;
coinex

تماشا کنید: ویدیوی آنباکسینگ Google Pixel 6a پیش از عرضه رسمی لو رفت

ویدیوی آنباکسینگ Google Pixel 6a در تیک تاک دست به دست می‌شود. گوگل در رویداد I/O از گوشی پیکسل 6a رونمایی کرده بود و حالا قصد دارد عرضه رسمی آن را از 28 جولای (6 مرداد) آغاز کند.

اما قبل از این تاریخ، ویدوی آنباکسینگ Google Pixel 6a توسط یکی از کاربران تیک تاک به نام anjangz منتشر شده است.

ویدیوی آنباکسینگ Google Pixel 6a چه جزییاتی را فاش می‌کند؟

در این ویدیو، گوگل پیکسل 6a را در رنگ زغالی به همراه محتویات جعبه می‌بینیم. این دستگاه به‌شکلی داخل جعبه قرار گرفته که پورت‌های آن قابل مشاهده هستند. روی نمایشگر گوشی یک محافظ کاغذی قرار گرفته و لیبل‌های مختلفی هم دیده می‌شوند. روی این محافظ کاغذی،‌ ویژگی اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر مشخص شده است.

داخل بسته این دستگاه، یک شارژر USB-C و کابل USB-C قرار دارد. آداپتور شارژر این گوشی با برند Google Tensor همراه است. در این ویدیو، جزییاتی دیده می‌شود؛ اما با توجه به اینکه گوشی گوگل پیکسل 6a قبلا رونمایی شده، بنابراین مشخصات دستگاه را می‌دانیم.

این اسمارت فون با اندروید 12، باتری 4410 میلی‌آمپرساعت و در نسخه‌ای با رم 4 و حافظه 128 گیگابایت عرضه می‌شود. باتری Pixel 6a از شارژ سریع 18 وات و اتصال شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات گوگل Pixel 6a می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز اشاره کرد. این دستگاه از پوشش محافظتی گوریلا گلس 3 بهره می‌برد.

در پنل پشتی و روی ماژول دوربین، لنز 12.2 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارند. این ماژول به صورت افقی طراحی شده و فلش LED هم روی آن تعبیه شده است. دوربینی که در نمای جلویی و برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده، 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه از استاندارد IP67 بهره می‌برد که گوشی را در برابر آب مقاوم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویدیوی آنباکسینگ Google Pixel 6a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی خفن
    من اگه وضعم خوب باشه اینو ب اپل ترجیه میدم

    پاسخ