;
coinex

جستجوی «بیت کوین مُرده» در گوگل به بالاترین حد تاریخ خود رسید

اعتقاد کاربران به رمزارزها به کمترین میزان تاریخی خود رسیده است. در پی این موضوع جستجوی عبارت بیت کوین مرده در گوگل افزایش چشمگیری یافت.

احساسات و جو روانی در بازار رمزارزها باعث ایجاد موج جدیدی از نگرانی‌ها از سوی کاربران شده است. بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که بیت کوین در حال حاضر یک دارایی رو به مرگ است.

طبق داده‌های گوگل ترندز (Google Trends)، سقوط قیمت بیت کوین (BTC)، شایعاتی را پیرامون از بین رفتن برترین ارز دیجیتال بر سر زبان‌ها انداخته است.

بیت کوین مرده بیشترین عبارت جستجو شده در گوگل

جستجوهای گوگل برای عبارت بیت کوین مرده در جمعه 18 ژوئن به بالاترین سطح ممکن رسید. ابزار Google Trends، میزان جستجوی عبارات مختلف را در طول زمان ردیابی کرده و امتیاز 1 تا 100 را بر اساس تعداد کل درخواست‌های کاربران به آن‌ها اختصاص می‌دهد. داده‌های گوگل ترندز ناشناس هستند و بر اساس مکان جغرافیایی و موضوع مد نظر طبقه‌بندی می‌شوند.

جستجوی «بیت کوین مُرده» در گوگل به بالاترین حد تاریخ خود رسید

عبارت بیت کوین مرده در بین بازه زمانی 12-18 ژوئن امتیاز 100 را به دست آورد. آخرین باری که این عبارت نمره 100 را دریافت کرده بود به دسامبر 2017 بازمی‌گردد.

نتایج جستجوی کاربران در گوگل بازتابی از ترس و نگرانی‌ نسبت به بازار کریپتوکارنسی‌ها پس از ریزش سنگین ارزهای دیجیتال است. چرخه نزولی بیت کوین همچنان پس از گذشت 7 ماه ادامه دارد. از جمله عوامل مهم در تداوم روند نزولی رمزارزها می‌توان به اخبار و تغییر سیاست فدرال رزرو اشاره کرد.

خبر فدرال رزرو فشار بسیار زیادی روی دارایی‌های ریسکی نظیر رمزارزها وارد کرد. سقوط اکوسیستم ترا نیز یکی دیگر از دلایل ریزش بازار کریپتوکارنسی‌‌ها به شمار می‌رود. شرایط نامناسب فعلی، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در زمینه با ورشکستگی بازیگران اصلی صنعت کریپتوکارنسی نظیر Celsius و Three Arrows Capital شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش میزان جستجوی عبارت بیت کوین مرده در گوگل چیست؟ آیا بزرگترین رمزارز دنیا در حال نابودی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر