;
coinex

ظرفیت باتری آیفون 14 فاش شد

احتمالا شرکت اپل، قصد کاهش ظرفیت باتری آیفون 14 پرو مکس را داشته باشد. این موضوع از افشای اطلاعات باتری خانواده آیفون 14 مشخص شده است.

با توجه به شایعات اخیر، شرکت اپل می‌خواهد ظرفیت باتری آیفون 14 و آیفون 14 پرو را افزایش دهد. در مقابل، این شرکت کاهش ظرفیت باتری آیفون 14 پرو مکس را در دستور کار قرار داده است. اگر این اتفاق رخ دهد، پرظرفیت‌ترین باتری در بین آیفون 14، مدل مکس خواهد بود.

ظرفیت باتری آیفون 14 پرو مکس کاهش می‌یابد

احتمال دارد شرکت اپل تا سه ماه آینده به رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ بپردازد که این سری از آیفون، چهار عضو دارد. یک افشاگر در شبکه مجازی Baidu، ادعا کرد که اپل به دنبال ایجاد تغییرات در باتری گوشی‌های جدید خود است.

کاهش ظرفیت باتری آیفون 14 پرو مکس

طبق این افشاگری، احتمالا آیفون 14 دارای باتری با ظرفیت ۳٬۲۷۹ میلی‌ آمپر ساعتی باشد، در حالی‌ که در آیفون ۱۳ از باتری ۳٬۲۲۷ میلی‌ آمپر ساعتی استفاده شده است. باتری استفاده شده در آیفون ۱۴ پرو هم احتمالاً ظرفیت ۳٬۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی خواهد داشت، این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو، باتری ۳٬۰۹۵ میلی‌ آمپر ساعتی دارد.

با توجه به این اطلاعات، دو مدل از گوشی‌‌های سری آیفون ۱۴ دارای افزایش ظرفیت خواهد بود، در حالی که ظرفیت یک مدل دیگر نسبت‌ به نسل فعلی خود کمی کاهش یافته است.

طبق صحبت‌های این افشاگر، ظرفیت باتری آیفون ۱۴ پرو مکس در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو، با کاهش ظرفیت به ۴٬۳۲۳ رسیده است. البته باتری پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ شرکت اپل، ظرفیت برابر با ۴٬۳۵۲ میلی‌ آمپر ساعتی دارد.

آیفون ۱۴ مکس که به جای آیفون ۱۳ مینی عرضه خواهد شد، امکان مقایسه با نسل قبلی را ندارد. البته طبق انتظار ما، این دستگاه شامل باتری ۴٬۳۲۵ میلی‌ آمپر ساعتی خواهد بود.

کاهش ظرفیت باتری آیفون 14 پرو مکس

طبق ادعای مینگ‌ چی کو، افشاگر معروف اپل؛ دوربین سلفی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ شامل، بهبودهایی در فوکوس خودکار، لنز ۶ قسمتی و دیافراگم f/1.9 خواهند داشت. این بهبود در حقیقت یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های آیفون در زمینه دوربین سلفی خواهد بود.

طبق شایعات، طراحی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس مانند طراحی آیفون‌های قبلی خواهد بود. این موضوع درباره مدل‌های پرو و پرو مکس متفاوت است، زیرا در این مدل‌ها بریدگی نمایش‌گر حذف می‌شود. در این مدل‌ها برای دوربین سلفی، از حفره‌های دایره‌ای و برای حسگرهای فناوری فیس ID، از حفره‌های بیضی استفاده خواهد شد.

بر خلاف مدل‌های قبلی، سری پرو دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق پیش‌بینی‌ها در آیفون 14 و آیفون 14 مکس از پردازنده‌ی A15 و در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از پردازنده‌ی A16 استفاده خواهد شد. طبق گزارشات A15 و A16 تفاوت چندانی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش ظرفیت باتری آیفون 14 پرومکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر