;
coinex

قابلیت واکنش به پیام با ایموجی دلخواه در واتساپ ارائه می‌شود

واتساپ که چندی پیش قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران خود قرار داده بود، حال قصد دارد قابلیت واکنش به پیام با ایموجی دلخواه را ارائه کند.

واتساپ ماه گذشته قابلیت واکنش به پیام با ایموجی را فراهم کرده بود و حال اخبار حاکی از این است که پیامرسان زیرمجموعه شرکت متا در حال بهبود این قابلیت به نحوی است که کاریران بتوانند برای واکنش به پیام از ایموجی‌های دلخواه خود استفاده کنند.

به نقل از WABetaInfo، گرچه پیش از این گزارش‌هایی درباره توسعه این قابلیت برای اندروید و ویندوز در میان بود، اما حال به نظر می‌رسد که واتساپ می‌کوشد این قابلیت را برای iOS آماده کند.

بیشتر بخوانید: چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟

قابلیت واکنش به پیام با ایموجی دلخواه در واتساپ

بنابر تصویری که منتشر شده است، در صورتی که این قابلیت در واتساپ عرضه شود، در زمانی که قصد واکنش به پیام را داشته باشید،‌ در کنار ایموجی‌های پیشفرض، یک آپشن با نماد + نیز وجود خواهد داشت که می‌توانید با استفاده از آن می‌تواند از دیگر ایموجی‌ها نیز برای واکنش دادن استفاده کنید.

قابلیت واکنش به پیام با ایموجی دلخواه

نکته مهم دیگر اینکه کاربران در واتساپ نیز می‌توانند به بخشی تحت عنوان «واکنش‌های اخیر» دسترسی داشته باشند که همیشه واکنش‌های معمول را ارائه می‌کند.

در حال حاضر قابلیت واکنش با همه ایموجی‌ها در حال توسعه است و در نتیجه مشخص نیست که چه زمانی باید انتظار عرضه آزمایشی یا عمومی آن را داشته باشیم، اما باید به این نکته اشاره کرد که متا در مدت اخیر توجه خاصی به پیامرسان خود معطوف کرده است.

البته با وجود عرضه برخی قابلیت‌های جدید به واتساپ مانند امکان ایجاد گروه‌هایی با ظرفیت 512 نفره، همچنان واتساپ از نظر امکانات و قابلیت‌ها از رقیب دیرینه خود تلگرام بسیار عقب‌تر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت واکنش به پیام با ایموجی دلخواه در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر