;
coinex

استوری دردناک حامد سلطانی برای پسرش [+عکس]

مجری تلوزیونی برنامه‌ی اعجوبه‌ها، حامد سلطانی در طی تصادفی، داغدار همسر و پسر یک و نیم ساله‌اش شد. گزارشی از این خبر را در تکراتو بخوانید.

حامد سلطانی مجری توانمند برنامه‌هایی از قبیل اعجوبه‌ها و میدون، استوری‌های غم‌انگیزی را در صفحه رسمی خود منتشر کرد که مهر تاییدی برای ماجرای سوگ همسر و فرزند اوست. همسر این مجری، فائزه صفری که تنها 33 سال داشت و پسر یک و نیم ساله‌‌اش به نام محمدمهدی در حادثه‌ی تصادف جان باختند.

استوری دردناک حامد سلطانی برای پسرش

سلطانی متولد شهریور 1367 در مشهد است و فعالیت هنری خود را در زمینه‌های طراحی گرافیک، پژوهش و مجری‌گری صدا و سیما دنبال می‌کند. او که مجری برنامه‌های پربازدیدی مانند میدون و اعجووبه‌ها است، به تازگی دچار سانحه‌ی تصادف شد و همسر و یکی از فرزندان خود را از دست داد. فاطمه سلما، دختر 8 ساله‌ی این مجری مصدوم و تحت مراقبت در بیمارستان است. حامد سلطانی، این مجری جوان در شوک جسمی و روحی به سر می‌برد و به علت خراشیدگی و شکستگی در بیمارستان بستری است. از ایزد منان، برای ایشان طلب صبر و برای همسر و فرزند کوچکش طلب آمرزش داریم.

این حادثه در اصفهان اتفاق افتاد و سخنگوی اورژانس اصفهان اعلام کرد: بر اثر واژگونی دستگاه سواری ام وی ام، همسر 33 ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله این مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان به جان آفرین تسلیم کردند.

حامد سلطانی مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه فارغ التحصیل رشته گرافیک است. او از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصادف حامد سلطانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر