;
coinex

کیت هرینگتون در اسپین آف GOT با محوریت زندگی جان اسنو بازی می‌کند

اسپین آف GOT با محوریت جان اسنو در دستور کار شبکه HBO قرار گرفت. ظاهرا این شبکه قصد ندارد از جهان GOT دل بکند. آیا جان اسنو دوباره برای پادشاهی می‌آید؟

سریال GOT در سال 2011 از شبکه HBO پخش شد و خیلی زود طرفداران پروپاقرصی پیدا کرد. آر.آر. مارتین نویسنده مجموعه رمان‌هایی که سریال GOT از روی آنها ساخته شده است، محبوبیتی مانند خالق هری پاتر پیدا کرد. سریال GOT پس از ده سال به پایان رسید، هر چند پایانی در خور سریال نداشت. حال به نظر می‌رسد، HBO به دنبال رقم زدن پایان دیگری برای این سریال است.

ورایتی تایید کرده است که یک سریال اسپین آف از جهان سریال «بازی تاج و تخت» بر اساس شخصیت جان اسنو در شبکه HBO مراحل اولیه توسعه را می‌گذراند. کیت هرینگتون قرار است نقش خود را به عنوان قهرمان مورد علاقه طرفداران در نمایش لایو اکشن، که پس از وقایع «بازی تاج و تخت» اتفاق می‌افتد، بازی کند.

اسپین آف GOT با محوریت جان اسنو

در فصل آخر «بازی تاج و تخت»، اسنو به هویت واقعی خود پی برد. این سریال با تبعید او از وستروس به پایان رسید و دوباره به عنوان نگهبان شب منصوب شد.

اسپین‌آف GOT را با محوریت جان اسنو

این اسپین آف جدید که درباره شخصیت جان اسنو است، پس از ماجراهای فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» ساخته می‌شود، این امکان وجود دارد که شخصیت‌هایی آشنا مانند خواهر و برادر ناتنی‌اش آریا استارک (میزی ویلیامز) و سانسا استارک (سوفی ترنر) را دوباره ببینیم.

اسپین آف دیگری که شبکه HBO روی ساخت آن سرمایه‌گذاری کرده است، House of the Dragon است که وقایع 200 سال قبل از سریال اصلی را روایت می‌کند. سریال  House of the Dragon در 21 آگوست (30 مرداد) اکران از شبکه HBO پخش می‌شود. دیگر اسپین آف‌های جهان Game of Thrones که در حال توسعه هستند؛ عبارتند از Tales of Dunk Egg ،10000 Ships ،Flea Bottom و یک سریال انیمیشنی.

هرینگتون در طول حضورش در سریال «بازی تاج و تخت» نامزد دو جایزه امی شد. پس از پایان سریال در سال 2019، هرینگتون در مارول «Eternals» در نقش Dane Whitman بازی کرد و در قسمتی از «Modern Love» آمازون نیز ظاهر شد. HBO از اظهار نظر در مورد ساخت اسپین‌آف GOT با محوریت جان اسنو خودداری کرد. نمایندگان هرینگتون بلافاصله به درخواست Variety برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ظاهرا هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که اخبار مربوط به اسپین آف احتمالی را گزارش کرد. نظر شما چیست؟

بیشتر بخوانید:

منبع: variety

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر