;
coinex

پوکو C40 رسما در بازارهای جهانی عرضه شد ؛ مشخصات و قیمت

تقریبا یک هفته قبل بود که گوشی پوکو C40 در ویتنام رونمایی شد. این گوشی اخیرا کار خود را در بازارهای جهانی شروع کرده است. پوکو سی 40 ارزان‌ترین گوشی پوکو است که با باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی به بازار می‌آید.

همزمان با عرضه جهانی پوکو C40، خبرهایی هم از رونمایی و عرضه گوشی‌های پوکو F4 5G و پوکو X4 GT به‌گوش می‌رسد. پوکو در حساب توییتری خود رسما اعلام کرده که این دو گوشی را برای بازارهای جهانی در نظر گرفته و آنها را در 23 ژوئن (2 تیر) معرفی می‌کند.

اما از مشخصات پوکو C40 که به‌تازگی در بازار جهانی عرضه شده، چه می‌دانیم؟

ویژگی‌ها و مشخصات پوکو C40

پنل پشتی C40 در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد و یک جزیره دوربین بزرگ روی آن دیده می‌شود که یک ماژول کوچک با دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.71 اینچی LCD با رزولوشن 1560×720 پیکسل +HD، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت بهره می‌برد. دور تا دور نمایشگر، حاشیه‌های ضخیمی دیده می‌شود و جای دوربین سلفی آن به شکل ناچ قطره‌ای طراحی شده است.

پوکو C40 رسما در بازارهای جهانی عرضه شد [+مشخصات و قیمت]

پوکو C40 به تراشه JLQ JR510 با پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده که با حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. فضای ذخیره سازی این دستگاه را می‌توان از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت ارتقا داد. یکی از جذابیت‌های اصلی این دستگاه، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

درباره تنظیمات دوربین پوکو C40 هم باید گفت که این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. در قسمت جلویی این دستگاه هم یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات پوکو C40 می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 11 با MIUI 13، قابلیت نصب دو سیم‌کارت، 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS، پورت USB Type-C، اسلات کارت MicroSD اختصاصی، جک 3.5 میلی متری هدفون، پشتیبانی از رادیو FM داخلی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

بدنه دستگاه تماما از پلاستیک و در ابعاد 169.59×76.56×9.18 میلی‌متر ساخته شده است و وزن آن به 204 گرم می‌رسد.

رنگ بندی و قیمت پوکو C40

گوشی هوشمند ذکر شده در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم سه گیگابایت و ۶۴ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مشکی، زرد و سبز عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت گوشی پوکو C40 براساس در دسترس بودن در نواحی مختلف جهان متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت پوکو C40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر