;
coinex

توکن NFT کوروت (Corvette) به مزایده گذاشته شد؛ برنده مزایده یک Corvette Z06 را به خانه می‌برد

شورولت یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ دنیاست که با عرضه توکن NFT کوروت ، رویکردی کاملا متفاوت را در بازار NFTها در پیش گرفته است. این توکن اخیرا به مزایده گذاشته شده و کمپانی شورولت، برنامه‌های جذابی برای خریدار آن در نظر دارد.

شرکت Chevy قصد ارائه یک توکن NFT با تم خودروی Corvette را دارد. برنده این مزایده علاوه بر دریافت توکن NFT، خودروی حقیقی Corvette را نیز دریافت خواهد کرد. NFT شرکت Chevy تصویری از یک خودروی Corvette Z06 سبز در فضای Cyberpunk است. این NFT توسط Nick Sullo طراحی شده است.

عرضه توکن NFT کوروت توسط شورولت

خودروی Corvette Z06 اولین خودروی Vette به شمار می‌رود که دارای یک موتور 5.5 لیتری V-8 است. این موتور درست پشت سر راننده قرار می‌گیرد. خودروی Corvette Z06 نسبت به خودروهای نسل پیشین خود سفت و سخت‌تر و متمرکز‌تر طراحی شده است. انتظار می‌رود این ماشین در تابستان 2022 تولید و به عنوان مدل 2023 به بازار عرضه شود.

توکن NFT کوروت (Corvette) به مزایده گذاشته شد؛ برنده مزایده یک Corvette Z06 را به خانه می‌برد

برنده مزایده توکن NFT کوروت علاوه بر دریافت NFT، خودروی Corvette جدید به رنگ Minted Green را نیز دریافت خواهد کرد. برنده توکن کوروت، تنها فردی است که تنوع رنگی Minted Green از خودروی Corvette Z06 را خواهد داشت؛ این بدان معناست که شرکت Chevy قصد استفاده از رنگ Minted Green را در هیچ کدام از خودروهای Corvette Z06 ندارد. این خودرو همچنین به آپشن کد RFN مجهز شده است. RFN به معنای پیوند همیشگی خودرو با حوزه NFT خواهد بود.

حراجی توکن NFT کوروت توسط بازار NFT SuperRare نظارت می‌شود. تاریخ برگزاری این حراجی از 20 تا 24 ژوئن (30 خرداد تا 3 تیر) در نظر گرفته شده است. پیشنهادات مزایده تنها در شبکه اتریوم مطرح خواهند شد. (اکثر NFT ها در بستر شبکه اتریوم قرار دارند). طبق اظهارات Chevy، تمامی عواید حاصل از حراجی به موسسه خیریه آموزشی DonorsChoose اهدا خواهد شد.

برگزاری مزایده NFT کوروت حین ریزش شدید بازارها

مزایده NFT کوروت درست در زمان نوسانات شدید کریپتوکارنسی‌ها برگزار خواهد شد که قیمت و ارزش NFTها رو به کاهش است. اتریوم از 1 آوریل (12 فروردین) 64 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. بازار NFTها نیز 70 درصد از ارزش خود را از دست داد. طبق گزارش Coinbase، برخی از شرکت‌های ارزهای دیجتال 18 درصد از نیروهای کار خود را تعدیل کردند.

افزایش کلاهبرداری‌ها در حوزه NFT

میزان کلاهبرداری‌ها در حوزه NFTها به شدت در حال افزایش است. به دلیل ماهیت غیرمتمرکز بلاک چین و Web3، دست قربانیان در چنین شرایطی تا حدود زیاد بسته است. با این‌حال، به نظر نمی‌رسد Chevy از نوسانات بازار منصرف شده باشد.

Steve Majoros، معاون بازاریابی Chevy، معتقد است که توکن غیرمثلی Own the Color یک قدم مهم در راستای ادغام شرکت شورولت با دنیای دیجیتال است. xsullo اظهار کرد که به دلیل علاقه خود به خودروی Corvette Z06 در پروژه NFT همکاری کرده است. او در این راستا گفت:

کوروت Z06 یک ماشین جاه طلبانه است که من علاقه شدیدی به آن دارم. تکنولوژی بر روی احساسات ما اثر می‌گذارد و به جرأت می‌توانم بگویم طراحان Corvette Z06 نیز به همین دلیل علاقه‌مند به طراحی این خودروی جذاب شدند.

Chevy تنها شرکت خودروسازی علاقه‌مند به حوزه Web3 نیست. لامبورگینی و هیوندای دو شرکت دیگری هستند که اخیرا مشغول کار در مارکت پلیس NFT شدند. سرویس حراج خودروی Barrett-Jackson چهار NFT را برای کمک به خیریه به حراج گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مزایده توکن NFT کوروت (Corvette) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر