارمین سال خود شده است. یکی از بزرگترین عیب‌های این سری مدل‌ها که لولای عمودی دارند، این است که لولای بزرگ، وزن گوشی‌های تاشو را زیادتر می‌کند. این موضوع احتمالاً در تابستان امسال تغییر می‌کند، زیرا پیش‌بینی می‌شود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با وزن 254 گرم، سبک‌ترین گوشی تاشو زمان خود باشد.

گلکسی زد فولد 4

تغییر وزن گوشی گلکسی زد فولد 4، در مقایسه با گلکسی Z Fold 3 چشم‌گیر است. گوشی Z Fold 3، وزن 271 گرمی دارد و این یک تفاوت 17 گرمی است که قابل چشم‌پوشی نیست. در واقع گوشی زد فولد 4، در حدود 5 درصد سبک‌تر از نسل قبلی است.

با توجه به این موضوع که نمایشگر این گوشی کوچک نخواهد شد، احتمال می‌رود که این تغییر وزن، به دلیل تغییر لولا باشد. لولای Galaxy Z Fold 4 بسیار نازک‌تر از Galaxy Z Fold 3 خواهد بود. البته ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که عمدتاً مربوط به نمایشگر است. اصلی‌ترین بخش این دستگاه، یعنی نمایشگر داخلی آن، در ابعاد 7.6 اینچ خواهد بود.

درحال‌حاضر، عنوان سبک‌ترین گوشی تاشو با وزن 255 گرم، به Huawei Mate XS 2 تعلق دارد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ تولید انبوه گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را از چندی پیش آغاز کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در ماه آگوست (مرداد) عرضه شوند. تحلیل‌گران در مورد این گوشی‌ها انتظار دارند که تولید دوبرابری و فروش بالایی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سبک شدن وزن گلکسی زد فولد 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر