coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار با نام «برآیند بردار» برگزار شد

دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار ، تحت عنوان «برآیند بردار» در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پیش از این، اتاق بازرگانی اصفهان با برگزاری یک نشست خبری در بین اصحاب رسانه اکوسیستم تکنولوژی و فناوری، از برگزاری رویداد دمودی خود خبر داده بود. دمودی رویدادی است که شتابدهنده‌ها در آن به کار شتابدهی خود پایان می‌دهند. رویداد دمودی شتابدهنده تجارت بردار با نام «برآیند بردار» برگزار شد.

آنچه در دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار گذشت

در دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار با نام «برآیند بردار»، 14 تیم در سه حوزه صادرات، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، حضور داشتند. تجارت بردار هدف از برگزاری این رویداد را جذب تامین کننده، سرمایه گذار و شناخته شدن تیم‌ها در زیست بوم صادراتی استان و کشور  اعلام می‌کند.

آنچه در دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار گذشت

در این رویداد صادق علامه، دبیر شتابدهنده تجارت بردار سخنران بود. وی در خلال صحبت‌هایش گفت: «شتابدهنده تجارت بردار به عنوان اولین مرکز تخصصی شتابدهی کشور به همت اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم فعالیت خود، آذر سال 1398 آغاز به کار کرد.»

همچنین علامه افزود:

با توجه به ظرفیت‌های اصفهان و صنعتی شدن این استان، تلاشمان را برای تبدیل استان به یک هاب تجاری در کشور از طریق ایجاد شتابدهنده بردار آغاز کردیم.

علامه در ادامه در خصوص هدف شتابدهنده تجارت بردار گفت: «تفاوت ما با دیگر شتابدهنده‌ها در حوزه تجارت و کسب و کار، نحوه پرداختن ما به این موضوع مهم است. ما می‌خواهیم کسب و کارهای خرد و کلان داخلی از مدل سنتی خارج شده و به بازارهای خارجی و بین‌المللی راه پیدا کنند.»

او تاکید کرد:

برای دست یابی به این هدف مهم نگاه ما فقط منعطف به استان اصفهان نیست و زمینه پذیرش تیم‌ها و ایده‌ها از سایر استان‌های کشور را نیز فراهم کرده‌ایم.

دبیر شتابدهنده تجارت بردار همچنین توضیح داد که با توجه به وجود کالاهایی در کشور که دارای پتانسیل بالا برای صادرات هستند، نیازمند آنیم تا نیروی متخصص در چرخه صادرات تربیت کرده و از طریق آموزش، منتورینگ، شبکه سازی و تامین مالی به اهداف خود دست‌یابیم.

فرشته امینی: جایگاه امروز ما نشان‌دهنده پیشرفت و توسعه ما است

در دومین دوره دمودی تجارت بردار ، فرشته امینی، رئیس شورای راهبردی شتاب دهنده تجارت بردار نیز حضور داشت. وی در خصوص پیشرفت‌های تجارت بردار گفت:

 اینکه ما سه سال پیش کجا بودیم و الان کجا قرار داریم با توجه به مشکلات فراوانی که در راهمان وجود داشت، نشان دهنده پیشرفت، بهبود و توسعه فعالیت‌هایمان است.

فرشته امینی: جایگاه امروز ما نشان‌دهنده پیشرفت و توسعه ما است

امینی افزود: «یکی از تفاوت‌های بزرگ ما با سال اولی که کار را شروع کردیم خارج شدن از ایده تک بعدی صادرات به ایده‌های چند بعدی حوزه‌های تجارت است. ما در این سه سال مسیر تکامل را پشت سر گذاشتیم و برای این کار برنامه‌های زیادی طراحی و اجرا کردیم.»

امینی رئیس شورای راهبردی شتاب دهنده تجارت بردار با اشاره به برنامه‌های توسعه این شتابدهنده گفت: «یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های توسعه ما برای سال جاری الگوی توسعه ملی است که از طرف معاونت علمی و سازمان تجارت مورد حمایت قرار گرفته است.»

او تاکید کرد: قرار گرفتن در کنار سازمان‌های جهانی و همکاری با شرکت‌های خارجی علاوه بر توسعه فعالیت‌هایمان به جهانی شدن و بهره ور شدن ما کمک فراوانی کرد.

تیم‌های شرکت کننده در دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار

تیم‌های مختلفی در قالب حوزه‌های فعالیتی گوناگون در رویداد دمودی «برآیند بردار» حضور داشتند. هر کدام از تیم‌ها طی ارائه‌ای به معرفی فعالیت‌های خود پرداختند. لیست تیم‌های شرکت کننده در این رویداد را ادامه مشاهده می‌کنید:

  • شرکت بهرام کو با مدیریت مهدی صادق پور. حوزه فعالیت: کاشت داشت و براشت کشاورزی.
  • شرکت اوژان با مدیریت محمد سیفی. موضوع ارائه: محصولات ارگانیک
  • شرکت وندا با ارائه  امیر حسین پزشکی مدیر تحقیقات بازار شرکت وندا. موضوع ارائه: معرفی پلتفرم X
  • شرکت تخصصی فروش بتاز با ارائه علیخانی. موضوع ارائه: آموزش مارکتینگ برندینگ و فروش
  • شرکت نرم افزار سازان سپاهان با ارائه حسینی. موضوع ارائه: معرفی نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه(نت بین)
  • شرکت سبزی نو با ارائه زهره نوروزی. موضوع ارائه: محصولات صادراتی این شرکت شامل: میوه و صیفی
  • شرکت صبور با ارائه بهزاد لایق. موضوع ارائه: محصولات تولیدی و صادراتی این شرکت شامل ظروف یک بار مصرف بسته بندی مواد غذایی
  • شرکت سلطان تجارت سورنا با ارائه: حسن سلطانی پور مدیر عامل شرکت. موضوع ارائه: صادرات محصول خود (مغزبادام مامایی)
  • شرکت اکت استون با ارائه مسعود کیانی. موضوع ارائه: ایجاد یک وب سایت و عکاسی و اطلاعات دقیق از سنگها در زمینه صادرات
  • شرکت نرم افزار سازان2 با ارائه صالحی. موضوع ارائه: معرفی نرم‌افزار  آمال (حوزه ساخت وساز)
  • شرکت دیجیران با ارائه علامه. موضوع ارائه: آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ
  • شرکت اروند فراز سهند با ارائه: مریم رحیمی موضوع ارائه: حضور فعال در بازار بین المللی سنگ و طراحی وب سایت برای ارائه سنگ های ایران به دنیا
  • گروه تحقیقات بازار و مشاوره بازاریابی رویش با ارائه حسین فدایی. موضوع ارائه: ارایه آموزش های حوزه کسب و کار، مارکتینگ و فروش
  • شرکت زیگورات با ارائه: مهدی حق شناس موضوع ارائه: کشت زعفران در استان اصفهان

.

نظر شما درباره دومین دوره دمودی شتابدهنده تجارت بردار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر