;
coinex

الا فریا (Ella Freya) کیست؟ مدل چهره کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4

الا فریا، مدل هلندی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4 ، براساس چهره او ساخته و طراحی شده است. ریمیک بازی Resident Evil 4 بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره رونمایی شد و کپکام با انتشار تریلر رسمی، از تاریخ انتشار این بازی خبر داد.

در این تریلر، شخصیت اصلی لئون کندی را می‌بینیم که در جستجوی اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکاست.

مدت کوتاهی پس از انتشار تریلر Resident Evil 4 Remake ، «الا فریا» تایید کرد که مدل چهره کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4 است. او در پست خود نوشت: «زمانی که تریلر را دیدم، تقریبا گریه‌ام گرفت. حیلی خوشحالم. از صمیم قلبم از همه تشکر می‌کنم.»

کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4

او با انتشار یک پست دیگر، از اضافه شدن به خانواده رزیدنت اویل ابراز خوشحالی کرد. الا فریا یک مدل هلندی با اصالت ژاپنی است که در اینستاگرام، یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی دیگر فعالیت می‌کند و محتواهایی از دنیای گیم را به اشتراک می‌گذارد.

کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4

الا فریا در در پست‌ دیگری نوشته: «همیشه به مدلینگ علاقه داشتم. من با هیچ آژانسی کار نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم، خودم به کمک یک عکاس، عکس بگیرم.»

این احتمال وجود دارد که الا فریا فقط شبیه کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4 باشد؛ مخصوصا با توجه به اینکه قبلا از یک مدل روسی به عنوان مدل چهره جیل ولنتاین در رزیدنت اویل 3 استفاده شده بود.

کاراکتر اشلی اصلی از رزیدنت اویل 4 در سال 2005، با الهام از چهره یک مدل به نام بروک الیزابت خلق شد و صداپیشگی این کاراکتر را، بازیگری به نام کارولین لارنس بر عهده داشت.

تریلر Resident Evil 4 Remake پنجشنبه گذشته منتشر شد. این عنوان از 24 مارچ 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و PC از طریق Steam در دسترس خواهد بود.

به گفته کپکام،‌ ریمیک رزیدنت اویل 4 ، ماهیت بازی اصلی را حفظ کرده و در عین حال، گیم‌پلی مدرن،‌ خط داستانی بازسازی شده و گرافیک با جزئیات واضح‌تر را نیز ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاراکتر اشلی در رزیدنت اویل 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: videogameschronicle

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خوش بحالش تو بهترین بازی بودن خودش یه سعادتیه

    پاسخ