;
coinex

مهدی طارمی به منچستر یونابتد می‌رود؟ احتمال زوج طارمی-رونالدو

مهدی طارمی به منچستر یونابتد می‌رود؟ احتمال تشکیل زوج طارمی-رونالدو بنابر اظهارات یک رسانه انگلیسی چندان هم دور از ذهن نیست.

مهدی طارمی بازیکن مطرح فوتبال ایران و اروپاست. مهدی طارمی سابقه بازی در تیم‌ پرسپولیس و تیم ملی را دارد. مهدی طارمی بعد از جام جهانی 2018 به تیم پرتو رفت و به لیگ اروپا پیوست. درخشش مهدی طارمی با لباس پورتو طی فصل گذشته باعث گمانه زنی های متعددی درخصوص او شده است.

وب سایت breaking the lines در مطلبی به گزینه هایی که می توانند در تابستان 2022 منچستریونایتد را تقویت کنند، اشاره کرده که در میان 8 گزینه اصلی معرفی شده، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز دیده می شود.

مهدی طارمی به منچستر یونابتد می‌رود؟ احتمال زوج طارمی-رونالدو

رویای این بازیکن بوشهری حضور در لیگ برتر انگلیس است و پیش از این او باشگاه مطرحی چون تاتنهام را خواهان خود می دید اما در نهایت این انتقال شکل نگرفت. حالا او از طریق رسانه ها به غول بزرگ بریتانیا یعنی منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

یک رسانه انگلیسی به سرمربی جدید منچستر تیم پیشنهاد کرد تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرد. این رسانه انگلیسی نوشته است:

منچستریونایتد در این فصل با تفاضل گل صفر در رده ششم قرار گرفت و فصل آینده، لیگ اروپا در انتظار آنهاست. در اینجا به اولویت های اصلی منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2022 می پردازیم.

مهدی طارمی به منچستر یونابتد می‌رود؟ احتمال زوج طارمی-رونالدو

مهدی طارمی: این بازیکن ایرانی که فوتبال اروپایی خود را دیر شروع کرده بود، در سال 2020 با قیمت ناچیز 4.5 میلیونی به پورتو پیوست. با حضور مستمر و نگاه به گل، استعداد فنی فوتبال او باعث شده است که وی در 48 بازی برای باشگاهش 26 گل و 17 پاس گل به ثبت برساند و در پست های مختلف برای پورتو به میدان برود.

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است. تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد. او با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر