;
coinex

فیلمبرداری سریال The Last Of Us پروژه جدید HBO به پایان رسید

فیلمبرداری سریال The Last of Us به پایان رسید. سریال HBO با بازی پدرو پاسکال در نقش جوئل میلر و بلا رمزی در نقش الی ویلیامز وارد مرحله پساتولید شد.

سریال The Last Of Us بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است که ما را به فضایی پساآخرالزمانی می‌برد. الی و توانایی او برای مصون ماندن در برابر خطرات و رابطه او با جوئل یکی از جذابیت‌های بازی بود. این بازی یکی از عنوان‌هایی است که در جهان طوفان به پا کرد؛ به طوریکه کمپانی سازنده بازی بلافاصله نسخه ریمیک بازی را برای PC نیز ارائه داد. اکنون چشم همه طرفداران بازی به سریال HBO دوخته شده است.

پایان فیلمبرداری سریال The Last Of Us

کریگ مازین که نویسندگی این سریال را برعهده دارد و به‌خاطر کارش در سریال چرنوبیل شناخته می‌شود، توییتی را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که فیلمبرداری سریال The Last Of Us به پایان رسیده است. رمزی با یک گیف از بازی که شخصیت او را نشان می‌داد پاسخ داد: «حتی خسته نیستم!» پاسکال همچنین توییت مازین را بازنشر کرد. حال سوال طرفداران این است؛ چه زمانی تیزر یا تریلر این سریال را خواهند دید؟

تاکنون دو عکس از سریال The Last Of Us شبکه HBO منتشر شده است که در ادامه، آنها را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

خلاصه داستان بازی ساده است: جوئل متوجه می‌شود که الی توسط یک کلیکر گاز گرفته شده است و سعی می‌کند او را به گروهی به نام Fireflies برساند تا ببیند آیا آنها راهی برای درمان الی دارند و می‌توانند جلوی تبدیل الی به یک کلیکر را بگیرند یا خیر؟

اما سری HBO با آنچه ما می‌دانیم متفاوت از بازی خواهد بود، بنابراین دیدن اینکه چقدر این دو با یکدیگر تفاوت دارند، بسیار جذاب خواهد بود. پایان فیلمبرداری Last of us بسیار خوشحال کننده است و امیدواریم که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از این سریال فاش شود.

علی عباسی که این روزها با فیلم عنکبوت مقدس جنجال‌های زیادی به پا کرده است، یکی از کارگردان‌های این سریال بود. انتظار می‌رود The Last of Us در سال 2023 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا شما هم مثل ما منتظرید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر