;
coinex

ماجرای موجود عجیب و ناشناخته در اطراف باغ وحش تگزاس چیست؟ [+فیلم]

ماجرای موجود عجیب و ناشناخته در اطراف باغ وحش تگزاس چیست؟ دوربین های یک باغ وحش در تگزاس ویدیوی موجودی عجیب و غریب را ضبط کرده اند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

دوربین امنیتی حصار باغ وحش شهر آماریلو در تگزاس آمریکا تصویر موجود عجیبی را ثبت کرده است. مسئولان یکی از شهرهای تگزاس با انتشار تصویری از اهالی شهر خواستند یک موجود عجیب‌الخلقه را که در نزدیکی باغ وحش پرسه می‌زد شناسایی کنند.

ماجرای موجود عجیب و ناشناخته در اطراف باغ وحش تگزاس چیست؟ [+فیلم]

عکس‌های شمایلی عجیب و غریب و ناشناخته درست بیرون باغ وحش شهر تگزاس مقام‌های رسمی را سردرگم کرده است.

مسئولان شهر آماریو در ایالات تگزاس آمریکا با انتشار عکسی اعلام کردند، دوربین‌های مداربسته موجودی را در نزدیکی فنس‌های اطراف باغ وحش این شهر ثبت کرده‌اند که هویتش مشخص نیست. از این رو مسئولان شهر از اهالی خواستند تا اگر اطلاعاتی در این باره دارند، به نهادهای ذی‌ربط اطلاع دهند.

موجود دیده‌ شده در تصویر ثابت منتشرشده در وب‌سایت خبری این شهر هر چه که هست روی دو پا ایستاده است و حالا [مقام‌ها] می‌خواهند نظر‌های احتمالی دیگر را در مورد این موجود ناشناخته آماریلو بدانند.

دوربین امنیتی حصار باغ وحش آماریلو این شکل و شمایل مرموز را در ساعات اولیه روز ۲۱ مه ضبط کرد.

در وب‌سایت مربوط به این شهر آمده است: آیا آدمی است که کلاه عجیبی به سر گذاشته و دوست دارد شب‌ها به پیاده‌روی برود؟ گرگ صحرایی (کایوتی) بزرگی است که روی پا‌های عقبش ایستاده؟ چوپاکابرا (موجودی افسانه‌ای) است؟ این رازی است که آماریلو برای گشودنش نیاز به کمک دارد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کار خودشونه.

    پاسخ