;
coinex

قیمت بیت کوین به زیر 20 هزار دلار سقوط کرد

روند کاهش قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد. بزرگ‌ترین رمزارز دنیا نتوانست ناحیه مقاومتی را حفظ کند و به کمتر از 20 هزار دلار سقوط کرد. بازار رمزارزها روزهای به شدت متزلزلی را می‌گذارند و روزبه‌روز به نگرانی سرمایه گذارها افزوده می‌شود.

در ادامه پیش‌بینی‌های افت قیمت بازار رمزارزها، بیت کوین به زیر 20 هزار دلار رسید. چنین افت قیمتی از سال 2017 تا کنون در بازار رمزارزها اتفاق نیفتاده بود. افت بی‌سابقه بازار رمزارزها سرمایه‌گذاران در این حوزه را با نگرانی روبرو کرده است.

افت قیمت بیت کوین و ترس در بازار رمزارزها

هفته پیش قیمت بیت کوین زیر 25 هزار دلار بود و با وجود نگران‌کننده بودن این افت قیمت، پیش‌بینی می‌شد بیت کوین به زیر 20 هزار دلار هم برسد. حال این پیش‌بینی درست از آب درآمد.

افت قیمت بیت کوین به زیر بیست هزار دلار

محدوده زیر 20 هزار دلار از این جهت اهمیت دارد که سقف تاریخی سال 2017 است. البته تنها بیت کوین نیست که سیر نزولی را طی می‌کند و سایر رمزارزهای برتر بازار نیز در سراشیبی قیمت‌های نزولی قرار گرفته‌اند.

اکنون ارزش بازار رمزارزها از 3 تریلیون دلار به کمتر از 1 تریلیون دلار رسیده است. ارزش کنونی بازار رمزارزها در حدود 842 میلیارد دلار برآورد می‌شود. قیمت 20 هزار دلاری بیت کوین تاکنون توانسته بود به لحاظ روانی از بازار این رمزارز محافظت کند اما با تنزل بیش از پیش قیمت‌ها، اکنون سقوط بیت کوین با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

پیش‌بینی‌ها در خصوص افت قیمت بیت کوین

همان طور که گفته شد، رمزارزهای دیگر نیز در بازار روزگاری متزلزلی را پشت سر می‌گذارند؛ برای مثال اتریوم که دومین رمزارز برتر بازر است با قیمتی در حدود 1000 دلار معامله می‌شود. سومین ارز برتر مجازی، یعنی بایینس کوین نیز در حدود 200 دلار خرید و فروش می‌شود.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، با شکسته شدن سقف قیمت 20 هزار دلار برای بیت کوین در بازار رمزارزها، قیمت این رمزارز تا 18 و 16 دلار نیز پایین خواهد آمد. برای مراحل بعدی نیز می‌توان قیمت  11200 و بعد 9000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرد. برخی این سقوط قیمت را فرصتی برای سرمایه‌گذاری و خرید می‌دانند. نظر شما چیست؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره  افت قیمت بیت کوین و آینده بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر