;
coinex

پیش بینی پیتر برانت : اتریوم به 300 دلار سقوط خواهد کرد

پیش بینی پیتر برانت حاکی از این است که اتریوم همچنان امکان رسیدن به ناحیه قیمتی 300 دلاری را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

Peter Brandt، تحلیلگر افسانه‌ای بازارهای مالی، در توییت اخیر خود قیمت اتریوم را پیش‌بینی کرد. به عقیده برانت قیمت اتریوم، دومین رمزارز بزرگ دنیا از لحاظ ارزش بازار، امکان رسیدن به محدوده 300 دلاری را دارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی پیتر برانت از آینده اتریوم

پیش‌بینی پیتر برانت

پیتر برانت برای تأکید بیشتر بر روی دیدگاه نزولی خود نسبت به اتریوم اعلام کرد که آلت کوین معروف بازار را با پولی که دشمنان قصد ربودن آن را دارند خریداری نخواهد کرد. در روز شنبه، قیمت ETH تا 881 دلار در صرافی بایننس اصلاح شد که این میزان کمترین سطح قیمتی از دسامبر 2020 تا کنون به شمار می‌رود.

پس از یک رالی قیمتی آرام، اتریوم به قیمت 1084 دلار در صرافی بایننس رسید. روند حرکتی قیمت اتریوم همچنان نزولی است. اتریوم در حال حاضر 74 درصد با اوج قیمتی 4878 دلاری خود در ماه نوامبر فاصله دارد. آلت کوین برتر بازار برای رسیدن به تارگت قیمتی پیتر برانت می‌بایست 75 درصد دیگر ریزش قیمتی را تجربه کند.

انتقاد پیتر برانت از سرمایه‌گذاری بی اساس

پیتر برانت در زمینه بیت کوین نیز دیدگاه نزولی دارد. به عقیده پیتر هم چنان 50 درصد احتمال بی ارزش شدن بیت کوین وجود دارد. با این تفاسیر Peter Brandt به طور کلی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 500 هزار دلار را رد نمی‌کند.

پیش‌بینی پیتر برانت

وی اشاره کرد که در بلندمدت نسبت به قیمت BTC خوش‌بین است؛ با این حال، او به شدت از افرادی که عجولانه و بدون برنامه‌ریزی دست به سرمایه‌گذاری می‌زنند و همچنین از اشخاصی که از عینک لیزری استفاده می‌کنند انتقاد کرد.

این معامله‌گر کهنه‌کار اعتقاد دارد بیت کوین همچنان تنها یک ابزار برای حدس و گمان است و نمی‌توان آن را به چشم یک سرمایه‌گذاری قانونی دید. در اوایل ماه جاری، برانت به درسی کاهش قیمت اتریوم را پیش‌بینی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش بینی پیتر برانت از آینده اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر