;
coinex

علت جدایی پیکه و شکیرا چه بود؟ [حضانت ساشا و میلان برعهده کیست؟]

این روزها خبر جدایی پیکه و شکیرا خبرساز شده است. این زوج دوست‌داشتنی پس از 12 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند؛ اما علت جدایی پیکه و شکیرا چیست؟ در این مطلب، جزییات جدیدی از این ماجرا را می‌خوانید.

اینطور که پیداست، شکیرا تصمیم گرفته از پیکه جدا شود و پس از جدایی،‌ قصد دارد اسپانیا را ترک کند. او همچنین می‌خواهد فرزندان خود، ساشا و میلان را نیز با خود ببرد. اما پیکه با این تصمیم شکیرا موافق نیست.

علت جدایی پیکه و شکیرا

گفته شده که علت جدایی پیکه و شکیرا خیانت پیکه به همسرش بوده و راه برگشتی برای او باقی نمانده است. برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که علت جدایی شکیرا از پیکه به‌خاطر رابطه‌ای بوده که پیکه با مادر یکی از هم‌تیمی‌های خود برقرار کرده؛ اما برخی دیگر از رسانه‌ها اعلام کردند که پیکه درواقع با یک زن جوان 20 ساله به شکیرا خیانت کرده است.

علت جدایی پیکه و شکیرا چه بود؟ [حضانت ساشا و میلان برعهده کیست؟]

پس از تایید جدایی شکیرا از پیکه،‌ موضوع مهم دیگری مطرح می‌شود و آن هم، بحث حضانت بچه‌هاست. شکیرا تصمیم دارد با فرزندانش، ساشا و میلان، اسپانیا را ترک کند. اما پیکه مخالف است و می‌داند که با رفتن شکیرا از اسپانیا، مشکلاتی در رابطه با حضانت فرزندان به وجود می‌آید.

پیکه نمی‌خواهد از فرزندانش جدا شود و معتقد است با رفتن شکیرا و فرزندانش، به‌راحتی نمی‌تواند ساشا و میلان را ببیند. اینطور که از شواهد پیداست، شکیرا ایزابل ریپول و جرارد پیکه روی تصمیم خود پافشاری می‌کنند و اگر زودتر به نتیجه نرسند، باید مشکل خود را با قانون حل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره علت جدایی شکیرا از پیکه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر