;
coinex

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ برگزار خواهد شد

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ بعد از بارها به تعویق افتادن به دلیل پاندمی کرونا، بالاخره در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ از جمله مهم‌ترین رویدادها در عرصه‌های طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است و بزرگترین رویداد فناوری کشور محسوب می‌شود. اکنون بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ بعد از بارها به تعویق افتادن، دوبره برگزار می‌شود.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

تاریخ برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از 11 تا  14 مرداد 1401 خواهد بود. این نمایشگاه نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

پیش از این به دلیل همه‌گیری کرونا، برگزاری نمایشگاه الکامپ بارها با تعویق افتاده بود؛ اتفاقی که البته برای تمامی نمایشگاه‌ها افتاد. به مرور و با گسترش واکسیناسون در کشور و کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها، آرام آرام فرصتی دوباره برای برگزاری نمایشگاه‌ها به وجود آمد.

 

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

پیش از این، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که قرار بود در سال 1399 برگزار شود به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود؛ البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها) در بهمن‌ماه 1399 به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از تاریخ لغو شده نیز مقرر بود بیست و ششمین دوره الکامپ در تیرماه و پس از آن در بهمن‌ماه 1400 برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.

با فاصله گرفتن از روزهای پرخطر کرونایی، الکامپ بالاخره فرصت حضور و ارائه نمایشگاه را به‌ دست آورد. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور توسط سازمان صنفی رایانه‌ای تهران (نصر) از روز سه شنبه 11 مرداد لغایت روز جمعه 14 مرداد 1401 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ 1401

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ 1401 شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان، فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه شرکت خواهند کرد.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام‌استارز، الکام‌پیچ، الکام‌تاکز، الکام‌جابز، تینواستارز، توان‌تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهند بود.

شرایط ثبت نام در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

ثبت نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه از 21 خرداد ماه آغاز می‌شود. روند ثبت نام تا 4 تیر ادامه خواهد داشت.

متعاقبا و پس از تایید مدارک متقاضیان از سوی ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام، از متقاضیان و بر اساس متراژ اعلام‌شده جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نظر شما درمورد بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر