;
coinex

اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری منتشر شد

اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری منتشر شد. زوج جوان سلطنتی اولین پرتره رسمی از دخترشان را به اشتراک گذاشته است. در ادامه این خبر همراه باشید.

مگان مارکل و پرنس هری اولین پرتره های رسمی از دخترشان لیلی بت دایانا را به مناسبت تولد یک سالگی او منتشر کردند! در یک اتفاق جنجالی، شاهزاده هری و مگان مارکل دوسال پیش تصمیم گرفتند از کاخ سلطنتی خارج شوند و خود را از خاندان سلطنتی جدا کنند.

شاهزاده هری در تاریخ ۱۹ مهٔ ۲۰۱۸ با مگان، دوشس ساسک (مگان مارکل) هنرپیشه امریکایی ازدواج کرد. او و همسرش در «فراگمور کاتج» در نزدیکی قلعه وینزر زندگی می‌کنند. این زوج در ۱۹ مه ۲۰۱۹ صاحب پسری به نام آرچی هریسن مونتباتن-وینزر، و در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ صاحب دختری به نام لیلی بت دایانا شدند.

اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری منتشر شد

دوک و دوشس ساسکس، هر دو ثروت شخصی قابل توجهی دارند. پرنس ویلیام و پرنس هری، ۱۳ میلیون پوند از مادرشان، پرنسس دایانا ارث برده‌اند. آنها به تازگی تصویر جدیدی از دخترشان منتشر کرده‌اند.

اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری منتشر شد

ملکه انگلستان این روزها تلاش می‌کند سروسامانی به مشاغل افتخاری پرتعداد بدهد درحالی‌که هر سال از تعداد اعضای فعال این خانواده کم می‌شود. در ادامه پر کردن جاهای خالی در نهادهای مرتبط به تاج‌وتخت بریتانیا، کامیلا پارکر جایگزین مگان مارکل به‌عنوان حامی سلطنتی تئاتر ملی شد.

اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری منتشر شد

مارکل گفته بود که همیشه هم به کار اجرا علاقه داشته است و هم به سیاست، و به همین خاطر در دانشکده در هر دو رشته تحصیل کرده است. او توضیح می‌دهد که «من می‌دانستم به بازیگری علاقه دارم، اما از این که کلیشه شوم بدم می‌آمد – دختری از لس آنجلس که تصمیم گرفته است هنرپیشه شود! من چیزی بیشتر از این‌ها می‌خواستم و همیشه به سیاست علاقمند بودم، بنابراین تصمیم گرفتم رشته‌ام را به طور کامل تغییر دهم و در یک رشته‌ی دوگانه به نام تئاتر و روابط بین‌الملل تحصیل کنم.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تصویر از‌ دختر مگان مارکل و پرنس هری چیست؟ در کامنت‌ها بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر