;
coinex

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی ؛ کدام میان رده بهتری است؟

با مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی در ادامه با ما همراه باشید. مقایسه Galaxy A52s با POCO F3 اطلاعات کاملی از دو گوشی به ما می‌دهد.

شیائومی و سامسونگ که رقیب‌های اصلی هم در بازار اندرویدی‌ها محسوب می‌شوند، امسال گوشی‌های فوق‌العاده‌ای روانه بازار کردند. این دو کمپانی هر دو سعی دارند با تولید گوشی‌های بهتر بازار را بیشتر در دست بگیرند و طرفدارانی بیشتر پیدا کنند.

این دو کمپانی هر سال تعدادی گوشی میان‌رده با قابلیت‌های مختلف عرضه می‌کنند تا بتوانند کاربران بیشتری با سلیقه‌های مختلف را به خرید محصولات خود ترغیب کنند.

در ادامه با مقایسه Galaxy A52s با POCO F3 همراه ما باشید تا مشخص کنیم که کدام گوشی بهتر است و کدام گوشی می‌تواند از مقایسه پوکو F3 با گلکسی A52s پیروز خارج شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

بهترین گوشی های پوکو (POCO)

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

مقایسه Galaxy A52s با POCO F3 که در ادامه انجام شده است بسیار جذاب است و به شما کمک می‌کند تا از بین گوشی‌های معرفی شده بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. این دو گوشی هر دو از مدل‌های محبوب هستند.

مقایسه پوکو F3 با گلکسی A52s از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

سامسونگ در نگاه اولیه با توجه به طراحی جذابی که دارد، سعی دارد تا خود را به عنوان یک گوشی هوشمند پرچم‌دار معرفی کند و نمی‌توان منکر این شد که با یک گوشی هوشمند میان‌رده سطح بالایی روبه‌رو هستیم.

در نمای روبه‌رویی از طراحی بسیار جذاب ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در نمای پشتی هم چهار سنسور دوربین را می‌بینیم که در بریدگی مستطیلی شکلی قرار گرفته‌اند.

متریال پلاستیکی و بسیار باکیفیت این گوشی سبب شده تا گلکسی A52s توانایی پشتیبانی از استاندارد ضدآب IP67 را داشته باشد. با این تفاسیر، گلکسی A52s توانایی قرار گیری در عمق یک متر آب و مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای را دارد.

وزن بسیار مناسب این گوشی نه‌تنها در استفاده‌های طولانی مدت هیچ خستگی برای دست به‌همراه ندارد، بلکه حس HANDS_ON جذابی را منتقل می‌کند تا به واقع حس کنید که با یک گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار باکیفیتی روبه‌رو هستید.

طراحی و ظاهر مدل POCO F3 اندکی با سری‌های قبلی POCO متفاوت‌تر است. بدنه جلو و عقب گوشی توسط گوریلا گلس پنج محافظت شده است. همچنین مهندسان شیائومی مدل POCO F3 را به گواهینامه IP53 مجهز کرده‌اند که به این معناست که این محصول در برابر قطرات آب و گردوغبار مقاوم است.

قاب پشتی گوشی POCO F3 مانند بسیاری از گوشی‌های مدرن که در عین سادگی به کیفیت هم فکر می‌کنند از یک رنگ و بافت منحصربه‌فرد برخوردارند و دارای طراحی خاصی است. برخلاف سری‌های پیشین POCO حسگرهای دوربین از مرکز پشت قاب، به گوشه نقل مکان کرده‌اند.

سنسور اثرانگشت هم روی لبه قاب تعبیه شده که به همراه کلیدهای کنترل صدا در یک سمت قرار گرفته است. قاب جلویی گوشی را یک نمایشگر تمام صفحه پر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو (POCO)

بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مقایسه Galaxy A52s با POCO F3 از نظر صفحه نمایش

سامسونگ از یک نمایشگر 6.5 اینچ سوپر امولد در گلکسی A52s استفاده کرده‌ است. در مقابل شیائومی یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.67 اینچ از نوع امولد در گوشی Poco F3 قرار داده‌ است.

رزولوشن هر دو نمایشگر 2400×1080 پیکسل با نسبت ابعاد 20:9 است. اندازه کوچک‌تر A52s باعث شده با تراکم 405 پیکسل‌ در اینچ کیفیت آن کمی بالاتر از Poco F3 با تراکم 395 پیکسل‌ در اینچ باشد. نمایشگر هر دو گوشی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود گزینه‌های جذابی برای پخش ویدیو و نمایش تصاویر متحرک بازی‌ها و اپ‌های گرافیکی باشند.

تکنولوژی +HDR10 هم در هر دو آنها فعال است و پردازش پیکسل‌ها و کیفیت تصاویر در آنها از دقت بسیار زیادی برخوردار است.

برای کاربرانی که به وضوح رنگ‌ها در نمایش تصاویر و فیلم اهمیت بیشتری می‌دهند، گوشی A52s با پوشش بالاتر فضای رنگ RGB می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. در مقابل نمایشگر گوشی Poco F3 سرعت واکنش نمایشگر بالاتری دارد که باعث می‌شود گزینه بسیار جذابی برای گیمرها و کاربرانی باشد که به عملکرد تعاملی نمایشگر اهمیت بیشتری می‌دهند.

نمایشگر هر دو گوشی شدت روشنایی بالایی دارد و استفاده از آنها در محیط‌های بیرونی امکان‌پذیر است. اما مقایسه گوشی A52s با Poco F3 از نظر شدت روشنایی عملکرد بهتر A52s با حداکثر روشنایی 812 نیت در مقابل Poco F3 با حداکثر روشنایی 1300 نیت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

مقایسه پوکو F3 با گلکسی A52s از نظر دوربین

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G در این بخش موفق شد تا با توجه به قیمت خود، بسیار فراتر از حد انتظار عمل کند. این گوشی دارای دوربین چهارگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 و در نهایت یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی جهت خلق افکت بوکه در عکاسی پرتره می‌شود.

عملکرد دوربین اصلی این گوشی در شرایط نوری متفاوت، بسیار خوب است و جزئیات به درستی توسط آن ثبت می‌شوند. حتی در هنگام عکاسی در نور کم نیز نویز چندانی در عکس‌ها دیده نمی‌شود؛ البته به عقیده بسیاری، نرم افزار دوربین سامسونگ کمی در پردازش رنگ‌ها اغراق می‌کند که ممکن است با سلیقه بخشی از کاربران جور در نیاید.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی نیز راضی کننده است و در شرایط نوری مناسب، می‌تواند سلفی‌های با کیفیتی را ثبت کند.

شیائومی پوکو F3 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX582 سونی، با لنز f/1.8 و PDAF (فوکوس خودکار تشخیص فاز) است.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و 5 مگاپیکسلی f/2.4 تله ماکرو پشتیبانی می‌شود، در حالی که سلفی‌ها توسط دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی f/2.5 پشتیبانی می‌شوند.

عکاسی در نور روز کاملاً مناسب است، با عکس‌های روشن و متعادل که در برابر ضربه زدن بیش از حد رنگ‌ها مقاومت می‌کنند. هوش مصنوعی قدرتمند تشخیص صحنه پوکو/شیائومی واقعاً در یک یا دو موقعیت دشوار، مانند هنگام عکاسی از مقداری غذا زیر آلاچیق، نتیجه داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی از نظر باتری

گوشی A52s به باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده است که توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه کند. شارژر ۲۵ واتی مجهز تکنولوژی شارژ سریع در نظر گرفته شده هم توانایی شارژ ۰ تا ۵۰ درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان ۳۰ دقیقه دارد.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

گوشی موبایل شیائومی POCO F3 یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این میزان ظرفیت باتری فوق‌العاده است و می‌تواند این گوشی را به محصولی شگفت‌انگیز از لحاظ قدرت و ماندگاری شارژ باتری در بین محصولات میان‌رده بازار تبدیل کند.

باتری در شرایط استفاده معمولی، می‌تواند ۲ الی ۳ روز گوشی را روشن نگه دارد. با این حال تماشای فیلم با صفحه نمایش کاملاً روشن و بازی کردن، مخصوصاً بازی‌های سبک، مصرف باتری را بالا می‌برد و اینجا است که مشاهده می‌کنید باتری زودتر تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ [در رده‌های مختلف قیمت]

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی از نظر نرم افزاری

گلکسی A52s از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ بهره می‌برد. نسخه‌ی ۳٫۱ رابط کاربری کره‌ای‌ها هم‌زمان با عرضه‌ی گلکسی اس ۲۱ منتشر شد و قابلیت‌های هرچند کوچک اما کاربردی را به One UI اضافه کرد.

قابلیت آشنای فیلتر نور آبی (blue light filter) نیز در این نسخه به Eye Comfort Shield تغییر نام داده است و کاربران می‌توانند بین دو گزینه‌ی تطبیقی (Adaptive) و Custom‌ انتخاب کنند. در حالت تطبیقی، دستگاه متناسب با زمان روز دمای رنگ‌ها را برای راحتی چشم کاربر تنظیم می‌کند. حالت Custom هم به شما امکان می‌دهد تا تقویم زمانی مدنظرتان را برای گرم یا سردتر شدن رنگ‌ها تعیین کنید. این دست تغییرات جزیی با اینکه شاید در نگاه اول تفاوت زیادی را رقم نزنند، اما نقش مهمی در یکپارچه‌تر شدن تجربه‌ی کاربری دارند.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

پوکو F3 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 11 با رابط کاربری انحصاری شیائومی یا همان MIUI بهره می‌برد؛ اما برای اینکه بتواند با گوشی‌های شیائومی متفاوت باشد، لانچر انحصاری خود یعنی Poco Launcher را روی گوشی نصب کرده است.

پوکو لانچر یک سری امکانات جالب را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای نمونه می‌توانیم به پشتیبانی از بسته‌های آیکون موجود در گوگل پلی استور، شخصی‌سازی قاب و اندازه‌ی آیکون‌ها، مخفی کردن اپلیکیشن‌ها، شخصی‌سازی و پوشه‌بندی فهرست اپلیکیشن و قفل‌کردن گوشی با دو بار ضربه زدن روی نمایشگر اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 4 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X4 Pro)

بررسی گلکسی M51 سامسونگ (Galaxy M51) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی از نظر سخت افزاری

هر دو گوشی از پردازنده‌های محبوب شرکت کوالکام استفاده می‌کنند. سامسونگ در گوشی A52s از پردازنده Snapdragon 778G استفاده کرده که یک پردازنده میان‌رده سطح بالا است. شیائومی در گوشی Poco F3 از پردازنده پرچمدار Snapdragon 870 استفاده کرده‌ است.

این تفاوت باعث شده ظرفیت پردازش Poco F3 با 3200 مگاهرتز به‌ شکل قابل‌ توجهی بالاتر از A52s با ظرفیت پردازش 2400 مگاهرتز باشد. پردازنده قدرتمندتر Poco F3 ظرفیت پردازش گرافیکی بیشتری هم ارائه می‌دهد.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

این موارد در کنار فضای ذخیره سریع‌تر UFS 3.1 در مقابل UFS 2.1 و رم سریع LPDDR5 در مقابل LPDDR4X گوشی A52s باعث می‌شود در مورد مقایسه گوشی a52s با poco f3 برای کاربرانی که به سخت‌افزار و عملکرد پردازشی اهمیت بیشتری می‌دهند، گزینه جذاب‌تری باشد.

مقایسه گوشی A52s با Poco F3 در امکانات ارتباطی رقابت نزدیک آنها را نشان می‌دهد. هر دو گوشی از وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کنند. نسخه بلوتوث A52s 5.2 بوده در حالی که نسخه بلوتوث پوکو 5.1 است. هر دو گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

مودم گوشی Poco F3 از نوع LTE Cat 24 بوده در حالی که مودم A52s از نوع LTE Cat 20 است. هر دو گوشی با اتصال USB Type-C 2.0 ارائه شده‌اند. گوشی Poco F3 علاوه بر اینها به پورت مادون‌ قرمز (Infrared) داخلی هم مجهز است. هر دو گوشی از قدرت سخت‌افزاری بالایی در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده برخوردار هستند. اما Poco F3 از نظر سخت‌افزاری عملکرد قدرتمندتری نسبت به A52s دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با می 11 لایت (Xiaomi Redmi Note 10 Pro vs. Mi 11 Lite)

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A73 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A73)

مقایسه پوکو F3 با گلکسی A52s از نظر کیفیت صدا

گلکسی A52s از همان چینش اسپیکر استریو مدل استاندارد استفاده می‌کند: یک اسپیکر اختصاصی در فریم پایین و اسپیکر دوم به صورت یکپارچه در اسپیکر مکالمه تعبیه شده‌اند.

A52s از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و بلندی صدای اسپیکرها قابل قبول است. با این‌وجود، در صورتی که صدا را تا آخر زیاد کنید با افت کیفیت مواجه می‌شوید و نمی‌توانید صداها را به خوبی از هم تفکیک کنید.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

دو بلندگو در بالا و پایین پوکو F3 قرار دارند که در کنار هم صدایی استریو را تولید می‌کنند. بلندی صدای این دو بلندگو بسیار خوب است و می‌تواند یک اتاق کوچک را پر کند. به‌علاوه کیفیت صدا هم رضایت‌بخش و حتی در حداکثر بلندی صدا هم، اعوجاج یا به‌هم‌ریختگی خاصی به گوشمان نخورد.

اگر بخواهیم کمی سخت‌گیری کنیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که اسپیکر بالای گوشی، صدای ضعیف‌تری در مقایسه با اسپیکر پایینی دارد؛ بنابراین هنگام گوش کردن به صدای استریو، صدای یکسانی از دو طرف گوشی پخش نمی‌شود.

مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی

در این مطلب به بررسی و مقایسه پوکو F3 با گلکسی  A52s پرداختیم. این دو گوشی محبوب هر دو بسیار پرطرفدار هستند زیرا قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. شما می‌توانید از طریق خواندن این مطلب به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این دو محصول پی ببرید و انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید.

سوالات متداول

پوکو F3 بهتر است یا گلکسی  A52s؟

در این مطلب به مقایسه  Galaxy A52sبا POCO F3 از نظر کیفیت دوربین، قدرت سخت‌افزاری، نمایشگر و … پرداختیم. شرکت شیائومی با ساخت گوشی موبایل مدل POCO F3 بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشی‎‌های میان رده حفظ کند اما سامسونگ نیز بیکار نبوده و دست از رقابت نخواهد کشید. حال شما با توجه به نیاز خود و قیمت هر یک از این گوشی‌های محبوب می‌توانید تصمیم بگیرید و مدلی مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد مقایسه گلکسی A52s با POCO F3 شیائومی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    سلام دوستان من نظرات همه رو خوندم من فقط یه چیز میگم راستش رو بخواین من در مورد مدلهای گوشیهای شیائومی با سامسونگ زیاد تحقیق کردم تا حالا کمتر کسانی رو دیدم که از گوشیهای شیائومی استفاده کردن و راضی باشن اکثر کاربرا از گوشیهای سامسونگ رضایت بیشتری داشتن برا همین من خودم قصد دارم a52s یا a54 بگیرم به نظر من هرچی که باشه سامسونگ یک برند شناخته شده تر هستش و انصافأ محصولاتش هم حسابشون رو پس دادن و تقریبأ از کیفیت خوبی برخوردارن به نظر من شاید برا سامسونگ یخورده پول بیشتری پرداخت میکنین ولی در عوض ایشالا که کیفیتشون بهتره و خیالتون راحت تره و پشیمون نمیشین

    پاسخ

    نمیدونم چرا هرطور هست میخواین محصولات شیائومی رو برترین نشون بدین. این کمپانی اگه انقدر گوشی‌های خوبی داره به بازار آمریکا ورود کنه. اونهمه لگ و باگ و رابط کاربری افتضاح رو ارتقا بده. وگرنه بهترین و پرقدرت ترین چیپست کوالکام هم بدی، با این رابط کاربری، هیچ توفیقی نداره. بعد جاابه صفحه نمایش ال سی دی رو با سوپر آمولد مقایسه میکنید و خیلی راحت از خوبی صفحه ال سی دی میگید… اگه همین شرکت شیائومی نبود و اینهمه چیپست های ناب رو هدر نمیداد و هرروز یه گوشی با هزاران عیب روانه بازار نمی کرد، سامسونگ و هواوی و نوکیا و… میتونستن بهترین گوشی هارو بسازن… یه زمانی قیمت مناسب بود ارزششو داشت یه گو‌شی با باگ و رابط کاربری افتضاح بخری، الان هم قیمت با یرندهای نامداره، واقعا باید دید اونایی که میرن دنبال خرید این برند، چی فکر می کنن، فقط قبلش یه سر به دیوار بزنن، انواع گوشی های شیائومی یک هفته و یکماه کارکرد در حد نو به وفور یافت میشه…

    پاسخ

    دوست عزیز احمقانه حرف نزن،همین برات کافیه!…

    پاسخ

    اصلا این طور نیست سامسونگ فقط پول مارکش رو میگیره ۱یا دو سال دیگه هم همینطور میشه که شیامی پول مارکش رو بگیره ولی خدارو شکر هنوز این طور نشده و اینو همه می دونن که گوشی های شیامی میان رده یا پایین رده هایش قیمتش خیلی کمتر از سامسونگ و با کیفیتتره من سامسونگ رو دوست دارم البته گوشی های بالای ده میلیون رو چون گوشی های زیر ده میلیون سامسونگ آشغاله از باگش نگم تا لگش داخل بازی به جاش شیامی گوشی های زیر ده میلیونش مثل poco X3. یا Poco X3 gt. یا نوت ۸پرو. یا Poco f3 که یکی از بهترین پردازنده های گیمینگ اون هم روی گوشی میان رده عالی هست به جاش گوشی ۱۰ میلیونی سامسونگ اصلا به این نمی‌رسه تازه سرعت شارژ Poco f3 با قدرت پردازش خیلی قوی تره و وقتی پردازنده قوی باشه عکس باکیفیت گرفته میشه وقتی پردازنده قوی باشه لک نیست وقتی پردازنده قوی باشه رابط کاربری عالی میشه و ….. پس من خیلی Poco f3 رو نسبت به سامسونگ ترجیح میدم

    پاسخ

    مشخصه که می‌خواستین از سامسونگ تعریف کنید شما که داروی می کنید باید بدون تعصب باشه سامسونگ داره پلاستیک رو با پول میلیونی به مردم میندازه اینکه انصاف نیست. من بین شیائومی و سامسونگ شیائومی رو انتخاب کردم و بین آنرهواوی و بقیه برندها قطعاً آنر رو انتخاب می کنم چون پول اسمشو نمی گیره و برای مصرف کننده ارزش قائله

    پاسخ

    با توجه به قیمت اف 3 ارزش خرید بالاتری داره.۵۲ اس زیادی گرونه

    پاسخ

    POCO X3 GT آرین بهتره چه برسه f3

    پاسخ

    خب با سلام.
    اگر چه این مقایسه برای کسانی که بعضی از مزایا و معایب رو نمی‌دونستم عالی بود .اما اگر واقعا بخایم‌حساب کنیم هر دو شرکت قضا و و عرضه ی خودشون رو دارند مثلا افرادی هستن که تا بگیم گوشی بدون دونستن کاربرد گوشی فقط تسمه سامسونگ میاد تو ذهنشون و به قول معروف کمی سامسونگ از نام خودش بیشتر داره درآمد زایی می‌کنه ..حالا کاری به سابقه نداریم اما از نظره قیمت همین جا و تو همین دو مدل هیچ وقت نمیشه سیستم داخلی و رم و رام پوکو رو از سامسونگ کم دوست اصلا قابل قیاس نیستند ..باطری پوکو واقعا ۱ رو با تموم کار طی می‌کنه اما سامسونگ به روز نکشیده احتیاج به شارژ داره .تو بازی من خودم با a52واقعا بیشتر از ۱۵ دقیقه نتونستم کلش آف بازی کنم یه کم که می‌گذشت باگ و لک شرو‌میشد اما با پوکو تا ۲ ساعت نشستم حتی ندیدم زیاد داغ کنه چون تو ایکس ۳ دستام گرم میشد و حس میکردم …از همه مهمتر قیمت دو گوشی هست
    یکی حدود ۷ و نیم تا ۷و هشصد منظور پوکو ۱۲۸ و دیگری ۸و ۸۰۰ تا ۹ و ۲۰۰ منظور سامسونگ حالا خودتون میتونید انتخاب کنید که اسم و نام واستون مهمه یا کار ایی.🙏🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

    درود سپاس از توضیحات پر محتواتون البته شدت روشنایی Poco f3
    1300 نیت هستش

    پاسخ

    سلام. شما زحمت کشیدید و همه مقایسه ها رو انجام دادید، مقایسه قیمت هم می گذاشتید که فرد را در تصمیم گیری برای خرید، بهتر یاری کند.

    پاسخ

    سلام.
    من a52sدارم وواقعا ازهربابت گوشی کاملیه وبینقص ازنظرکیفیت صداونرم افزار..
    کسانیکه میخوان بخرندشک نکنند. بارم 8.سرعت بالایی داره وحافظه هم هردومدل ان عالیست

    پاسخ

    سلام داداش اینو گفتی پوکو اف تری مک ۳.۵ میلیمتری هدفون نداره و اسلات مموری کارت نداره تماگ فایل و لوس ها آرشیو با حافظه داخلی قاطی وپای میشه ولی A52s این مشکل نداره

    پاسخ

    اغلب گوشی ها با حافظه سرعت 3.1 از کارت مموری استفاده نمیکنن.جک هدفون با تبدیل یو اس بی تایپ سی به جک هدفون 3.5 که داخل جعبه پوشی اف3 موجود هست میشه استفاده کرد.
    هیچی فایلی با فایل های سیستمی قاطی نمیشن و هر فولدر مختص یک برنامه یا مجموعه هست.
    موفق باشید.

    پاسخ

    یه جوری صحبت میکنی انگار A52s خیلی سره
    اینم نگفت که poco f3 از فست شارژ ۳۳ واتی بهره میبره نگفت که از مایع خنک کننده بهره میبره بعدش این جمله که میگی فایلا قاطی پاتی میشه رو از کجا اوردی ؟ تاچ سمپل ریت اف سه سره و ….
    و در آخر اینکه اگه گیمر باشی میفهمی اسنپ دارگون ۷۷۸g با ۸۷۰ چقدر تفاوت داره
    همین برات بسه عزیز

    پاسخ

    البته بستگی به سلیقه داره در نهایت انتخاب گوشی!! من اول تصمیم داشتم پوکو اف ۳ بگیرم ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که a52s بهتره و گرفتم. چون a52s به جز تراشه تو بقیه چیزها بهتر از پوکو که اونم آزمایش های عملی نشون داده که در عمل از لحاظ سخت افزاری یکسان عمل میکنن .. پس در نتیجه به نظر من a52s ارزش خرید بیشتری نسبت به پوکی اف ۳ داره.

    پاسخ