;
coinex

تلویزیون شیائومی سری TV A2 رونمایی شد [+جزئیات مشخصات و قیمت]

تلویزیون شیائومی سری TV A2 در چهار اندازه‌ی مختلف 32، 43، 50 و 55 اینچی معرفی شد. گزارش کامل این خبر را در تکراتو بخوانید.

کمپانی شیائومی روز سه‌شنبه، در مراسم رونمایی و عرضه‌ی گجت دستبند هوشمند می‌ بند 7 برای بازارهای اروپایی، از سه محصول دیگر نیز رونمایی کرد. یکی از این محصولات تلویزیون شیائومی سری TV A2 بود که با مشخصات رزولوشن 4k، نرخ نوسازی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه رونمایی شد.

جزئیاتی از مشخصات تلویزیون شیائومی سری TV A2

به گزارش وبسایت گیزموچاینا، کمپانی شیائومی در اواخر ماه می، سری تلویزیون‌های شیائومی F2 را با Fire OS آمازون و رابط کاربری Fire TV عرضه کرد؛ و حالا درحالی‌که کمتر از یک ماه از این معرفی می‌گذرد، شرکت مذکور در مراسمی تلویزیون‌های شیائومی A2 را با سیستم‌ عامل Android TV به‌ نمایش گذاشت. تولید تلوزیون‌های Xiaomi TV A2 با در چهار مدل 32، 43، 50، 55 اینچ خواهد بود. جالب است بدانید خانواده‌ و سری Xiaomi TV F2 مدل 32 اینچی نداشت و این سری تنها در سه مدل دیگر با مشخصات 43، 50 و 55 اینچ عرضه می‌گردد.

جزئیاتی از مشخصات تلویزیون سری TV A2 شیائومی

مشخصات تمام نسخه‌های مختلف Xiaomi TV A2  به شرح زیر است:

این سری که به تازگی رونمایی شده، مجهز به پنل LCD با نور پس‌زمینه LED است و با نرخ نوسازی 60 هرتزی و زاویه دید 178 درجه ارائه می‌گردد. جدای از مدل 32 اینچی این سری که به نمایشگر HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل مجهز است، باقی مدل‌ها 4K هستند و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی دارند. مدل‌های 4K می‌توانند از عمق رنگ 10 بیتی، MEMC ،HDR10 ،HLG و دالبی ویژن پشتیبانی کنند.

تلویزیون شیائومی سری TV A2 از چیپست چهار هسته‌ای ARM Cortex-A55 بهره می‌برند؛ البته مدل 32 اینچ این سری، به جای ARM Mali G52 MP2، به پردازنده‌ی گرافیکی ضعیف‌تری با نام ARM Mali G31 MP2 مجهز است.

طبق گزارش‌هایی که کمپانی از مشخصات این تلوزیون‌ها به نمایش گذاشته است، به نظر می‌رسد که تمام اعضای سری Xiaomi TV A2 طراحی یکپارچه با قاب فلزی دارند. همچنین این سری مجهز به بلوتوث 5.0، پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت AV، پورت صوتی نوری، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسلات CI است. علاوه بر این، در مدل‌های 4K این سری از پورت HDMI (1 x eARC) و وای‌فای دو بانده استفاده شده و مدل HD از دو پورت HDMI (1 x eARC)، پورت DTMB و وای‌فای تک باند بهره می‌برند.

تمام مدل‌های تلویزیون‌های سری TV A2 شیائومی، قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن و DTS HD را دارند و مدل 32 اینچی این سری، به‌جای دو اسپیکر 12 واتی، مجهز به دو اسپیکر 10 واتی است. علاوه بر تمام این مشخصات، این سری ویژگی دیگری دارد که نمی‌توان از  آن چشم پوشید. تمام اعضای خانواده Xiaomi TV A2 به دستیار صوتی گوگل مجهز هستند.

دذ حال حاضر کمپانی شیائومی، تنها قیمت نسخه‌ی 55 اینچی این سری را اعلام کرده است. تلوزیون 55 اینچی از خانواده‌ی Xiaomi TV A2 با قیمت 529 یورو در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. متاسفانه  هنوز اطلاعات رسمی بیشتری درباره‌ی عرضه‌ی تلویزیون‌های A2 شیائومی در دسترس نیست و تکراتو در اولین فرصت مشخصات بعدی را منتشر و اخبار مربوط به این سری را پوشش خواهد داد. پس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات و قیمت تلویزیون سری TV A2 شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر