;
coinex

بهترین گوشی های ماه می AnTuTu؛ کدام گوشی‌ها جایگاه بالاتری دارند؟

فهرست بهترین گوشی های ماه می AnTuTu منتشر شد. بنچمارک انتوتو هر ماه فهرستی از گوشی‌های برتر بازار را منتشر می‌کند که براساس تست‌های بنچمارک، رتبه‌بندی می‌شوند. در ادامه لیست بهترین گوشی های ماه می (اردیبهشت) انتوتو را بررسی می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین راه‌های سنجش کیفیت و عملکرد گوشی‌های همراه، بدون شک بنچمارک Antutu است؛ اما متاسفانه از سوی گوگل مورد بی‌توجهی قرار گرفت. اگر طرفدار این بنچمارک هستید و به امتیازهای آن اهمیت می‌دهید،‌ باید بگوییم که بالاترین رتبه در لیست بهترین گوشی های ماه می AnTuTu را گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro به خود اختصاص داد. جالب‌تر این که بدانید، دایمنسیتی 9000 توانست در فهرست اردیبهشت، اسپندراگون 8 نسل 1 را شکست دهد.

بهترین گوشی های ماه می AnTuTu

همانطور که مشاهده می‌کنید، بیشترین امتیاز به گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 5 Pro تعلق یافته که امتیاز آن، نزدیک به رقم 1 میلیون و 50 هزار است.

بالاترین بنچمارک Antutu برای می 2022

نماینده‌های نوبیا (ZTE) و لنوو  که گوشی گیمینگ هستند، رتبه دوم و سوم را در این لیست، به خود اختصاص داده‌اند.

مدیاتک با گوشی ویوو، اولین حضور خود در این فهرست را رقم زده است. این گوشی توانسته امتیازی بیش از 1 میلیون را دریافت کند. ویوو ایکس 80 پرو با دو مدل تراشه، دو جایگاه را خود اختصاص داده است. این گوشی را با تراشه دایمنسیتی 9000 در رتبه هفتم و با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1،‌ در جایگاه نهم می‌بینیم. با توجه به این نتایج، می‌توان دریافت که تراشه مدیاتک دیمینیستی 9000، بسیار بهتر از اسپندراگون 8  نسل 1 عمل کرده است.

مقام دوم برای موتورولا اج ایکس 30 ثبت شده است که تراشه اسپندراگون 8 نسل 1 دارد. شاید قابل تامل باشد که هیچ یک از پرچم‌داران شیائومی و سامسونگ در لیست بالاترین امتیازات، جای ندارند. هر 10 رده‌بندی امتیازی برای برندها و گوشی‌های موبایل چینی است که خارج از چین، بسیار سخت پیدا می‌‎شوند.

حال باید به این نکته توجه کرد که برای خریداران گوشی‌ها، این جدول امتیازات تا چه حد اهمیت دارد. آیا امکان دارد این امتیازات، کاربران را از خرید یک گوشی منصرف و به خرید گوشی پرامتیازتر، ترغیب کند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین گوشی های ماه می چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر