;
coinex

فاطمه قاسمی تنها بازمانده متروپل کیست؟

فاطمه قاسمی که در جریال متروپل مصدوم شده بود بعد ۱۸ روز ساعاتی پیش از بیمارستان ترخیص شد. اولین استوری فاطمه قاسمی بعد ترخیص از بیمارستان را در ادامه تماشا کنید.

. فاطمه قاسمی در داروخانه‌ی ساختمان متروپل کار میکرد و روزی که این اتفاق افتاد در آنجا مشغول به کار بود که خوشبختانه از طریق موبایل با پدرش صحبت کرده و نیرو‌های امدادگر بعد از شش ساعت توانستند او را از زیر آوار نجات دهند. وی از ناحیه‌ی مهره‌های کمر و کلیه دچار آسیب دیدگی شدید شد که به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

فاطمه قاسمی تنها بازمانده متروپل کیست؟

 او یکی از بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان است که پس از یک ماه بستری در بیمارستان خرداد ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شد. فاطمه قاسمی از شهریور ۱۴۰۰ در ساختمان متروپل مشغول به کار بود. خانم قاسمی یکی از مصدومان حادثه ریزش متروپل بود که توسط نیروهای امداد نجات پیدا کرد و در بیمارستان تحت درمان و مداوا قرار گرفت. در نهایت در خداد ۱۴۰۱ از بیمارستان ترخیص شد. او در بیمارستان گلستان اهواز بستری بود و ساعاتی پیش با حال عمومی خوب از این بیمارستان مرخص شد.

 

رئیس بیمارستان گلستان اهواز در همین زمینه گفته است:

تلاش مداوم و شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، “فاطمه قاسمی خانقاه”، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان مرخص شد. این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد.

استوری فاطمه قاسمی تنها بازمانده متروپل:

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر