;
coinex

ریزش فروشگاه در کرج ؛ ساختمانی دیگر که فروریخت!

یک فروشگاه قدیمی در کرج که جنب سینما هجرت قرار داشت، ریزش کرد. بعد از حادثه دردناک آبادان، بار دیگر ساختمانی فرو ریخت که موجب وحشت مردم اطراف آن منطقه شده است. با این خبر همراه ما باشید تا با علت ریزش فروشگاه در کرج آشنا شویم.

با ریزش قسمتی از ساختمان یک فروشگاه قدیمی در شهر کرج، مغازه‌های اطراف آن مجبور به تخلیه مغازه‌های خود شدند. مدیر کل بحران استانداری البرز نیز خبر ریزش فروشگاه در کرج را تایید کرد.

ریزش فروشگاه در کرج

بعد از فروریختن قسمتی از فروشگاه قدیمی در کرج، این ساختمان ایمن سازی شد و مغازه‌های اطراف مجبور به تخلیه شدند. مدیر کل بحران استانداری البرز تاکید کرد، ساکنان این منطقه نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشند؛ زیرا تمام اقدامات ایمن‌سازی این ساختمان توسط همکاران راهور، نیروی انتظامی و شهرداری کرج انجام شده است. فلاح نژاد علت این حادثه را، حرکت توده خاک در قسمت این فروشگاه قدیمی بیان کرد.

ریزش فروشگاه قدیمی در کرج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج در راستای این موضوع اعلام کرد که ایمن سازی لازم را انجام داده‌اند. او در ادامه تاکید کرد این ایمن سازی، توسط ماشین‌آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند کشور انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری نیز در محل حادثه حضور یافت. اولین اقدام در رفع خطر، تخلیه ساختمان‌های مجاور بود که با این‌کار، هیچ‌گونه خسارت جانی از این حادثه به جا گذاشته نشد.

محمد رضا خسروی گفت: پس از اطلاع رسانی فرونشست این فروشگاه قدیمی، در اولین اقدام از ماشین آلات سازمان مدیریت بحران استفاده کردیم. همچنین با حضور آتشنشانی، تمام عملیات ایجاد ایمنی در محل حادثه، انجام شد و در نهایت با مشورت گرفتن از نهادهای بالا، توانستیم ایمن سازی را بدون داشتن خسارت جانی انجام دهیم.

او در ادامه افزود: حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست در محل حادثه، موجب شد تا در ابتدا ساختمان‌های مجاور را در ایمنی کامل تخلیه کنیم و با لطف خدا هیچ‌گونه خسارات جانی به همراه نداشته باشیم.

خسروی ادامه داد: در این عملیات از چهار دستگاه کامیون و لودر، سه دستگاه نیسان، 20 نیروی انسانی به همراه مکانیکی استفاده کردیم. در این عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی ساختمان انجام شد و احتمالا تا دو روز آینده، این عملیات ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ریزش فروشگاه در کرج چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر